راهنمای خرید کتری و قوری

کتری و قوری از گذشته تا به حال جزء وسایلی بوده که برای به جوش آوردن آب از آن استفاده می شده و می توان در هر خانه ای آن را پیدا کرد، کتری و قوری در انواع گوناگونی از تفلون، پیرکس، آلومینیوم و... موجود می باشند که برای خرید و استفاده از آن ها باید به نکاتی توجه کنید، در این مقاله به نکاتی برای راهنمایی بیشتر در خرید کتری و قوری اشاره می کنیم. کتری قوری یونیک از بهترین ست های موجود در بازار است. برای خرید و استعلام قیمت کتری قوری یونیک با ما در چشمگیر همراه شوید.

نکات مهم در خرید کتری و قوری

کتری و قوری در جنس، طرح، شکل و اندازه با هم متفاوت هستند و با توجه به سلیقه، هر فرد می تواند مدل مورد نیاز خود را خریداری نمایید. برخی از کتری ها به صورت جفت به همراه قوری موجود هستند که طرح یکسان و ستی با هم دارند اما کتری و قوری های تکی نیز در بازار موجود هستند که می توانید به راحتی کتری و قوری را با هم هماهنگ کنید.
برای خرید قوری بهتر است قوری را انتخاب کنید که جنس بدنه و دسته آن یکی باشد، می دانید که قوری های فلزی و شیشه ای هر دو از مواد رسانا ساخته شده اند به همین دلیل در حین استفاده برای برداشتن باید از دستگیره استفاده شود زیرا حرارت به دسته منتقل می شود، هنگام خرید قوری بهتر است قوری هایی که جنس چینی و سرامیکی دارند را انتخاب کنید زیرا گزینه ی مناسبی هستند اما تنها ضعفی که دارند، درب این مدل قوری ها می باشد که در معرض شکستن هستند، برای این امر راه کاری وجود دارد که به وسیله ی کش های مخصوص درب قوری را به دسته ی آن متصل می کنید اینگونه درب از قوری جدا و شکسته نمی شود.
برای افرادی که در مچ دست احساس درد و ناراحتی دارند قوری های مخصوصی وجود دارد که شیرشان به سمت پایین انحنا دارد و این موضوع سبب می شود در هنگام چایی ریختن دست بیش از اندازه خم نشود و به مچ آسیبی وارد شود.
نکته ای که در خرید کتری باید به آن توجه شود منفذ خروج بخار آب بر سر دربش می باشد که اگر این منافذ نباشند همه بخار لوله از کتری خارج نمی شود که موجب سر رفتن روی شعله می شود در نتیجه سبب خاموش شدن اجاق می شود.
نکته دیگری که در خرید کتری باید مورد توجه قرار گیرد، داشتن درپوش فلزی توری مانند می باشد که عمل نگهداری قوری را آسان کرده و از واژگون قوری هنگامی که بر روی کتری قرار دارد جلوگیری می کند.
محل قرار گیری دسته کتری نیز حائز اهمیت است، بهتر است کتری را انتخاب کنید که دسته آن در بالا قرار گیرد زیرا در مدل هایی که دسته ها به بدنه متصل هستند بسیار داغ می شوند و امکان دارد موجب سوختگی انگشتان دست شود، بهتر است کتری که دسته چوبی دارد را انتخاب نمایید. کتری و قوری از وسایل ضروری برای آماده سازی چای است که در طرح های متنوع و زیبایی عرضه می شود برای استعلام قیمت و خرید کتری و قوری با ما در چشمگیر همراه شوید.

نکات مهم در خرید کتری و قوری

انواع مختلف کتری

شیر کتری ها اصولا در دو مدل موجود می باشد، آن دسته که شیر خروجی در کنار بوده و برای خروج آب حتما باید قوری برداشته شود و آن هایی که شیر خروجی در قسمت جلویی کتری می باشد مانند سماور، استفاده از مدل دوم آسان تر می باشد.

کتری های شیر دار از جمله کتری های پرطرفدار و مناسب برای استفاده روزانه می باشند، نکته ای که در باید به آن توجه شود نحوه و محل قرار گیری آن ها روی اجاق گاز می باشد، به گونه ای که شیر آن به لباس یا وسیله ای گیر نکند و واژگون نشود.

نوعی از کتری ها را سوت دار می گویند، هنگامی که آب به جوش می آید سوت می کشند، این مدل کتری ها برای افرادی با مشغله کاری فراوان بسیار بناسب می باشد.

کتری از نظر مصرف انرژی در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد، کتری گازی که روی اجاق گاز قرار می گیرند و آب را به جوش می آورند و از نظر انرژی مصرفی مقرون به صرفه می باشند اما برای جوشاندن آب به زمان بیشتری نیاز دارند، کتری گازی که با استفاده از گاز شهری که به صورت مستقیم به آن متصل است کار جوشاندن را انجام می دهد، کتری های برقی که فوری آب را به جوش می آورند و کار با آن ها راحت است.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین کتری و قوری

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن