نحوه تعویض شیشه فلاسک چای

فلاسک ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که یکی از مهم ترین آن ها شیشه است. این قطعه، به دلیل این که از جنس شیشه می باشد بسیار شکننده است و به همین خاطر افراد باید در نگه داری فلاسک ها دقت کنند. نه این که آن را یک موضوع پیش پا افتاده بدانند و هم باعث آسیب زدن به خود شان و هم شکستن شیشه فلاسک چای شوند.

عوامل بسیاری موجب نیاز به تعویض شیشه فلاسک چای می شود. یکی از مهم ترین دلیل ها، حمل اشتباه فلاسک داخل شیشه ای می باشد. از این رو افراد مجبور هستند در بازه زمانی کوتاهی پی در پی شیشه ی آن ها را تعویض کنند که اگر به طریقه ی اشتباهی این کار صورت گیرد باعث پایین آمدن عملکرد و کارایی فلاسک می شود.

اگر دوست دارید همیشه و همه جا نوشیدنی های داغ و خوش عطری میل کنید و خستگی تان را از بین ببرید؛ این مقاله را که اطلاعات مفیدی در مورد تعویض شیشه فلاسک ها به شما می دهد را مطالعه کنید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده فلاسک چای یونیک و سایر برندهای خوشنام با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

آموزش تعویض شیشه فلاسک چای

هر گاه چای، آب جوش یا قهوه ی داخل فلاسک تان خیلی سریع سرد و دمای خود را از دست داد؛ به دنبال عیب یابی آن باشید چون ممکن است در ابتدا واشر، حالت ارتجاعی خود را از دست داده  و سبب ورود هوا و خروج دما از محصول شده باشد.

مشکل بعدی که بیشتر اتفاق می افتد این است که محل جوش شیشه فلاسک می شکند یا ترک برمی دارد؛ که هر گاه این مشکل به وجود بیاید مطمئنا به یک یا دو ساعت نمی رسد که نوشیدنی در آن سرد می شود. تنها راه حل این مشکل، تعویض شیشه ی فلاسک می باشد.

تعویض فلاسک نیز اصول مختص به خودش را دارد؛ اگر افراد این اصول را به درستی، رعایت نکنند به ضرر خودشان می باشد. چرا که هزینه ای که بابت خرید شیشه کرده اند؛ ممکن است به دلیل عدم رعایت استاندار های لازم کاملا سوخت شود. شاید این سوال برای شما و دیگر افرادی که درب فلاسک آن ها دچار آسیب شده، مطرح شده باشد که درب فلاسک از کجا بخریم؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما در چشمگیر همراه شوید.

آموزش تعویض شیشه فلاسک چای 

تعویض شیشه فلاسک چای

افراد می توانند، خودشان شیشه ی فلاسک هایشان را عوض کنند اما بهتر این است؛ این کار را به افراد متخصص که در این زمینه تجربه و اطلاعات کافی دارند، بسپارید. اما اگر خواستید خودتان شیشه را تعویض کنید باید حتما نکات زیر را با کوچک ترین جزئیات انجام دهید:

  1. شیشه ی قبلی را به آرامی و با دقت فراوان از پوسته جدا کنید؛ تا هیچ خرده شیشه ای در پوسته باقی نماند.
  2. واشر را نیز اگر پوسیده شده است تعویض کنید زیرا اگر شیشه را عوض کنید اما واشر به خوبی بر دهانه ی آن قرار نگیرد؛ باعث می شود که فضای خلاء به وجود نیاید.
  3. شیشه ای که خریداری کرده اید حتما باید مناسب پوسته فلاسک تان باشد چون هر نوع فلاسکی دارای شیشه و قطعات مختص به خودش می باشد.
  4. قبل از نصب شیشه اول داخل آن آب بریزید؛ تا مطمئن باشید که محصول خریداری تان سوراخ نباشد.
  5. هنگام نصب حتما بر روی دهانه ی شیشه، واشر بگذارید؛ بعد هر دو قطعه را به آهستگی در پوسته قرار داده و درب زیرین پوسته را ببندید. بعد از قرار دادن قطعات، حال شما می توانید نوشیدنی مورد نظر تان را در آن نگه داری و از طعم و عطر لذیذ چای یا قهوه تان در خانه یا  محیط کار تان لذت ببرید.

ضمنا شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین شیشه فلاسک را از مرکز فروش شیشه فلاسک چشمگیر خریداری کنید. مشاوران ما در چشمگیر در کنار شما هستند تا شیشه فلاسک خود را به آسانی تعویض کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن