کتری و قوری چی بخرم؟

در هنگام خرید وسایل منزل، یکی از وسایل مهم و ضروری به خصوص برای هر ایرانی وسیله ی تهیه چای است، که می تواند چایساز باشد یا کتری و قوری و حتی سماور برقی و قوری وارمردار. شاید بعضی افراد کتری و قوری را خیلی جزو وسایل ضروری و مهم ندانند، ولی برای افرادی که خیلی به تهیه ی یک چای دبش و خوش رنگ و عطر اهمیت می دهند، داشتن یک کتری و قوری شیک و در عین حال با کیفیت، لازم است. از آنجایی که همیشه جای کتری و قوری روی گاز است و نوشیدنی مورد علاقه ی هر ایرانی چای است، پس هم ظاهر و زیبایی آن اهمیت دارد و هم جنسش.
در این مقاله می خواهیم در مورد خرید یک کتری و قوری خوب و مناسب شما را راهنمایی کنیم. کتری قوری یونیک در انواع مختلفی در سایت چشمگیر موجود است، پیشنهاد ما این است که از این برند دیدار کنید. 

بهترین جنس کتری و قوری

اگر هنوز نمی دانید که از بین انواع مختلف کتری و قوری کدامیک را انتخاب کنید، احتمالا به یک راهنمای خرید کتری و قوری نیاز دارید. انتخاب کتری و قوری مناسب کار راحتی نیست و البته این را هم باید در نظر گرفت که برای تهیه ی یک چای اعلا، علاوه بر جنس کتری و قوری، نوع چای هم مهم است.
انواع مختلفی از کتری و قوری ها وارد بازار شده که به بررسی آن ها می پردازیم تا بتوانید با توجه به هدفتان نوع مناسبی از آن را تهیه کنید.

  • کتری و قوری لعابی
    از جنس چدن و دارای یک لایه لعاب هستند.
    این کتری ها در طرح های و رنگ های مختلف وجود دارند و برای کسانی که به دنبال یک کتری و قوری فانتزی هستند مناسب است. البته این را هم فراموش نکنید که به کتری های لعابی نباید ضربه ی محکمی وارد شود و همچنین بهتر است که حرارت آن ها ناگهان زیاد و کم نشود چرا که لایه لعاب آن ها ترک برداشته و می شکند.
  • کتری و قوری استیل
    به افرادی که به دنبال یک کتر ی و قوری ای هستند که سال ها برایشان عمر کند و در عین حال شیک و محکم و مقاوم باشد، همچنین برای سلامتی هیچ ضرری نداشته باشد، استیل توصیه می شود. نکته ای که باید بعد از خریدن این کتری ها رعایت کنید این است که آن ها را روی اجاق گاز با شعله بالا نگذارید چرا که رسیدن شعله به بدنه ی آن باعث می شود که رنگ و زیبایی و براق بودن کتری از بین برود.
  • کتری و قوری سرامیک
    چای در این کتری قوری ها بسیار خوش رنگ و دلچسب می شود، البته به شرط این که جنس عالی و درجه ۱ آن را تهیه کنید. در ساخت بعضی از کتری های سرامیک سرب به کار رفته است که برای سلامتی انسان بسیار مضر است.

بهترین جنس کتری و قوری

کتری گازی بهتر است یا برقی؟

این که کتری برقی بخرید یا گازی بیشتر بستگی به خودتان دارد، مثلا اگر صبح های زود به سر کار می روید و سریع می خواهید چای آماده کنید و یک فنجانش را میل کنید، داشتن یک کتری برقی کمک زیادی در کاهش اتلاف وقت و جوش آمدن سریع آب می کند و البته مصرف انرژی هم کمتر است.
ولی از نظر بسیاری افراد که هم از کتری برقی استفاده کرده اند و هم گازی، معمولا چای در کتری های گازی خیلی خوش رنگ تر می شود و تنوع طرح و رنگ این کتری و قوری ها بیشتر است.
شما می توانید کتری و قوری مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی چشمگیر تهیه کنید. برای این منظور کافی است به صفحه کتری و قوری بروید و پس از مشاهده انواع کتری و قوری و انتخاب مدل دلخواه تان، نسبت به خرید اقدام کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن