بهترین برند قابلمه گرانیتی ایرانی

یکی از مشکلاتی که خرید ظروف آشپزخانه را این  روز ها دشوار کرده، برند های مختلف داخلی و خارجی هستند که با هم رقابت می کنند و هر کدام سعی می کنند مشتریان را به سمت خود بکشند (که البته این یک امر کاملا طبیعی است). اما سوالی که در این خصوص مطرح می شود این است که کدام یک از این برند ها می توانند ظروف با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهند؟

قابلمه گرانیتی ایرانی

در این مقاله از چشمگیر قصد داریم برند های برتر قابلمه های گرانیتی ایرانی را به  شما معرفی کنیم، ولی قبل از آن بگذارید نکات مهمی را در خصوص قابلمه تک گرانیتی و سرویس های قابلمه گرانیتی در اختیار شما قرار دهیم.

 سرویس قابلمه گرانیتی سحر

خصوصیات ظروف گرانیتی

وقتی حرف خرید ظرف های آشپزی نچسب به میان می آید، بهترین گزینه که پیش روی شماست، ظروف گرانیتی هستند. سنگین بودن این  ظروف باعث شده که بتوانند گرما را به مدت بالاتری از سایر ظروف در خود نگه دارند و از طرفی دیر تر از بقیه ظروف گرما را به  مواد غذایی برسانند؛ این قضیه باعث شده است که تماس غذای شما با حرارت غیر مستقیم باشد و کیفیت پخت غذای شما بالا تر برود. علاوه بر این مصرف روغن در این  ظروف پایین تر بوده، در نتیجه غذایی هایی که در قابلمه های گرانیتی پخته می شوند به  اصطلاح سالم  تر هستند؛ طوری که شما می توانید بدون روغن غذای خود را در این ظروف بپزید و نگران سوختن آن نباشید.
شما می توانید مطالب زیر را در این مورد مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

قابلمه سرامیک بهتر است یا قابلمه گرانیت؟

طرز استفاده از قابلمه گرانیتی برای اولین بار و نگهداری آن

ظروف گرانیتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد.

 

مزایای استفاده از قابلمه گرانیتی

علاوه بر مواردی که در قسمت بالا گفتیم، می توان موارد زیر را به  مزایای قابلمه های گرانیتی اضافه کرد.

  • شستشوی آسان و بی دردسر
    شما می توانید با استفاده از یک تکه ابر نرم تمام کثیفی های این ظروف را پاک کنید.
  • مقاومت بالای بدنه و پوشش داخلی
    قابلمه های گرانیتی معمولا از جنس چدن هستند که همین موضوع باعث بالا رفتن استحکام آن ها خواهد شد، از طرفی پوشش داخلی این قابلمه ها به قدری مقاوم است که برای نشان دادن سختی بسیار بالای آن یک تکه  سنگ در قابلمه می اندازند و آن را تکان می دهند، اما این کارحتی یک خراش هم روی پوشش داخلی نمی اندازد.

 

برند های برتر قابلمه های گرانیتی ایرانی

 سرویس قابلمه گرانیتی رویال این  روز ها توانسته با کیفیت، طراحی و قیمت مناسب خود در بین ظروف گرانیتی ایرانی یک انتخاب مناسب و درست باشد. فروشگاه آنلاین لوازم آشپزخانه چشمگیر ظروف گرانیتی رویال را در اندازه های متنوع و البته با تخفیف ویژه و قیمت پایین تر در اختیار شما قرار داده است. تنوع بالای این  ظروف در طرح، رنگ، تعداد پارچه و قیمت می تواند همه مشتری ها و سلیقه ها را راضی نگه دارد.

سرویس های قابلمه گرانیتی سحر، یکی دیگر از گزینه های روی میز هستند، این  ظروف دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند و در صورتی که قصد خرید برای یک خانواده دو نفره (یا مثلا برای جهاز) را دارید این برند می تواند نیاز شما را تمام و کمال برطرف کند. شما می توانید سرویس قابلمه گرانیتی سحر 7 پارچه مشکی به عنوان نماینده این برند مشاهده کنید. هم چنین سرویس قابلمه گرانیتی زرساب از برندهای با کیفیت ایرانی موجود در سایت چشمگیر است، کافی است به صفحه محصولات این شرکت در سایت ما سری بزنید.

 سرویس قابلمه گرانیتی رویال

چطور عمر قابلمه های گرانیتی خود را افزایش دهیم؟

یکی از موارد بسیار مهمی که باعث می شود قابلمه های گرانیتی شما عمر بالا و کارایی مناسبی داشته باشند این است که به صورت اصولی از آن ها نگهداری کنید. نکات مهم در خصوص نگه داری از این  ظروف عبارتند از:

  • عدم قرار گرفتن دسته قابلمه در معرض حرارت
  • عدم استفاده از سیم ظرفشویی
  • شستشو با ابر نرم
  • استفاده از مواد شوینده استاندارد
  • قرار دادن قابلمه برروی شعله و حرارت ملایم
  • استفاده از قاشق چوبی یا پلاستیکی

برای خرید آگاهانه و مطمئن و تهیه ی بهترین مارک اجناس از جمله با کیفیت ترین قابلمه های گرانیتی موجود در بازار می توانید از سایت چشمگیر این محصولات را بخرید. فقط کافی است به سایت چشمگیر مراجعه کنید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در قسمت فروش در تماس باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه گرانیتی اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن