کتری چند لیتری خوبه


چای یکی از نوشیدنی های اصیل ایرانی است که برای درست کردن آن به قوری یا کتری نیاز است. به همین جهت کتری و قوری جز لوازم اصلی هر آشپزخانه ایرانی محسوب می شوند. کتری ها انواع مختلفی دارند و از گذشته تا کنون جایگاه ویژه ای در آشپزخانه های ما داشته اند.
کتری های قدیمی برای استفاده روی گاز کاربرد داشتند، اما امروزه بیشتر از کتری های برقی استفاده می شود که خیلی سریع تر آب را به جوش می آورند و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شوند؛ بنابراین انتخاب اینکه چه نوع کتری بخرید به خودتان بستگی دارد که مایل هستید از کتری های برقی استفاده کنید یا کتری های رو گازی، جنس این کتری ها با یکدیگر متفاوت است. برای خرید کتری و قوری یونیک می توانید به بخش محصولات در سایت چشمگیر مراجعه کنید.

 

انواع کتری

به طور مثال کتری هایی باش جنس شیشه ای، آلومینیومی و استیل ضد زنگ در بازار موجود هستند که هر یک ویژگی های خود را دارند و مقایسه آن ها از بحث ما خارج است. معمولاً یکی از نکاتی که هنگام خرید قوری و کتری مورد توجه می گیرد، سایز آن است. ممکن است این سال برای همه پیش آمده باشد که کتری چند لیتری مناسب تر است. برای انتخاب سایز ابتدا باید به این نکته دقت کنید که معمولاً در طول روز چه مقدار چای میل می کنید.
به همین جهت با توجه به میزان استفاده، سایز کتری خود را انتخاب کنید. با توجه به اینکه امروزه در بازار مدل های زیبا و متنوع موجود است، انتخاب از بین این همه مدل کار دشواری است. بسیاری از فروشگاه ها هستند که لوازم آشپزخانه را به صورت اینترنتی به فروش می ‌رسانند. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر، انواع ست قوری کتری در سایز های مختلف را برای فروش عرضه می کند. هم وطنان عزیز می توانند به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند و انواع ست های شیک و بادوام را مشاهده کنند.

کتری چند لیتری بگیرم؟

کتری چند لیتری بگیرم؟

گنجایش کتری ها معمولاً متفاوت است. به طور مثال بعضی از آن ها 5 لیتر، بعضی 2 لیتر، 4 لیتر، 5/2 لیتر و 5/1 لیتر و ... ظرفیت دارند. انتخاب اینکه کتری چند لیتری خریداری کنید، بستگی به خودتان دارد که چه میزان چای مصرف می‌کنید و آیا برای استفاده در مهمانی ها کتری مورد نیاز شما است و یا برای استفاده روزانه خانواده، کتری های بزرگ تر برای استفاده در مهمانی و کتری های با گنجایش کم تر برای استفاده معمولی خانواده مناسب هستند.
انواع مدل های کتری و قوری با طرح ‌ها و جنس های متنوع در فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر موجود است. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید انواع مدل ها را مشاهده کرده و قیمت‌ های آن را با سایر فروشگاه‌ های دیگر مقایسه کنید.
قیمت انواع ست قوری و کتری نسبت به سایر فروشگاه های دیگر ارزان تر بوده و کیفیت و دوام بالایی دارند. در حال حاضر کتری و قوری استیل طرفداران بسیاری دارد که معمولاً برای استفاده روی گاز کاربرد دارند؛ اما اگر به دنبال خرید کتری و قوری برقی هستید نیز می توانید گزینه های با کیفیت و متنوع را در وب سایت مجموعه فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر پیدا کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن