توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

چطوری آب انار بگیریم نی نی سایت

برخی از کاربران در نی نی سایت در مورد نحوه گرفتن آب انار و روش های کاربردی و خانگی برای تهیه آب انار طبیعی، سوالاتی مطرح می کنند. در اینجا قصد داریم با بررسی تجربه کاربران در این زمینه به این سوال پاسخ دهیم. با لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید. 

سلام خانم های عزیز؛ ببخشید از بین شما کسی می تونه چطوری آب انار بگیریم؟ ساده ترین روش گرفتن آب انار کدام است؟

  • سلام دوست عزیز؛ مثل میوه پرتقال از وسط نصف کنید، سپس با دستگاه آب پرتقال گیری برقی یا دستی، آب آن را بگیرد، سریع ترین روش است. این یک روش عالی است که انار هم حیف نمی شود. پس انار را دون کرده و آن را داخل ظرف از جنس چدن بریزید. سپس با گوشت کوب به دانه های انار فشار وارده کرده و از صافی رد کنید.
  • من انار را دون دون کرده و داخل خرد کن برقی می ریزم. به محض له شدن تمام مایع رو از صافی رد می کنم. همه مواقع این روش را بر دیگر روش های آب گیری انار ترجیح می دهم.
  • من انار دون شده را داخل مخلوط کن برقی می ریزم و مایع به دست آمده را از پارچه نخی تمیز رد می کنم. بنابراین از یک آب میوه یکدست و بدون تفاله نهایت لذت را می برم.

چطوری آب انار بگیریم نی نی سایت

5 روش اصولی گرفتن آب انار

آب انار یکی از سالم ترین و بهترین آب میوه به حساب می آید که با خاصیت آنتی اکسیدانی موجب کاهش کلسترول خون می شود. همچنین فشار خون را پایین می آورد و کم خونی را درمان کرده که روشی مناسب جهت پیشگیری از سرطان و درمان آن است. بنابراین آب گرفته شده از انار به صورت اصولی باید با 5 روش زیر باشد.

  • گرفتن آب انار به روش دستی

با استفاده از دستگاه های دستی می توان آب انار را گرفت. کافیست دانه های انار را داخل مخزن آن بریزید و اهرم را فشار دهید. 

  • گرفتن آب انار به کمک آبمیوه گیری

برای گرفتن آب انار خوشمزه و مفید باید 4 الی 5 عدد انار بزرگ را برداشته و آن ها را بشویید. سپس انارها را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و داخل آب سرد بگذارید. دلیل چنین کاری جدا کردن دانه های انار از پوست است تا خیلی سریع و بهتر جدا شوند. در این مرحله دانه های انار را داخل آبمیوه گیری ریخته که بایستی سرعت آن بالا باشد. در نتیجه به محض جدا شدن آب و گوشت انار از دانه ها، آب میوه آماده نوشیدن است.

  • گرفتن آب انار به کمک مخلوط کن

در این روش انار را شسته و از وسط نصف کنید. سپس داخل آب سرد گذاشته تا دانه ها به راحتی از پوست جدا شوند. در این مرحله باید دانه های انار را با نصف لیوان آب داخل مخلوط کن ریخته و دستگاه را روی 15 الی 20 ثانیه تنظیم نمایید. همین بازه زمانی برای جدا شدن آب و گوشت انار از هسته های انار کافی بوده بدون اینکه خرد شوند.

5 روش اصولی گرفتن آب انار

  • گرفتن آب انار بدون دستگاه

چند عدد انار درشت را جدا کرده، بشویید و از وسط نصف کنید. سپس داخل آب سرد گذاشته تا دانه ها به راحتی از پوست انار جدا شوند. در این مرحله دانه ها را داخل کیسه از جنس پلاستیک ریخته و درب آن را محکم گره بزنید. حالا با ضربه های متوالی و آرام روی دانه های انار بزنید و حرکت را تا جایی ادامه دهید تا آب جدا شده از هسته ها را مشاهده کنید. بعد از اتمام این مراحل آب گرفته شده از انار سرو است.

  • گرفتن آب انار با روش صنعتی

در روش های صنعتی از دستگاه های سورتینگ و درجه بندی میوه استفاده می شود. سپس انارها شست و شو می شوند. در مرحله سوم پوست گیری انار توسط نیروی انسانی صورت می گیرد. البته دلیل چنین کاری تلخ بودن پوست انار است که نباید با عصاره آن مخلوط شود. در این مرحله دانه های انار به اکستراکتور مارپیچی انتقال داده می شوند تا آب و گوشت انار از هسته جدا گردند. در مرحله نهایی باید آب میوه انار فیلتراسیون شود که 3 الی 4 ساعت به طول می انجامد.

5 روش اصولی گرفتن آب انار

دستگاه آب انار گیری چشمگیر

استفاده از دستگاه آب انار گیری تنها به گرفتن آب میوه انار محدود نیست، بلکه آب میوه های دیگر همچون لیمو و پرتقال را می توان با آن گرفت. این دستگاه در اندازه ها و مدل های کوچک و بزرگ ساخته شده و به بازار عرضه می گردد. بنابراین متقاضیان بسته به نیاز خود می توانند مناسب ترین مدل و سایز دستگاه را برگزیده و به صورت آنلاین آن را در سایت چشمگیر سفارش دهند. 

کلام اخر

با استفاده از روش های فوق می توانید به راحتی در خانه آب انار تهیه کنید و از نوشیدن یک آب انار طبیعی و گوارا لذت ببرید. 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن