کتری استیل یا مسی

 از قدیم تا به الان در بسیاری از خانه های ایرانی افراد از کتری و قوری استفاده می کردند. شما می توانید چای را با کتری و قوری مسی میل کنید. برای بسیاری از دوستان این سوال پیش می آید که کتری مسی خوب است؟ ما در این مقاله به بررسی مزایا قوری و کتری مس و استیل می پردازیم. برای خرید کتری و قوری یونیک می توانید به بخش محصولات در سایت چشمگیر مراجعه کنید. 

 کتری استیل یا مسی

مزایای کتری استیل


استیل در واقع فولاد ضد زنگ است که در ساخت ظروف آشپزخانه استفاده می شود که از مخلوطی از آهن، کربن و درصدی کروم تشکیل شده است. وجود عنصر کروم و ترکیب آن با اکسیژن در سطح خارجی فلز یک لایه محافظ ایجاد می کند که این لایه نامرئی است و از زنگ زدگی فلز جلوگیری می کند و استیل را در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم می کند. یکی دیگر از مزیت های استیل پولیش پذیری آن است، ظروف استیل به راحتی قابل شستشو و برقی هستند. اگر کمی به نگهداری کتری استیل توجه کنید، می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. کتری استیل و به طور کلی تمام ظروف استیل لایه محافظ بیرونی ندارند و محتویات آن در تماس مستقیم با استیل هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، ترکیب، به ویژه استیل، باعث می شود چنین ظروفی در هنگام گرم شدن واکنش نشان ندهند، بنابراین برای سلامتی مضر نیستند. فولاد ضد زنگ استیل یکی از بهترین فلزات برای ظروف است و نیازی به مراقبت خاصی ندارد و ایمنی کتری های استیل تضمین شده است. فقط هنگام خرید باید توجه داشته باشید که یک کتری استیل با کیفیت بالا تهیه کنید. استفاده از کتری استیل مزایایی دارد که در ادامه آن را شرح می دهیم:

  • کتری های استیل در برابر حرارت مقاوم هستند.
  • وزن آن سبک تر است و بنابراین حمل و بلند کردن آن آسان است.
  • به راحتی قابل شستشو است و می توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • نیاز به مراقبت خاصی ندارد و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

نحوه تمیز کردن کتری استیل سوخته دشوار است، پس سعی کنید کتری استیل باکیفیت بخرید و به درستی نگهداری کنید تا خراب نشود.

 مزایا کتری استیل

مزایای کتری مسی

یکی از خواص مس این است که حرارتی که به آن داده می شود به طور یکنواخت در تمام نقاط پخش می شود و این باعث می شود چایی در آن به خوبی دم بکشد. مس بهترین وسیله برای جوشاندن آب است. اگر در کنار آن از لیوان مسی استفاده شود، لذت نوشیدن چای دو چندان می شود و چای در لیوان مسی لذت و طعم خاصی دارد. استفاده از کتری مسی خواص زیادی دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

  • استفاده از کتری و قوری مسی این است که چای موجود در کتری و قوری مسی
  • به بهبود هضم غذا کمک می کند.
  • کتری و قوری مسی دفع برخی از سموم از بدن انسان است.
  • نوشیدن آب و چای در گروه کتری و قوری مسی به افزایش قدرت تفکر انسان کمک می کند.
  • استفاده از کتری و قوری مسی این است که در صورت وجود زخم بر روی بدن در بهبود زخم شما می تواند موثر باشد.
  •  کتری و قوری مسی عمر طولانی تری دارند.

فروشگاه اینترنتی چشمگیر عرضه کننده قوری و کتری مسی است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت چشمگیر، قوری و کتری های استیل و مس باکیفیت این فروشگاه را مشاهده و خرید کنید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن