قیمت قابلمه پیرکس اصفهان

آیا آ‍لومینیوم باعث آلزایمر می‌شود؟ آیا تفلون برای ما مضر است؟ آیا تابه‌‌های نچسب سالم هستند؟ آیا ظرف شیشه ای پیرکس در فر می‌شکند؟ هنگامی که تصمیم می‌گیریم قابلمه‌های قدیمی را دور بیندازیم و از آخرین محصولات موجود در بازار برای آشپزی سالم استفاده کنیم، در مورد اینکه کدام جنس قابلمه به سلامت خانواده‌مان آسیب نمی‌رسانند اطلاعات بسیار کمی داریم و نمی‌توانیم بهترین محصول را انتخاب کنیم. این مطلب برای آن دسته از عزیزانی تهیه شده است که علاوه بر کاربرد ظروف پخت و پز، تغذیه سالم خانواده نیز در اولویتشان قرار دارد.

پیرکس چیست؟

پیرکس در اصل نام تجاری محصولات شیشه‌ای است. از آنجایی که پیرکس در برابر خرد شدن، حرارت و حتی در برابر فرسایش مقاوم است، در آزمایشگاه‌هایی که ظروف، لوله‌های آزمایش، لوله‌های پیتوت و حتی استوانه‌های اندازه‌گیری کاربرد گسترده‌ای دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایای بی‌نظیر ظروف پیرکس باعث شده است که علاوه بر کاربردهای آزمایشگاهی در آشپزخانه‌های ما نیز به عنوان ابزار کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.

پیرکس چیست؟   

نکاتی که باید قبل از تهیه قابلمه پیرکس مورد توجه قرار بگیرند

با توجه به اینکه قابلمه جز ظروفی نیست که هر سال خریداری شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید قابلمه پیرکس به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین قابلمه موجود در بازار را تهیه کنید.

  • ایمنی: همه ما نگران ورود سموم از قابلمه به غذای در حال پخت هستیم. قابلمه پیرکس اصفهان از ماده‌ای ساخته شده است که به طور طبیعی غیر سمی است و به دلیل اینکه غیر متخلخل است هنگام پخت غذا بو و لکه به آنها نفوذ نمی‌کند.
  • دوام: ظروف آشپزی باید سالها مورد استفاده قرار بگیرند و عملکرد خوبی داشته باشند. قابلمه پیرکس اصفهان با بهترین مواد تهیه شده است و ناخالصی ندارد. در صورتیکه نکات نگهداری از این ظروف را با دقت انجام دهید به راحتی می‌توانید طی سالیان از آنها استفاده کنید.
  • عملکرد: قابلمه آشپزی باید از عملکرد بالایی برخوردار باشد و از آن بتوان برای تهیه انواع غذاها استفاده کرد. قابلمه پیرکس اصفهان به دلیل پخش یکسان حرارت در سطح ظرف مانع از سوختن غذا می‌شود. همچنین قابلیت مشاهده غذا بدون باز کردن در فر و در قابلمه باعث می‌شود حرارت غذا در این فرایند کاسته نشود و کنترل روند پخت غذا آسان می‌شود.
  • هزینه: قابلمه یکی از پرکاربردترین ظروف آشپزخانه است به همین دلیل سرمایه‌گذاری برای خرید قابلمه پیرکس اصفهان یک تصمیم منطقی است. توجه داشته باشید که تهیه ظروف پیرکس ارزان قیمت و نامعتبر ممکن است با شکستن و خرد شدن خطرات فراوانی را برای شما ایجاد کنند.
  • شستشو: شستن قابلمه به دلیل چسبیدن غذا به آن همیشه با دردسر همراه است، در نتیجه باید قابلمه‌ای را خریداری کنید که میزان چسبندگی پایینی داشته باشد. شما می‌توانید قابلمه پیرکس اصفهان را در ماشین ظرفشویی بگذارید و نگران شکستن و خش برداشتن ظرف نباشید.

نکاتی که باید قبل از تهیه قابلمه پیرکس مورد توجه قرار بگیرند   

مزایای قابلمه پیرکس

  • در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود است
  • برای استفاده در مایکروویو و فر مناسب است
  • می‌تواند به عنوان ظرف سرو غذا استفاده شود
  • می‌تواند به عنوان ظرف نگهداری غذا در یخچال و فریزر گذاشته شود
  • گرما را برای مدت بیشتری حفظ می‌کند

مزایای قابلمه پیرکس 

فروشگاه چشمگیر: مرکز فروش قابلمه پیرکس نشکن در اصفهان

در حالی که پیرکس از شیشه معمولی بسیار بادوام‌تر و قوی‌تر است اما نشکن نیست. ممکن است شنیده باشید که ظروف شیشه‌ای پیرکس وقتی روی اجاق‌های داغ قرار می‌گیرند یا بعد از اینکه از فریزر خارج می‌شوند خرد می‌شوند یا ترک برمی‌دارند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی باید از نحوه استفاده و نگهداری از قابلمه پیرکس مطلع باشید.

هنگام خرید قابلمه پیرکس از فروشگاه چشمگیر اصفهان به چه نکاتی توجه کنیم؟

قابلمه پیرکس را روی سطح سرد قرار ندهید
شوک حرارتی باعث می‌شود ظرف شیشه‌ای شما بشکند. از قرار دادن قابلمه پیرکس داغ بر روی سطوح سرد یا پارچه مرطوب خودداری کنید.

برای گرم کردن غذاهای خشک (بدون مایعات) قابلمه پیرکس را داخل فر یا مایکروویو قرار ندهید
پیش از گرم کردن مجدد غذا از وجود مایع در ظرف مطمئن شوید، زیرا مایع به مرور گرم می‌شود و مانع شکستن قابلمه پیرکس می‌شود.

از حداکثر دمای توصیه شده برای قابلمه پیرکس آگاه باشید
محصولات شیشه‌ای پیرکس نباید در دمای بالای 500 درجه فارنهایت استفاده شوند. اگر از تکنیکی برای پخت و پز استفاده می‌کنید که به گرمای فوق العاده زیادی نیاز دارد، از پیرکس استفاده نکنید.

هنگام خرید قابلمه پیرکس از فروشگاه چشمگیر اصفهان به چه نکاتی توجه کنیم؟   

قیمت قابلمه پیرکس در اصفهان

عوامل تأثیرگذار در قیمت قابلمه پیرکس اصفهان شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعداد قابلمه در هر ست
  • اندازه
  • گنجایش
  • رنگ و طرح
  • شرکت تولیدکننده

پیش از اقدام به خرید قابلمه پیرکس از تعداد و اندازه‌های مورد نیازتان آگاه شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ظروف پیرکس اصفهان با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر تماس حاصل فرمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن