مرکز فروش شیشه فلاسک

فلاسک های شیشه ای اولین فلاسک های وارد شده به بازار داخلی کشور بوده‌ اند. در سال های گذشته این نوع فلاسک از کشورهای خارجی به کشور وارد شده و پس از آن تکنولوژی تولید محصول در دست تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است. امروزه نیز پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع فلاسک موجود در بازار فلاسک های شیشه ای است که بدنه داخلی آن ها از جنس شیشه بوده و توان گرم نگه داشتن آب جوش در آن ها در حداکثر ممکن است. شما می توانید بهترین جنس فلاسک شیشه ای را از فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر خریداری کنید. شاید این سوال برای شما و دیگر افرادی که درب فلاسک آن ها دچار آسیب شده، مطرح شده باشد که درب فلاسک از کجا بخریم؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما در چشمگیر همراه شوید.

عمده فروشی شیشه فلاسک

شیشه فلاسک یک مورد مصرفی است که پس از گذر مدت زمان معینی می بایست آن را عوض کرد. این شیشه پس از مدت زمان مشخص که بستگی به عمر آن دارد یا خواهد شکست و یا اینکه دیگر آب جوش و چای را گرم نگه نمی دارد. به همین جهت نیز می بایست آن را تعویض کرد و یک شیشه جدید در داخل بدنه پلاستیک جاسازی نمود. دلایل متعددی وجود دارد که باعث شده است فروش فلاسک های شیشه‌ ای و به‌ دنبال آن شیشه پلاستیکی رونق بیشتری نسبت به مدل های دیگر داشته باشد این دلایل عبارتند از:

  • مقرون به صرفه بودن فلاسک های شیشه ای یکی از دلایل پرفروش بودن آن ها است. به دلیل اینکه هنگام آسیب دیدن فقط می بایست شیشه‌ این مدل فلاسک ها را عوض کرد؛ خرید و استفاده از آنها مقرون به صرفه تر نسبت به انواع دیگر است.
  • سلامت و بهداشت بیشتر فلاسک شیشه ای نیز یکی از دلایل محبوبیت آن‌ ها است. به دلیل اینکه کریستال و شیشه جزو سالم ترین ظروف طبقه‌ بندی می‌ شوند در بین مردم نیز جایگاه خوبی پیدا کرده اند. در واقع این فلاسک ها در اثر مواجهه با آب جوش به هیچ عنوان مواد مضر و سرطان زا آزاد نمی‌ کنند و به همین جهت نیز بسیاری از افراد تمایل دارند که از فلاسک چای شیشه‌ ای استفاده کنند.
  • قابلیت نگهداری آب جوش به مدت طولانی تر یکی دیگر از مزیت های برجسته شیشه فلاسک است. در واقع فلاسک هایی که از جنس شیشه تولید می‌ شوند می‌ توانند مدت زمان طولانی‌ تری حتی بیش از ۲۰ ساعت آب جوش را در خود نگه دارند. این در صورتی است که برخی فلاسک های دیگر که حتی جدیدتر نیز می باشند می توانند به فقط حدود ۱۲ الی ۱۵ ساعت آب جوش را در خود نگهداری کنند.

عمده فروشی شیشه فلاسک 

عرضه شیشه فلاسک

عرضه شیشه فلاسک با کیفیت بسیار عالی از طریق مرکز فروشگاهی چشمگیر انجام می شود. این شیشه ها دارای کیفیت بسیار بالا و دوام و عمر طولانی هستند. در واقع هنگامی که شما از این نوع شیشه برای فلاسک خود استفاده می کنید می توانید اطمینان داشته باشید که در طولانی‌ مدت دیگر نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. این محصول علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارد توانایی حفظ گرمای آب و همچنین سرمای یخ را در طولانی مدت دارا بوده و به همین جهت شما را کاملا راضی نگه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها  
+6
۰۹۱۲۴۶۶**** قیمت شیشه های فلاسک و میخوام
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن