کارخانه تولید کتری قوری

کتری قوری یکی از وسایل بسیار ضروری و پر کاربرد در هر آشپزخانه ای می باشد زیرا چای از نوشیدنی های مورد علاقه ایرانی ها است. به وسیله کتری و قوری می توان چای خوش طعم و عطری را تهیه کرد. کتری و قوری ها در انواع جنس، رنگ، سایز و ... در بازار موجود می باشند. انواع ست کتری و قوری با بهترین کیفیت و در طرح ها و رنگ های متنوع در سایت چشمگیر به مشتریان ارائه می شود. 
کارخانه های تولیدی کتری و قوری در زمینه ساخت انواع سماور، کتری، قوری و دیگر محصولات از این دست فعالیت دارند. این کارخانه ها با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه ها اقدام به تولید می کنند و هر روزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کتری و قوری های زیبا تر و با کیفیت تری به بازار عرضه می کنند. کتری قوری یونیک از بهترین ست های موجود در بازار است. برای خرید و استعلام قیمت کتری قوری یونیک با ما در چشمگیر همراه شوید.

کارخانه کتری قوری در ایران

در داخل ایران کارخانه ها و تولیدی های بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید کتری قوری فعالیت می کنند، این کارخانه ها با هدف خدمت رسانی به مردم شروع به کار کرده اند و چندین و چند سال است که در این راستا فعالیت دارند. در کارخانه های تولید کتری قوری با بهره گیری از مواد اولیه عالی به ساخت کتری قوری های متنوع و با کیفیت می پردازند.
همانطور که گفته شد کتری و قوری انواع متفاوتی دارند که کارخانه های تولیدی تلاش می کنند انواع آن ها را ساخته و به بازار عرضه کنند. برخی از این محصولات به صورت برقی هستند و ساز و کار متفاوتی دارند که امروزه با توجه به پیشرفت های فناوری، استفاده بیشتری از این محصولات برقی می شود و به دلیل مشغله زیاد و کمبود وقت، کتری های برقی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. گستردگی و تنوعی که در تولید کنندگان کتری و قوری وجود دارد سبب شده هر فرد با توجه به سلیقه خود کالای مورد نظر را خریداری کند. 

کارخانه کتری قوری در ایران

ویژگی های تولید کتری قوری در کارخانه 

استفاده آسان کتری و قوری روی گاز سبب محبوبیت بیشتر این محصولات شده است و به دلیل قیمت کمتری که نسبت به سماور و مدل های برقی دارند پر مخاطب تر می باشند. کتری قوری ها در انواع آلومینیوم، استیل، پیرکس، تفلون و ... در سایزهای گوناگون در این کارخانه ها ساخته و به بازار عرضه می شوند. یکی از نکات مهمی که کارخانه داران صنعت کتری و قوری باید به آن توجه کنند، دسته کتری می باشد که باید از جنس مرغوب و نسوز باشد به طوری که در هنگام استفاده به فرد آسیبی وارد نکند.
اکثر کارخانه ها قوری ها را در جنس چینی تولید می کنند زیرا دم کردن چای در قوری چینی مناسب تر است و چای در آن سیاه نمی شود از این رو در بیشتر موارد کتری با هر متریالی که باشد قوری آن از جنس چینی خواهد بود. برخی از کارخانه ها برای جلب مشتری و بالا بردن کیفیت کار خود دو قوری، یکی از جنس خود کتری و یکی چینی در ست کتری و قوری خود قرار می دهند.

دیدگاه‌ها  
با سلام خدمت مدیریت محترم در خصوص اخذ نمایندگی فروش قوری و کتری در کردستلن شهر سقز ممنونم راهنمایی بفرمایید
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن