کتری گرانیتی خوبه

چای به عنوان اصلی ترین دمنوش در بین خانواده های ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. ما از چای هم در وعده صبحانه و هم در وعده عصرانه و بعد از شام استفاده می ‌کنیم همچنین به عنوان اصلی ‌ترین آیتم پذیرایی از میهمان، معمولا آن را در لیست پذیرایی خود قرار می دهیم به همین جهت در مورد قوری و کتری بسیار حساس هستیم و سعی می ‌کنیم محصولی را خریداری کنیم که بهترین کیفیت و کاربرد را برای آشپزخانه ما داشته باشد. یکی از کتری هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده، کتری گرانیتی است. کتری گرانیتی در مقایسه با انوع جنس های دیگر مزایای بسیار زیادی دارند در عین حال دارای معایبی نیز هستند که جای بحث دارد در ادامه در مورد مزایا و معایب کتری گرانیتی بیشتر صحبت خواهیم کرد و شما را در مورد این محصول بیشتر مطلع خواهیم نمود. بنابراین تا انتهای این مقاله از چشمگیر با ما همراه باشید.

کتری گرانیتی خوبه

میخوام کتری گرانیتی بخرم ولی نمیدونم خوبه یا نه

سوال بسیاری از خانم های خانه دار این است که میخوام کتری گرانیتی بخرم ولی نمیدونم خوبه یا نه؟ بهتر است بدانید که این کتری مزایای منحصر به فردی دارد به عنوان مثال می توان به گزینه های زیر به عنوان مزایای کتری گرانیتی اشاره کرد:

  • اولین مزیت کتری گرانیتی مقاومت بسیار بالای آن در برابر حرارت و تغییر رنگ می باشد همچنین علاوه بر بدنه این محصول دسته آن نیز معمولا از نوع نسوز بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهد.
  • دسته کتری های گرانیت به گونه ای طراحی می شود که با شعله و بدنه تا حدودی فاصله داشته باشد و داغ نشود همچنین در صورت داغ شدن دچار رنگ پریدگی نمی شود و در صورتی که هنگام استفاده از این کتری، دستگیره در دسترس شما نباشد به راحتی می توانید دسته کتری را گرفته و بلند کنید بدون آنکه دست شما بسوزد.
  • درب کتری گرانیتی از جنس ضد زنگ طراحی شده است و در غالب اوقات دریچه خروج بخار فنری نیز در آن تعبیه شده است.
  • رنگ بندی های جذاب و متنوع نیز از جمله ویژگی‌ های منحصر به فرد و مزیت‌ های کتری گرانیتی به شمار می آید. انواع مختلف کتری های گرانیتی در رنگ بندی های متنوع و جذاب تولید می شوند که می توانند جلوه زیبایی به آشپزخانه شما بدهند.

و اما در مورد معایب کتری گرانیتی صحبت نکرده ایم. برخی از افراد عقیده دارد که کتری های گرانیتی سنگین هستند و آب در آن ها زمان زیادی طول می ‌کشد تا به جوش بیاید البته این عیب در کنار مزایای بیشمار کتری گرانیتی تقریبا کم رنگ جلوه می ‌کند و کسانی که به این کتری علاقمند هستند این عیب آن را نادیده می‌ گیرند. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی انواع کتری قوری به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

میخوام کتری گرانیتی بخرم ولی نمیدونم خوبه یا نه

چشمگیر عرضه انواع کتری

فروشگاه اینترنتی چشمگیر عرضه انواع کتری را به صورت غیر حضوری در دستور کار خود قرار داده است. شما می توانید انواع مختلف کتری ها را در جنس های مختلف در وب سایت فروشگاهی چشمگیر مشاهده کنید. این وبسایت عرضه انواع مختلف کتری در سایز بندی های متفاوت و رنگ بندی های جذاب و متنوع را به صورت غیر حضوری انجام می ‌دهد. شما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس نسبت به خرید خود به صورت عمده و یا جزئی اقدام کنید. همچنین برای مشاهده ویژگی های کیفی و ظاهری محصول می توانید به مشخصات درج شده در زیر تصویر محصول مراجعه نموده تا اطلاعات کافی در مورد این محصول کسب کنید. کتری قوری یونیک در انواع مختلفی در سایت چشمگیر موجود است، پیشنهاد ما این است که از این برند دیدار کنید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن