قابلمه کارال بهتره یا استیل

هر آشپز و خانه داری برای پخت و پز و یا نگهداری غذاها به قابلمه دارد، می دانید که امروزه قابلمه ها در طرح ها و رنگ های متفاوت با انواع جنس تفلون، شیشه، استیل، چدن، سرامیک، گرانیت، کارال و ... در بازار موجود می باشند. در این مطلب به مقایسه قابلمه های کارال و استیل می پردازیم تا تفاوت و برتری های آن ها در برابر یکدیگر روشن شود. برای اطلاع از قیمت و خرید قابلمه تک می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

بررسی قابلمه های استیل

جنس این قابلمه ها اکثرا از ترکیب کروم و نیکل به همراه استیل می باشد که درصد ترکیب آن ها متفاوت می باشد اما بهترین ترکیب استیل10/18( 18نسبت استیل به 10نسبت کروم و نیکل) می باشد. گروه زیادی از افراد استیل را برای زیبایی و دسترسی راحت ترجیح می دهند، استفاده ظروف استیل کار را برای تازه کارها آسان می کند و می تواند دستیار خوبی برای حرفه ای ها باشد.
مزایای قابلمه های استیل: قابلمه های استیل محافظ و روکشی ندارند و هیچگونه مواد شیمیایی در آن ها به کار نرفته نرفته است در نتیجه هیچگونه تاثیری روی مزه و طعم غذا نمی گذارد و طعم طبیعی غذا را حفظ می کند. این قابلمه ها به آسانی با مواد شوینده تمیز می شوند و هیچ آلودگی را روی خود باقی نمی گذارند، پس از شستشو هیچ گونه بو و لکه ای ایجاد نمی شود، بهترین راه شستن این قابلمه ها با آب گرم و مایع ظرفشویی می باشد. قابلمه های استیل را می توان در ماشین های ظرفشویی قرار داد اما باید توجه کنید که دمای آن نباید از 50 درجه بالاتر رود زیرا موجب تیرگی و لکه دار شدن قابلمه ها می شود. نگهداری و استفاده از قابلمه های استیل بسیار آسان می باشد و برخلاف دیگر قابلمه ها که برای استفاده محدودیت های خاص و زیادی دارند با توجه به دوام بالایی که دارند می توان بدون نگرانی هر غذایی را در آن ها طبخ کنید.
نکته مهم قابلمه های استیل ضد زنگ بودن آن ها می باشد همچنین دوام و مقاومت بالایی که دارند که موجب می شود به راحتی خش بر ندارند، این ظروف خرد نمی شوند و تغییر شکل نمی دهند، می توان سال ها بدون تغییر شکل و ظاهر از این قابلمه ها استفاده کنید همین امر سبب شده خریدن این ظروف یک نوع سرمایه گذاری برای یک عمر باشد زیرا دیگر نیازی به تعمیر و تعویض قابلمه ندارید. سطح این قابلمه ها براق و آینه ای می باشد که سبب شیک و جذاب به نظر رسیدن بیشتر آن ها می شود که باب پسند اکثر افراد می باشد.
عیوب قابلمه استیل: رسانندگی گرمایی ضعیفی دارند. این نوع از قابلمه برای غذاهای آبدار مناسب اند مگر اینکه کف چند لایه ضخیم داشته باشند که زود ته نگیرد. سطح قابلمه های استیل ممکن است به مرور زمان به دلیل استفاده و نگهداری نادرست صدمه ببیند( شستشو با اسکاچ زبر، حرارت بسیار بالا، استفاده از ملاقه و قاشق فلزی).
نکته ای که باید در هنگام خرید قابلمه های استیل به آن توجه شود آلرژی افراد به نیکل می باشد در این صورت باید از خرید آن اجتناب نمود. چگونه قابلمه استیل را تمیز کنیم، آیا قابلمه استیل سیاه می شود و سوالاتی از این قبیل را در بخش وبلاگ سایت چشمگیر دنبال کنید.

بررسی قابلمه استیل

بررسی قابلمه های کارال

این ظروف از جنس آلومینیوم می باشند که به صورت بسیار فشرده تهیه می شوند، در ساخت این قابلمه ها همانند قابلمه های استیل هیچ گونه مواد شیمیایی و روکش استفاده نشده است، قابلمه های کارال از ورقه های آلومینیومی خالص 3000 ساخته می شوند که نسبت به آلومینیوم های خالص 1000 دو برابر محکم تر هستند.
مزایای قابلمه های کارال نیز همانند ظروف استیل می باشند با این تفاوت که امروزه قابلمه های استیلی طراحی شده اند که کف آن ها چند لایه می باشد به همین دلیل خاصیت نچسبی دارد و غذا به آن ها نمی چسبد و این ضعف را پوشش می دهد اما قابلمه های کارال نسبت به استیل سبک تر می باشند. قابلمه های کارال از نظر زیبایی نسبت به استیل ظاهری زیبا تر دارند و به دلیل به روز بودن آن ها طراحی شیک تری دارند. قابلمه کارال ساخت کجاست؟ برای پاسخ به این سوال و سایر سوالات خود درباره قابلمه کارال به بخش مقالات سایت چشمگیر مراجعه نمایید.
به طور کلی نمی توان گفت کدام یک از این دو نوع قابلمه بهتر است زیرا هر کدام مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند اما نکته مهمی که در هر دو قابلمه استیل و کارال صدق می کند سلامت و طبیعی بودن جنس آن ها می باشد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه استیل اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن