سرویس قابلمه سرامیک برای نو عروس ها

خرید سرویس قابلمه برای جهزیه تازه عروس ها امروزه یک موضوع پیچیده شده است؛ بازار رقابتی بین برند های مختلف که کیفیت ها و کارایی های مختلف در اختیار مخاطب قرار می دهند باعث بالا رفتن تنوع و از طرفی سخت تر شدن انتخاب می شود.
فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر در این مطلب قصد داریم سرویس قابلمه سرامیکی را خدمت شما معرفی کنیم، چرا که عقیده ما این است که ظروف سرامیکی یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

 سرویس قابلمه سرامیکی عروس

چرا سرویس قابلمه سرامیک برای نوعروس ها مناسب است؟

بازار سرویس قابلمه و به  طور کلی ظروف مخصوص پخت و پز بعد از ورود به بازار توانستند توجه عده زیادی را به خود جلب کنند، چون در آن زمان بهترین ظروف، قابلمه های تفلون بودند که در برابر سایش اصلا مقاوم نبودند و با کوچکترین ضربه  از بین میرفتند. اما ظروف آشپزی سرامیکی دارای پوشش بسیار مقاوم تری بودند و از طرفی اخبار زیادی از سرطان زا بودن این ظروف باعث شد که مشتریان از آنها نا امید شوند و به  ظرف های سرامیکی روی بیاورند. برای بسیاری از عرروس خانم های در شرف ازدواج این سوال مطرح است که  قابلمه سرامیک بهتر است یا قابلمه گرانیت؟ برای پاسخ به این سوال به مقاله ای تحت همین عنوان در وبلاگ چشمگیر مراجعه کنید.

سرویس های قابلمه سرامیکی را به عنوان ظروف اکولوژیک یا ظروف سبز می شناسند و دلیل این نام گذاری این است که ترکیبات پوشش سرامیکی این ظروف کاملا سالم و بی خطر است و کاملا نچسب است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. از طرفی همانطور که گفتیم دوام و مقاومت این پوشش ها بسیار بهتر از سرویس های قابلمه تفلون است.

 

قابلمه های سرامیکی چه خصوصیاتی دارند؟

مواردی که در ادامه برای شما توضیح می دهیم، خصوصیاتی هستند که به شما کمک می کند که متوجه شوید که آیا ظروف پخت و پز سرامیکی گزینه های خوبی برای شما هستند یا خیر

  • شاید در گذشته و اوایل ورود سرویس قابلمه سرامیکی به  بازار تنوع در طرح و رنگ  کمتر از امروز بوده است، ولی امروزه ظروف سرامیکی در طرح های زیبا و رنگ های متنوعی تولید می شوند و می توانید ظروفی مطابق با سلیقه خود داشته باشید.
  • سرامیک هایی که امروزه به عنوان پوشش ظروف از آن ها استفاده می شود کاملا عایق هستند و از اضافه شدن مواد مضر از بدنه ظرف به غذا جلوگیری می کنند. اینطور مزه، رنگ و بوی غذا نیز تغییر نمی کنند.
  • ظروف سرامیکی باید مدت طولانی تری در معرض حرارت باشند تا گرمای لازم برای پخت غذا را تامین کنند و به این صورت مدت زمان پخت و پز در این ظروف افزایش می یابد. اما از طرفی باید به  این موضوع هم توجه داشت که این قابلمه ها حرارت را به  صورت یکنواخت به غذای در حال پخت منتقل می کنند و اینطور احتمال سوختن غذا کمتر خواهد شد؛ از طرفی همین موضوع باعث می شود که ظروف سرامیکی مدت بیشتری غذا را گرم نگه دارند.
  • مقاومت پوشش داخلی نچسب این ظروف بسیار مقاوم است و حتی با برخورد قاشق های فلزی خش بر نمی دارد.

در مقاله بهترین مارک سرویس قابلمه سرامیکی به بررسی ویژگی های قابلمه های سرامیکی به طور کامل پرداخته شده است با مطالعه این مقاله اطلاعات خود را در زمینه قابلمه های سرامیکی مرغوب افزایش دهید.

سرویس پخت و پز سرامیکی

قیمت سرویس قابلمه های سرامیکی

تازه عروس هایی که قصد تهیه  جهزیه  را دارند بهتر است که بدانند قیمت این قابلمه ها از نمونه های مشابه  که دارای پوشش های دیگری هستند بیشتر است؛ اما این هزینه  بیشتردر طولانی مدت بسیار به نفع شما خواهد بود. اولین دلیل آن سالم بودن این ظروف و دلیل دوم آن هم دوام بالای این ظروف است. پس عروس خانم ها می توانند با خرید سرویس قابلمه سرامیکی، ظروف پخت و پز دوران ازدواج خود را تامین کنند.

 

برند های سرویس قابلمه سرامیکی عروس

برند یونیک یکی از بهترین برند هایی است که سال هاست در زمینه تولید لوازم  آشپزخانه فعالیت دارد و همیشه در زمینه سرویس های قابلمه سرامیک مشتریان راضی بسیار زیادی داشته است، شما می توانید از قسمت سرویس قابلمه سرامیک محصولات فروشگاه چشمگیر را با قیمت ها و کیفیت های چشمگیر تر ببینید. همچنین لینک زیر مربوط به یکی از سرویس های قابلمه سرامیکی است.

سرویس قابلمه 10 پارچه داخل سرامیک قهوه ایی یونیک UN-8838

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه سرامیکی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن