سرویس قابلمه کارال خوبه

جنس قابلمه های کارال از ورق های آلومینیومی محکم می باشد که ضخامت بالایی دارند و به صورت فشرده تهیه می شوند. سرویس قابلمه کارال از نظر کیفیتی و زیبایی یکی از سرویس های محبوب می باشند و به دلیل مزایای بسیارشان متقاضیان زیادی دارند. قابلمه های کارال مزایای بیشتری نسبت به معایبشان دارند به همین دلیل جزو سرویس های خوب محسوب می شوند، در این مطلب به دلایلی که موجب خوب بودن سرویس های قابلمه کارال می شود، می پردازیم:

ویژگی های سرویس قابلمه کارال

سرویس قابلمه کارال از جنس آلومینیوم می باشند که به صورت طبیعی موجود هستند و در ساخت و تولید آن ها هیچگونه مواد شیمیایی و روکشی استفاده نشده است که این موضوع سبب شده از نظر سلامتی جزو سرویس های بی خطر باشد که آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند و متخصصان مواد غذایی آن را تایید و توصیه می کنند. این سرویس به دلیل اینکه از چند لایه تشکیل شده است ضخامت و دوام بالایی دارد و به سادگی خط و خش نمی افتد و آسیب جدی نمی بیند و قابلیت شستشو با سیم های ظرفشویی را نیز دارند. سرویس قابلمه کارال را می توان سال ها استفاده کرد بدون اینکه در شکل ظاهری آن ها تغییری رخ دهد و اگر هر چند ماه یک بار با استفاده از سمباده نرم آن ها را سمباده بکشیم صیقل می یابند و به شکل اول بر می گردند.
در ساخت سرویس قابلمه کارال برخلاف سرویس تفلون هیچگونه لایه پلی مری استفاده نشده است و از این نظر صد در صد بهداشتی می باشند که می توانند به صورت کاملا یکنواخت گرما و حرارت را انتقال دهند از این جهت بسیار مورد توجه هستند. شرکت سازنده ی سرویس های کارال دارای بالاترین سطح استاندارد جهانی می باشند.
سرویس قابلمه کارال در طرح ها و سایز های گوناگون موجود می باشند که با توجه به نیاز می توانید تعداد پارچه آن را انتخاب کنید. قیمت سرویس قابلمه کارال نسبتا بالا می باشد اما با توجه به عمر طولانی که دارند مقرون به صرفه می باشد و می توانید تا سالها از آن ها استفاده کنید. در دنیای امروزی که زندگی بیشتر صنعتی شده است محصولات واقعی که دوست دار محیط زیست هستند کمتر تولید می شوند، ظروف کارال به راحتی در طبیعت تجزیه می شود و اثرات مخربی از خود بر جا نمی گذارند. به علاوه میتوانید به جای تهیه سرویس، قابلمه تک تهیه فرمائید.

ویژگی های قابلمه های کارال

پخت غذا در قابلمه کارال

سرویس قابلمه کارال بهتره یا استیل؟ دلیل دیگری که مبنی بر خوب بودن سرویس قابلمه کارال است قابلیت پخت انواع غذا و خوراک در آن ها وجود دارد و هر روزه بدون هیچ نگرانی می توانید از آن ها استفاده نمایید. ظروف کارال را می شود به راحتی در فرهای خانگی استفاده کنید و برای اینکه عمر دستگیره های آن طولانی باشد می توانید دور آن ها را با فویل پوشش دهید. با توجه به مزایایی که از سرویس قابلمه های کارال گفته شد، به دلیل پخش یکنواخت حرارت در این قابلمه ها غذا ته نمی گیرد و طعم واقعی هر غذا را می توان با این قابلمه ها حس کرد. برای نگهداری بهتر از این قابلمه ها بهتر است به نکاتی که در مورد نحوه نگهداری آن مطرح می شوند توجه شود تا عمر قابلمه ها بیشتر شود.
تمام نکاتی که گفته شد مبنی بر خوب بودن سرویس قابلمه کارال بود اما همانند دیگر ظروف معایبی دارند که نسبت به مزایای آن کمتر می باشد، پشنهاد می شود مضرات قابلمه کارال را مطالعه نمائید. که در هنگام خریدن باید تمام مزایا و معایب سرویس های قابلمه را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی بسیار صحیح و به جا داشته باشید و طرح و رنگ آن ها را می توانید با سلیقه خود هماهنگ کنید. حتما مطالعه کنید که سرویس قابلمه کارال ساخت کجاست؟
سرویس قابلمه کارال در سایز های مختلفی وجود دارند، از سایز کوچک تا بزرگ که هر سرویس شامل چند سایز قابلمه به همراه یک یا دو تابه به علاوه ی درب های قابلمه ها می باشد که با توجه به انتخاب سرویس مورد نظر تعداد و سایز آن ها متفاوت است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه کارال

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن