چیکار کنم کتری جرم نگیره؟

از جمله وسایل پرکاربرد هر آشپزخانه کتری و سماور است. در اثر استفاده طولانی مدت از این لوازم خانگی باعث تشکیل گچ و رسوب درون محفظه آن ها می شود. در صورتی که به موقع برای از بین بردن این رسوبات اقدام نکنید، لایه های رسوب ضخیم تر می گردند. این لایه های گچی رنگ چای را کدر می کنند و روی مزه آن نیز تاثیر دارند. از این رو نگهداری درست از کتری و آگاهی از شیوه های از بین بردن رسوب آن بسیار مهم است. یکی از روش های رفع این مشکل استفاده از سیم رسوب گیر کتری است که در ادامه به توضیح این روش پرداخته ایم. همچنین در این مقاله یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش لوازم خانگی معرفی شده است. کتری قوری یونیک در انواع مختلفی در سایت چشمگیر موجود است، پیشنهاد ما این است که از این برند دیدار کنید. 

استفاده از سیم رسوب گیر کتری

سیم رسوب گیر کتری به صورت یک گلوله مفتولی کوچک و ظریف تولید و به بازار عرضه می شود. در حقیقت این جرم گیر از سیم استیل با گرایش نیکل بالا و آلیاژهای خاصی ساخته شده است. این محصول ضد زنگ توانایی رفع 85 درصد گچ و املاح موجود در آب را دارد.

به همین دلیل این سیم برای از بین بردن لایه های رسوبات درون محفظه کتری برقی و روگازی کاربرد دارد. نحوه استفاده از جرم گیرهای سیمی آسان است. برای این منظور تنها باید در هر بار استفاده آن را زیر آب گرم بگیرید و کاملا با مایع ظرفشویی بشویید. سپس رسوب گیر را تا زمانی که روزنه های آن را گچ بگیرد، درون محفظه پر از آب بیندازید. این کار را حداکثر 2 ماه انجام دهید و پس از آن مجدد سیم رسوب گیر را تعویض کنید.

لازم به ذکر است که نباید از فیلتر رسوب گیر درون لوازم خانگی مخصوص آماده سازی چای فاقد رسوب قرار داد. همچنین اگر گچ و رسوب داخل سیم گیر کرد، بهتر است که آن ها را با یک جرم گیر پودری از بین ببرید. پس از جرم گیری خود سیم از آن برای رسوب زدایی محفظه کتری و سماور استفاده کنید.  سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

استفاده از سیم رسوب گیر کتری 

چشمگیر عرضه انواع کتری

امروزه با توجه به گسترش فرهنگ خرید اینترنتی بسیاری از مردم تمایل دارند که مایحتاج خود را از این طریق تهیه کنند. برای اینکه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب را بدست آورید، باید فروشگاه های آنلاین معتبر و شناخته شده را بشناسید.

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از فروشگاه های اینترنتی با سابقه است که انواع لوازم خانگی از جمله کتری را به فروش می رساند. این مرکز محصولات ایرانی و خارجی خود را در طرح ها و مدل های مختلف موجود در بازار در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

عرضه مستقیم جدیدترین و با کیفیت ترین مارک های کتری در این آنلاین شاپ باعث شده است که این وسایل با قیمتی مناسب عرضه شوند. شما می توانید پس از مشاهده قیمت کالاها و بررسی مشخصات آن ها با یکدیگر گزینه انتخابی خود را برگزینید. پس از انجام مراحل خرید کالای خریداری شده ظرف مدت کوتاهی درب منزل یا محل کار شما تحویل داده می شود. کتری و قوری یونیک از بهترین ست های موجود در بازار است. برای خرید و استعلام قیمت کتری قوری یونیک با ما در چشمگیر همراه شوید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن