خرید عمده درب فلاسک

چای نوشیدنی گرم مورد علاقه ما ایرانی ها است که به هنگام خستگی، در مهمانی ها و... از آن استفاده می کنیم. فلاسک مایعات گرم را در مدت زمان طولانی گرم و مایعات سرد را به خوبی سرد نگه می دارد. در مسافرت، پیک نیک، کوهنوردی، نوشیدن چایی در خودرو شخصی و... از فلاسک استفاده می کنیم. از آنجا که فلاسک یک وسیله های پرکاربرد است باید در هنگام خرید از کیفیت آن مطمئن شوید. چشمگیر فلاسک های با کیفیت و مرغوب را به صورت عمده و تک با نازل ترین قیمت به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید و آگاهی از قیمت فلاسک چای یونیک با همکاران ما در چشمگیر در ارتباط باشید. چشمگیر عمده فروشی لوازم آشپزخانه است.

فروش عمده درب فلاسک چای

فلاکس چایی جنس های مختلفی چون شیشه، پلاستیک و استیل دارد. بهترین نوع فلاکس چای از نوع استیل است. در هر خانه ای حداقل یک فلاسک چایی استیل وجود دارد. این فلاسک سبک و ضد زنگ است که هر نوع نوشیدنی گرم و سرد را به مدت طولانی در خود نگه می دارد. درب فلاسک چایی استیل به صورت کلیدی است که هیچ گونه نشتی ندارد و به صورتی است که با فشار دادن روی درب فلاسک چای از دهانه آن درون فنجان می ریزد. پس اگر درب فلاسک چای خراب شود به طور کلی فلاسک بلا استفاده می ماند. شما می توانید درب فلاسک چای خود را از فروشگاه اینترنتی چشمگیر تهیه کنید. این فروشگاه درب های متنوعی برای فلاسک های پلاستیکی، استیل و شیشه ای دارد تا شما با خراب شدن درب فلاسک خود به فکر خریدن فلاسک جدید نیفتید. پس بدون نگرانی درب فلاسک خود را از فروشگاه چشمگیر خریداری کنید. چشمگیر در وبسایت خود انواع درب را به صورت تک و عمده به فروش می رساند.

فروش عمده درب فلاسک چای

درب فلاسک از کجا بخریم

فلاسک ها با درب هایی با اشکال و نوع کارکرد مختلف طراحی می شوند. گاهی بر اثر رخ دادن اتفاقات مختلف از جمله ضربه خوردن، فشار، سقوط از بلندی و ... درب فلاسک دچار آسیب می شود. صدماتی از جمله شکستن اتصالات درب، ترک خوردن درب، خراب شدن واشر و .... از جمله مواردی است که کارکرد صحیح فلاسک را دچار اختلال می کند به عنوان مثال ممکن است درب فلاسک بسته شود اما به دلیل بر هم خوردن آب بندی درب، آبجوش داخل فلاسک در اثر تکان خورن به بیرون بریزد که البته این موارد می تواند بسیار خطرناک باشد. در چنین مواردی در صورتی که بدنه اصلی فلاسک آسیبی ندیده باشد می توان با تعویض درب دوباره از فلاسک استفاده کرد البته به شرط آن که درب فلاسک در بازار وجود داشته باشد. برندهای معتبر معمولا قطعات یدک از محصولات خود را نیز به بازار عرضه می کند. این قطعات همچون درب فلاسک را می توانید از فروشگاه هایی که به عرضه قطعات یدکی می پردازند، تهیه کنید البته در بسیاری موارد کیفیت قطعات یدکی همانند جنس اورجینال نیست و ممکن است حتی از نظر رنگ و جنس دقیقا مشابه فلاسک شما نباشد. علاوه بر آن معمولا برای تعمیر فلاسک، باید هزینه بالایی پرداخت شود که معمولا به صرفه نیست. توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت آسیب دیدن درب فلاسک خود، به جای پرداخت هزینه بالا از نظر پول و زمان برای یافتن درب مناسب، فلاسکی جدید را جایگزین آن کنید.

چشمگیر ارائه دهنده فلاسک چای عمده

درب های فلاسک مدل های مختلفی چون درب های پمپی، درب سوپاپی، درب فشاری دارد. درب های فشاری مدت زمان کمتری دما را در خود نگهداری می کنند و درب های پمپی برای فلاسک های بزرگ استفاده می شود و درب های سوپاپی دما را به خوبی نگه می دارند ولی تنها بدی آن این است که شست و شو آن کمی دشوار است. در فروشگاه چشمگیر انواع این درب ها به صورت عمده و تک وجود دارد. فروشگاه اینترنتی چشمگیر انواع فلاسک برای هر تعداد اعضا خانواده را در وبسایت خود موجود دارد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت چشمگیر انواع فلاسک چایی با تنوع رنگ و جنس را مشاهده کنید و به صورت تک و عمده خرید خود را انجام دهید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

سوالات متداول خرید عمده درب فلاسک

چه نوع از درب فلاسک قابلیت تعویض دارد؟
معمولا در بازار فروش قطعات یدکی فلاسکف همه انواع درب را می توان یافت البته تنها برخی از برندهای معتبر به عرضه قطعات یدکی محصولات خود پرداخته اند و مابقی قطعات موجود فیک بوده و از کیفیت پایینی برخوردار است.
کدامیک از مدل های مختلف درب فلاسک بهتر است؟
درب های فلاسک مدل های مختلفی چون درب های پمپی، درب سوپاپی، درب فشاری دارد. درب های فشاری مدت زمان کمتری دما را حفظ می کنند و درب های پمپی برای فلاسک های بزرگ استفاده می شود و درب های سوپاپی دما را به خوبی نگه می دارند ولی شست و شوی آن کمی دشوار است.
ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن