فلاسک‌ها امروزه عضو جدایی ناپذی از زندگی روزمره‌ی خانواده‌ها شده است. در این مقاله کاربردی چشمگیر به بررسی کاربردهای فلاسک‌های مختلف پرداخته ایم. برای اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید. کیفیت فلاسک یونیک از مواردی است که استقبال بالای مشتریان در بازار موید آن است. شما عزیزان می توانید برای خرید فلاسک یونیک در طرح ها، ظرفیت ها و رنگ های متنوع با لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه شوید.

کاربرد فلاسک چیست؟

در یک تعریف ساده فلاسک وسیله‌‌ای است که می‌تواند دمای مایعات را برای مدتی طولانی ثابت نگه دارد. به این معنی که اگر نیاز دارید که مدت زمان بیشتری نوشیدنی شما گرم بماند، می‌توانید آن را در فلاسک بریزید. با این حال فلاسک‌ها در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگونی طراحی شده اند.

فلاسک‌های ورزشی برای نوشیدنی‌های انرژی زا و خنک طراحی شده اند. بدنه این نوع فلاسک‌ها نسبت به فلاسک‌های معمولی مقاوم‌تر است. چرا که بسیاری از مواد انرژی زا، درون خود اسیدهای خاصی دارند که می‌توانند به بدنه ی فلاسک آسیب برسانند. شما عزیزان می توانید تنوعی بالا از فلاسک نیم لیتری ارزان را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر ملاحظه نماید و فلاسک مورد پسند خود را به آسانی تهیه کنید.

فلاسک‌های ورزشی دیگری هستند که مخصوص کوه نوردی هستند. این فلاسک‌ها دارای طراحی عمودی هستند تا در ساک‌های کوهنوردی به سادگی جای گیرند. از دیگر ویژگی‌های این فلاسک‌ها می‌توان به وزن سبک آن‌ها اشاره کرد. شما عزیزان می توانید مشخصات و قیمت فلاسک کوهنوردی را در سایت چشمگیر مشاهده کنید و به راحتی با کیفیت ترین فلاسک کوهنوردی بازار را تهیه کنید.

فلاسک‌های ماگ شکل فلاسک‌هایی هستند که در اندازه‌های کوچک طراحی شده اند. دوست دارید میان کلاس‌های دانشگاه کمی قهوه بنوشید اما زمان رفتن به سلف را ندارید؟ اینجاست که فلاسک‌های ماگ شکل می توانند بسیار کمک کننده باشند. فلاکس یونیک یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است. 

 

کاربرد فلاسک چیست؟

در مسافرت‌ها می‌توان از کاربرد فلاسک‌ها استفاده کرد. آن‌ها می‌توانند نوشیدنی‌های گرم را گرم و نوشیدنی‌های خنک را خنک نگه دارند. حتی اگر فلاسک خوبی داشته باشید می‌توانید از آن برای حمل و نقل یخ استفاده کنید. با این حال به یاد داشته باشید که بهتر است فلاسک‌هایی که درون شیشه‌‌ای دارند را در فریزر قرار ندهید.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای انواع فلاسک، امن نگه داشتن نوشیدنی شماست. هیچکس دوست ندارد در نوشیدنی خود حشره مرده یا چیزهایی وحشتناک‌تر ببیند. فلاسک‌ها با پوشش محافظتی که درون خود دارند می‌توانند خیال شما را از این بابت راحت کنند.

از دیگر کاربردهای فلاسک می‌توان به امن نگه داشتن کیف و لوازم دیگر شما نام برد. نگهداری نوشیدنی‌ها در کنار لوازم حساس به رطوبت همچون کاغذ ریسک بزرگی است. با استفاده از فلاسکی که درب خوبی دارد می‌توانید از ریختن نوشیدنی جلوگیری کنید. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

6 نکته مهم در خرید و استفاده از فلاسک

  1. بسیاری از فلاسک‌ها مجهز به دماسنج هستند. درست است که این نوع فلاسک‌ها قیمت بالاتری دارند اما می‌توان گفت انتخاب بهتری هستند. چرا که می‌توانید از دمای نوشیدنی که می‌نوشید اطمینان حاصل کنید. یک قهوه‌ی سرد پس از یک روز پرمشغله اصلاً جذاب نیست!
  2. فشاری، ضامنی یا پیچی بودن درب فلاسک اصلاً اهمیتی ندارد. مهم این است که سایر لوازم شما را از شر خیس شدن و از بین رفتن حفظ ‌می کند.
  3. مایعات گرم در فلاسک‌ها دوام خوبی دارند، حدود ۸ ساعت می‌توان نوشیدنی را در فلاسک گرم نگه داشت. اما مایعات سرد وضعیت به نسبت بهتری دارند. آن‌ها در فلاسک‌ها تا بیش از ۲۰ ساعت خنک می‌مانند. همین مورد فلاسک را جزء جدایی ناپذیر مسافرت‌های طولانی مدت کرده است.    

6 نکته مهم در خرید و استفاده از فلاسک

  1. به طور معمول درون فلاسک‌ها یک شیشه وجود دارد. همین شیشه موجب می شود تمیز کردن و خارج شدن مایعات بسیار ساده باشد. البته برخی فلاسک‌ها هم هستند که از پلاستیک در آن‌ها استفاده شده است. این فلاسک‌ها بوی نوشیدنی شما را تغییر می‌دهند. حتی برخی تحقیقاتنشان داده است که استفاده از نوشیدنی‌های گرم در این فلاسک‌ها سرطان زاست.
  2. اگر پوست شما هم به گرما حساس است توصیه می‌کنیم یک فلاسک خوب خریداری کنید. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای فلاسک‌ها، خنک بودن قسمت بیرونی و گرم بودن نوشیدنی داخل است. از این رو می‌توان مطمئن بود که دست شما در اثر گرمای نوشیدنی نمی‌سوزد.
  3. اگر نوشیدنی دارید که دمای بالایی دارد، بهتر است آن را در ظروف پلاستیکی نریزید. فلاسک‌ها این قابلیت را برای شما فراهم کرده‌‌اند که نوشیدنی‌های خود را در ظروفی که قسمت درونی آن‌ها از نقره است نگهداری کنید.

فلاسک کوه نوردی، فلاسک ورزشی، فلاسک معمولی، فلاسک خانوادگی و… همگی از انواع فلاسک هستند که متناسب با نیاز عده‌‌ای طراحی شده اند. هر کدام نیز کاربردهای زیادی دارند. در این مقاله از چشمگیر به بررسی این کاربردها در انواع فلاسک پرداخته ایم. شما نیز می‌توانید فلاسک مناسب خود از میان صدها نوع فلاسک این مجموعه سفارش دهید. کافی است کلمه فلاسک را در سایت جست و جو کنید و نتایج را در قسمت محصولات ببینید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن