بهترین مارک کتری و قوری یونیک

کمپانی یونیک با طراحی های مدرن و با بهترین کیفیت ممکن در تلاش بوده نیاز خانواده ها را برطرف کند. از جمله ویژگی های شرکت یونیک می توان به قیمت خوب آن و همچنین خدمات پس از فروش مناسب در ایران اشاره کرد. یکی از محصولات پرطرفدار برند یونیک، کتری و قوری است که تنوع زیادی هم دارد. ست کتری و قوری یونیک دارای ظاهری زیبا است و از فولاد ضد زنگ ( استیل) با روکش کروم و نیکل ساخته شده است. علت اینکه از استیل با روکش کروم و نیکل برای بدنه ست کتری و قوری یونیک استفاده می شود این است که در عین اینکه مقابل حرارت مقاومت دارد و نمی سوزد، حرارت را به آب منتقل می کند. کتری و قوری یونیک در حجم ها و طرح‌ های مختلف تولید می شود که در ادامه با ما در سایت کالای آشپزخانه چشمگیر همراه باشید تا به شرح برخی از آن ها بپردازیم.

بهترین مارک کتری و قوری یونیک

کتری کلاسیک استیل یونیک تک دسته با قوری کد UN_7280

یکی از مدل های قوری و کتری پرطرفدار در بازار، کتری کلاسیک استیل یونیک تک دسته با قوری کد UN_7280 است. بدنه کتری این مدل، از جنس استیل زنگ نزن است. از این رو خیالتان بابت شستشوی کتری راحت باشد. حتی شما می توانید این کتری را با خیال در ماشین ظرفشویی بشویید. ظرفیت کتری کلاسیک استیل یونیک تک دسته، حداکثر 3 لیتر است. این مدل کتری و قوری، برای خانواده های کم جمعیت مناسب است. اگر طرفدار آشپزخانه ای با طراحی کلاسیک هستید، این ست، دیزاین شما را به بهترین نحو تکمیل می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این ست، ایستایی خوب کتری اش است. با این طراحی هوشمندانه و فوق العاده، قوری به خوبی بر روی درب کتری می ایستد. جنس قوری این ست کلاسیک، از جنس سرامیک مرغوبی بوده که لعاب با کیفیت است. کیفیت سرامیک فقط برای دوام قوری نیست؛ درست است که این سرامیک باعث مقاومت بالای قوری در برابر حرارت می شود، اما از آن مهم تر روی طعم چای اثر می گذارد و شما می توانید چایی خوش عطر بنوشید. اگر قصد خرید کتری کلاسیک استیل یونیک تک دسته با قوری کد UN_7280 را دارید، می توانید از طریق سایت چشمگیر این ست را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. با سایت چشمگیر نیازی به خروج از منزل برای خرید لوازم آشپزخانه ندارید.  برای خرید و کسب اطلاعات کامل درباره قیمت انواع ابزار و سرویس آشپزخانه یونیک در چشمگیر همراه ما باشید.

کتری کلاسیک استیل یونیک تک دسته با قوری کد UN_7280

کتری استیل با قوری چینی یونیک کد UN_7204

امروزه دیگر خانه ای را نمی توان پیدا کرد که در آن کتری و قوری نباشد. کتری استیل با قوری چینی یونیک کد UN_7204 کتری استیل با قوری چینی یونیک کد UN_7204 یکی از مدل های محبوب کتری و قوری در بازار است. جنس کتری استیل ضد زنگ بوده و گنجایش آن 5 لیتر است. جنس دسته کتری نیز مانند بدنه، استیل ضد زنگ است. کتری به طور مجزا دارای درب است. قوری این ست از جنس‌ سرامیک لعاب دیده است و ۱ لیتر ظرفیت دارد.

کتری استیل با قوری چینی یونیک کد UN_7204

برای خانواده های با تعداد متوسط انتخابی عالی است. این ست را می توان در ماشین ظرفشویی نیز شست. جنس کف کتری این ست از چدن بوده و به صورت دو جداره تولید شده است. به همین دلیل شما می توانید از براق بودن و استحکام کف خیالتان راحت باشد. این ست دارای قوری های با طراحی متنوعی بوده که شما می توانید از بین آنها طرح مطابق با سلیقه خود را پیدا کنید. کیفیت بالای لعاب قوری این ست، شستشوی آن را برای اهالی خانه راحت کرده و جای لکه چای و آب باقی نمی گذارد. شما می توانید از طریق سایت چشمگیر کتری استیل با قوری چینی یونیک کد UN_7204را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن