کتری استیل مات یا براق

شاید یکی از مواردی که خانم های خانه دار با آن رو به رو می شوند انتخاب بین برخی از وسایل استیل مانند کتری باشد. مات یا براق بودن کتری می تواند یک خانم خانه دار را دچار شک و دودلی کند. این مشکل را می توان با اندکی تحقیق و جستجو حل کرد.
از جمله مهم ترین پارامتر هایی که در خرید یک کتری مناسب اهمیت دارد انتخاب برند، طرح، جنس و .. می باشد. بعد از انتخاب و مطمئن شدن از این موضوعات می توان راجع به براق یا مات بودن کتری تصمیم گرفت. شما می توانید انواع کتری و قوری را از فروشگاه اینترنتی چشمگیر تهیه کنید. 

کتری استیل مات بهتره یا براق

کتری هایی که توسط برند های مختلف به تولید می رسند معمولا در دو مدل مات و براق تولید می شوند تا مشتری با هر سلیقه ای بتواند آن ها را انتخاب کند. کتری هایی به صورت ترکیبی از طرح مات و براق نیز در بازار وجود خواهد داشت.
در واقع در مورد اینکه کتری براق بهتر است یا مات می توان بحث سلیقه را مطرح نمود چرا که انتخاب بین این دو تا حد بالایی به سلیقه افراد بستگی خواهد داشت. خرید کتری مات یا براق را می توان با توجه به دیگر ظروف آشپزخانه ست کرد. اگر اغلب وسایل آشپزخانه شما براق می باشند، می توانید از کتری های براق برای ایجاد یک فضای هماهنگ استفاده کنید. افرادی که به دکور و تزئینات منزل به صورت شاین و براق علاقه دارند نیز کتری های براق را انتخاب می کنند. کتری قوری یونیک در انواع مختلفی در سایت چشمگیر موجود است، پیشنهاد ما این است که از این برند دیدار کنید. 

کتری استیل مات بهتره یا براق

نحوه نگهداری از کتری استیل مات و براق

هنگام نگهداری از وسایل براق آشپزخانه باید بسیار مراقب بود چرا که ایجاد خط و خش در کتری ممکن است نمای جالبی را نداشته باشد. کتری های براق باید به طور مداوم تمیز شوند. بعد از شست و شو و در زمان خشک شدن کتری های براق برای جلوگیری از لک شدن، آب آن ها را با یک پارچه نرم پاک کنید. در مقابل یک کتری مات به میزان کمتری آلودگی و خط و خش را نشان می دهد. کتری های مات برای فضاهایی که از رنگ های سرد استفاده می کنند و یا آشپزخانه هایی که دارای دیگر ظروف مات می باشند، مناسب است. کتری های براق را با سیم های ظرف شویی زمخت شست و شو ندهید زیرا از زیبایی آن کاسته خواهد شد. بیشتر کتری های استیل و یا براق را می توان با استفاده از ظرفشویی شست و این موضوع به آن ها آسیبی نخواهد رساند. فقط بعد از شست و شو بهتر است که با یک پارچه نرم به خشک کردن آن ها اقدام کنید تا لکه ای روی آن نماند. می توانید نحوه تميز كردن كتری استيل سوخته را در این مقاله مطالعه کنید.
می توان زیبایی آشپزخانه را با استفاه از کتری هایی که تلفیقی از استیل براق و مات می باشند، بیشتر کرد. در نهایت برای خرید کتری های مات و یا براق به سلیقه خود اعتماد کنید و یک انتخاب ویژه داشته باشید. برخی از کتری های استیل براق با خاصیت ضد خش بودن به تولید رسیده اند که باعث محبوبیت این نوع از کتری ها در میان خریداران شده است. کتری مورد نظر خود چه از نوع مات و چه براق را از برند ها و شرکت های معتبر تهیه کنید تا دوام و استحکام بالایی داشته باشند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن