توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

بهترین مارک سرویس قابلمه سرامیکی

زمانی که می خواهیم کاری به بهترین  شکل ممکن انجام شود، نیاز به بهترین وسایل  و ابزار داریم، این ابزار مناسب در آشپزی قابلمه و تابه ای است که بتواند غذای خود را به صورت مورد نظر خود در آن بپزید. از طرفی وجود قابلمه و تابه های مختلف در ابعاد متفاوت به شما این امکان را می دهد که برای مقادیر مختلف مواد غذایی از طرف مناسب انتخاب کنید، به عنوان مثال برای پختن یک غذای دو نفره در یک ظرف دونفره سایز 20 و پختن غذا برای زمان هایی که مهمان دارید می توانید از یک قابلمه سایز 34 یا 38 استفاده کنید.
همچنین استفاده از ظروف آشپزخانه به  صورت سرویس به شما این امکان را می دهد که برای نگه داری ظرف ها به راحتی آنها را درون هم قرار دهید (البته شما در این حالت باید یک دستمال ضخیم بین ظرف ها قرار دهید تا لعاب سرامیکی کف آنها آسیب نبیند.)

سرویس قابلمه سرامیکی چه مارکی خوبه؟

در ادامه ی این مطلب قصد داریم که بهترین مارک ها و برند های سرویس قابلمه سرامیکی را برای شما بگوییم تا بتوانید برای خرید سرویس قابلمه خود تصمیم درست بگیرید. ولی قبل از شروع معرفی برند ها بهتر است که مطالب زیر را بخوانید تا از موارد مربوط به  ظروف سرامیکی خبر داشته باشید.

مزایا و معایب ظروف سرامیکی

ظرف سرامیکی چیست؟

 

بهترین برند ها و مارک های سرویس قابلمه سرامیک

سرویس قابلمه سرامیکی برند برابانتیا

برند برابانتیا یکی از مارک های پیشتاز در تولید لوزم آشپزخانه است که می تواند هر آشپزخانه ای را به یک بهشت برای آشپزها تبدیل کند، سرویس ظروف سرامیکی این برند دارای تنوع بالایی در سایز بوده و کیفیت بالایی دارد که این موضوع باعث بالا رفتن کاری این  ظروف در آشپزخانه های شده است. یکی از بهترین  سرویس ظروف سرامیکی این برند سرویس 12 پارچه قابلمه استیل آبی آلینوکس است که دارای کف سرامیکی نچسب مناسب برای سرخ کردن مواد غذای و پختن غذا هایی مانند ته چین مناسب است، پس با این وجود می توانید تصور کنید یک ته دیگ طلایی در این  ظروف آبی رنگ چه ترکیب جالبی است!
مزایای این  ظروف عبارتند از: «امکان آشپزی سالم  با روغن کم، شستشوی راحت و ساده، مقاوم در برابر افزایش بیش از حد حرارت و همچنین روند ساخت این  ظروف به  صورتی است که با بدن انسان سازگار است و هیچ ضرری در هیچ شرایطی برای شما نخواهد داشت»

بهترین قابلمه سرامیکی

سرویس قابلمه سرامیکی برند هیم heim

"یک سرویس قابلمه حرفه ای و با کیفیت بالا برای آشپزهای حرفه ای که قصد پختن بهترین  غذا ها را دارند" شاید بتواند تعریف مناسبی برای ظروف تولید شده توسط برند هِیم باشد.
جنس قابله های این برند فولاد ضد زنگ است و همچنین ظاهر بسیار لوکس و زیبایی دارد، از طرفی شما می توانید با استفاده از درب های شیشه ای این  ظروف روی روند پخت غذا نظارت داشته باشید و حرارت را بنا بر استفاده ای که مد نظر دارید تنظیم دارید.

سرویس قابلمه استیل هیم

سرویس قابلمه سرامیکی برند ور اور WearEver

محصولات تولید شده توسط این  برند فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر هستند، از طرفی استفاده از ماهیتابه و قابلمه های سرامیکی این برند به شما لذت زیادی خواهد داد، چرا که طراحی این  ظروف و دسته های سیلیکونی آن ها برای راحتتر بودن شما طراحی شده است. یکی دیگر از خصوصیات  دیگر این  ظروف بدنه ی بسیار محکم آنهاست که باعث شده این  برند تولید کننده یکی از با دوام  ترین سرویس قابلمه سرامیکی باشد.

ست قابلمه سرامیکی وراور

سرویس قابلمه سرامیک آل کلَد All  Clad

این خرید سرویس قابلمه یکی از بهترین گزینه ها برای همه ی افرادی است که با آشپزی سر و کار دارند، یعنی هم افراد حرفه ای و هم افراد مبتدی که تازه شروع به اشپزی کرده اند می توانند از این  ظروف استفاده کنند.
این  ظروف از جنس فولاد ضد زنگ هستند و همین باعث بالا رفتن دوام این اجناس شده است و این  سرویس قابلمه سرامیکی را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها برای جهاز تازه عروس ها کرده است.

سرویس قابلمه سرامیکی آل کلد

 

برای مشاهده ی بهترین برند های مطرح قابلمه های سرامیکی و همچنین خرید آن ها می توانید همین الان در سایت چشمگیر ثبت سفارش کنید. در چشمگیر برترین برند های روز دنیا را با نازلترین و مقرون به صرفه ترین قیمت در هر جای ایران که هستید خریداری نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه سرامیکی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن