بهترین مارک سرویس قابلمه چدن

امروزه قابلمه های چدنی به عنوان جایگزینی از انواع قابلمه های سرامیکی، شیشه ای، تفلون و ... در آشپزخانه های هر ایرانی راه یافته اند. برای ارتقا اطلاعات خود درباره قابلمه چدن می توانید مقالات مختلف منتشر شده در وبلاگ سایت چشمگیر درباره این محصول مثل: فرق قابلمه چدن و گرانیت و طرز استفاده از قابلمه چدن برای اولین بار را مطالعه کنید.

بهترین مارک قابلمه چدن اصل

با اثبات این موضوع که در صورت خراش خوردگی و یا آسیب به قابلمه های تفلون سلامت انسان ضررهای جبران ناپذیری را متحمل خواهد شد، قابلمه های چدنی به طور خاص جایگزین مناسبی برای این محصولات به شمار آمدند.

به طور علمی چدن آلیاژی از فلز آهن، نافلز کربن و شبه فلز سیلیسیم می باشد. اما آنچه به عنوان قابلمه چدن در بازار به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای بدنه آلومینیوم آلیاژی می باشند و می توانند دارای سطحی از سرامیک نیز باشند. در این صورت به این محصولات قابلمه چدن سرامیکی میگویند. قابلمه چدن دارای مزایای بسیاری نسبت به تفلون می‌باشد. در این مقاله به بررسی مارک های معروف سرویس قابلمه های چدن می‌پردازیم.

مارک های معروف سرویس قابلمه های چدن

  • برند دسینی :

از میان پیشروترین برندهایی که قابلمه های چدنی را به طور گسترده وارد بازار کردند، می‌توان به برند دسینی اشاره کرد. این برند با دارا بودن بهترین و به روز‌ترین تکنولوژی مربوط به ساخت قابلمه های چدنی بخش عظیمی از بازار تقاضای این محصولات را به خود اختصاص داده است و امروزه بسیاری از افراد در تهیه قابلمه های چدنی به طور خاص به دنبال این برند می‌باشند. آنچه در مورد برند دسینی محرز است این موضوع می‌باشد که با گذشت سالیان متمادی در تولید و عرضه محصولات چدنی به خصوص سرویس های قابلمه ای ، توانسته است، رضایت مشتری را به خود جلب نماید و هم اکنون به عنوان یک برند با تجربه، با کیفیت و مشتری مدار به تولید و ارائه محصولات خود اقدام نماید.
محصولات دسینی با وجود نام ایتالیایی خود اما به سفارش ایران و در کشورهایی مانند چین ساخته می‌شود.

  • برند ‌mgs :

‌mgs نیز به عنوان یک شرکت معتبر که اقدام به واردات انواع وسایل آشپزخانه می‌کند در سال های اخیر توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. این برند با دارا بودن گواهینامه های معتبر و رعایت کیفیت ساخت هم اکنون جز برترین و بهترین برندهای تولید قابله های چدنی می‌باشد.

  • برند تفال :

اگر تا به حال سابقه خرید وسایل لازم برای آشپزخانه را داشته اید بی شک تا کنون نام برند تفال را شنیده اید. این برند با نام فرانسوی خود این اطمینان را به خریدار می‌دهد که از یک برند مطمئن خرید خواهد کرد. در هر صورت تجربه و سابقه موفق محصولات برقی و غیر برقی تفال در بازار ایران را نمیتوان نادیده گرفت. در قابلمه های برند تفال سعی بر آن شده است که با تجهیزات ساخت پیشرفته تا حد امکان وزن قابلمه چدن را کاهش دهند تا کار کردن با آن به سهولت امکان پذیر باشد.

نام آشنای یونیک برای هر ایرانی می‌تواند تداعی محصولات با کیفیت و با دوام باشد. ساخت منحصر به فرد محصولات یونیک، سابقه و تجربه این برند در میان سایر رقیبان باعث شده است که افراد بسیاری برای تهیه محصولات آن اقدام نمایند. قابلمه های چدن یونیک با دارا بودن آستانه حرارت بالا و ضد خش بودن و دارا بودن شکل های ظاهری شیک در طرح های متفاوت پاسخ گوی سلیقه مشتریان می‌باشند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین سرویس قابلمه چدن

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن