تمیز کردن پشت و بدنه قابلمه گرانیتی

یکی از مواردی که همیشه باعث دلسردی از ظروف پخت و پر می شده، از دست رفت ظاهر آن ها بر روی گاز است. این موضوع در ظروف نسل جدید، به عنوان مثال قابلمه گرانیتی، غیر قابل تحمل تر است و به  زبان ساده بیشتر توی ذوق می زند. دلیل آن هم این است که تیره شدن و لکه های روی بدنه و پشت ظروف، ظاهر آن ها را کهنه، قدیمی، کثیف و زشت می کند.
در این مطلب از چشمگیر قصد دارین که روش ها و راهکار های تمیز کردن پشت قابلمه ها گرانیتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به  راحتی از شر لکه ها، تیرگی ها و دوده ها خلاص شوید.

 تمیز کردن پشت و بدنه ظروف گرانیتی

روش های تمیز کردن پشت قابلمه های گرانیتی

در ادامه این قسمت روش ها و راهکار هایی را به  شما معرفی می کنیم که بتوانید با آن ها لکه های پشت و بدنه  قابلمه های گرانیتی خود را از بین ببرید. موادی که باید در این خصوص مصرف کنید همگی در خانه شما پیدا می شود و نیاز نیست که نگران خرید پاک کننده های عجیب و غریب باشید.

  • اولین راه برای تمز کردن لکه های پشت قابلمه تک این است که با استفاده از اسکاج یا سیم ظرف شویی و آب داغ و مایع ظرف شویی، سعی کنید که این لکه ها را از بین ببرید.
  • راه دوم استفاده از سرکه سفید برای از بین بردن لکه های پشت قابلمه گرانیتی است، در این روش شما به سادگی سرکه  سفید را روی لکه ریخته و با اسکاج شروع به  شستشو می کنید.
  • شما می توانید برای از بین بردن لکه ها از آب اکسیژنه به همراه جوش شیرین استفاده کنید. برای این کار شما باید این دو ماده را با هم ترکیب کرده، به صورت ضخیم روی قسمت ها لکه دار یا سیاه شده قرار دهید، به مدت 10 دقیقه صبر کنید و سپس آن را با اسکاج بشویید.
  • ترکیب کردن سرکه سفید و بیکینگ پودر می تواند به شما کمک کند پشت قابلمه های خود را سفید کنید، به این صورت که دو قاشق غذا خوری بیکینگ پودر را در مخلوط آب و سرکه سفید ریخته و از آن به عنوان یک ماده پاک کننده استفاده کنید.
  • از همه ترکیبات بی خطری که در قسمت بالا گفتیم می توانید به صورت همزمان استفاده کنید، البته باین نکته را باید به یاد داشته باشید که سرکه باعث از دست رفتن اثر بخشی جوش شیرین خواهد شد و بهتر است که آن را از ترکیبات تمیز کننده پشت قابلمه خود حذف کنید.
  • روش پایانی برای تمیز کردن بدنه و پشت قابلمه های گرانیتی استفاده از محلول هایی است که برای این کار در نظر گرفته شده است و تقریبا همه آن ها را میشناسند. همچنین پودر هایی هستند که می توانید آن را با آب مخلوط کرده، پشت و بدنه قابلمه را به آنها آغشته کنید و سپس بعد از چند دقیقه که محلول و یا پودر لکه بر روی ظرف ماند آن را با اسکاج پاک کنید. البته نکته ای که باید در خصوص استفاده از پاک کننده های شیمیایی به یاد داشته باشید این است که بهتر است این کار را در هوای آزاد انجام دهید، چرا که گاز هایی که از این مواد متساعد می شود برای انسان مضر می باشد و ممکن است که در طولانی مدت باعث بروز مشکلات تنفسی برای شما شود.

 تمیزکاری پشت قابلمه گرانیتی

خب، امیدواریم که این مطالب توانسته باشد اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار دهد و از این به بعد بتوانید به سادگی لکه و کثیفی های پشت و بدنه قابلمه های گرانیتی خود را از بین ببرید.

سرویس قابلمه گرانیتی زرساب از جمله محصولات با کیفیت ساخت ایران است، برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید. شما می توانید مطالب زیر را در خصوص ظروف گرانیتی مطالعه کنید تا با استفاده از آن ها عمر و کارایی ظروف خود را بالا ببرید و در خصوص آنها اطلاعات بهتری داشته باشید:

طرز استفاده از قابلمه گرانیتی برای اولین بار و نگهداری آن

ظروف گرانیتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد.

ایا ظروف گرانیتی سرطان زاست

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه گرانیتی اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن