ظروف پیرکس اصفهان

پیرکس یکی از شناخته شده ترین نام‌ها در ظروف شیشه‌ای است و این شهرت بی‌دلیل نیست. این محصول در ابتدا توسط شرکت Corning Glass در سال 1851 در ماساچوست ساخته شد. این شرکت در زمینه شیشه، سرامیک و مواد مشابه برای مصارف صنعتی، آزمایشگاهی و آشپزخانه تخصص دارد. آنها شیشه لنزهای تلسکوپ، ظروف شیشه‌ای اندازه‌گیری پیرکس، ظروف تابه‌ای و سایر وسایل آشپزی را تهیه می‌کنند.

مرکز فروش ظروف پیرکس در اصفهان

اگر به دنبال ظروفی برای آشپزی هستید که علاوه بر اینکه طعم غذا را تغییر نمی‌دهند و موادی را وارد غذای شما نمی‌کنند و در عین حال شستشوی آسانی دارند، به شما ظروف پیرکس را پیشنهاد می‌کنیم. ظروف پیرکس به دلیل تنوع در رنگ، اندازه، فرم و عمق به شما کمک می‌کنند آشپزی آسانی را تجربه کنید و از همه مهم‌تر از اصالت محصول نیز اطمینان خاطر داشته باشید.
با وجود تمامی مزیت های ظروف پیرکس اگر این ظروف را از برندهای نامرغوب یا فروشگاه های نامعتبر تهیه کنید، عملا بیهوده هزینه کرده اید. بهتر است ظرف پیرکس مورد نیاز خود را از فروشگاهی تهیه کنید که سال ها در این زمینه مشغول فعالیت باشد و رضایت مشتریان را به دست آورده باشد.
برای خرید بهترین انواع ظرف و قابلمه پیرکس با ما در فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید.

مرکز فروش ظروف پیرکس در اصفهان 

چرا ظروف پیرکس؟

یکی از معایب اکثر ظروف پخت و پز آشپزی این است که نمی‌توانید آنها را با مواد شیمیایی بشویید. اگر ظروف پیرکس را از یک تولید کننده معتبر تهیه کنید می‌توانید اطمینان داشته باشید که هیچ گونه مواد شیمیایی در آن نفوذ نمی‌کنند.

گرمایش
ظروف پیرکس اصفهان هنگامی که گرم شدند، گرما را به طور مساوی پخش می‌کنند و این باعث می‌شود غذای شما به صورت یکسان پخته شود. اما مطمئن شوید که ظرف سرد را وارد فر داغ نمی‌کنید زیرا در این صورت ظرف شما می‌شکند. همچنین می‌توانید ظروف پیرکس اصفهان را داخل مایکروویو بگذارید و نگران سوختن دستگیره‌ها نباشید. از آنجا که فلز یا آب در داخل ساختار ظرف وجود ندارد، انرژی مایکروویو غذا را گرم می‌کند و نه شیشه را.

تمیز کردن و استفاده آسان
تمیز کردن ظروف پیرکس اصفهان بسیار آسان است از بسیاری جهات به طور طبیعی غیرچسبنده است و حتی وقتی غذا به آن می‌چسبد جدا کردن آن کار سختی نیست. علاوه بر این، همیشه می‌توانید ظروف پیرکس اصفهان را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.

طول عمر بالا
در صورتیکه اقدامات لازم را در خصوص نگهداری از ظروف پیرکس اصفهان انجام دهید مشاهده خواهید کرد که این ظروف بر خلاف چدن یا فولاد کربنی، زنگ نمی‌زند و نیاز به نگهداری پس از مصرف مانند ظروف مسی ندارد.

مشاهده و کنترل غذا
واضح‌ترین مزیت ظروف پیرکس اصفهان این است که می‌توانید روند پخت غذا را داخل ظرف مشاهده کنید. این موضوع باعث می‌شود نیازی به باز کردن در فر و در قابلمه نداشته باشید و در نتیجه دما در حین پخت غذا برای چندین مرتبه کاهش پیدا نمی‌کند.

مناسب سرو غذا
ظروف پیرکس اصفهان به دلیل زیبایی که دارند می‌توانند به عنوان ظروف سرو غذا نیز مورد استفاده قرار بگیرند. یعنی دیگر نیازی نیست غذا را از ظرفی به ظرف دیگر منتقل کنید. همچنین این ظروف به دلیل حفظ گرما می‌توانند غذا را حتی سر میزتان نیز گرم نگه دارند.

کارکرد انعطاف پذیر
ذخیره مواد غذایی در ظروف آشپزی می‌تواند خطرناک باشد. هرچه غذا را در مدت زمان بیشتری در ظروف بگذارید، مواد شیمیایی بیشتری به آن نفوذ می‌کند. این امر حتی در مورد ظروف پلاستیکی نیز صادق است. از آنجا که ظروف پیرکس اصفهان غیرسمی هستند، ذخیره مواد غذایی ایمن است. شما می‌توانید همان ظرفی که در آن غذا را پخته‌اید را با خیال آسوده درون یخچال بگذارید و برای گرم کردن مجدد غذا نیز دیگر نیازی به جابه‌جا کردن غذا نخواهید داشت. فقط توجه کنید قبل از قرار دادن ظرف پیرکس در مایکروویو و فر حتما آن را به درجه دمای اتاق برسانید.

چرا ظروف پیرکس؟ 

برای مراقبت از ظروف پیرکس چه اقداماتی لازم است؟

مهم‌ترین توصیه ما با شما این است که حتما ظروف پیرکس را از تولیدکننده معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن ظرف اطمینان داشته باشید. برای افزایش طول عمر ظروف پیرکس و جلوگیری از خطرات ناشی از شکستن این ظروف موارد زیر را رعایت کنید:

  • ظروف پیرکس را مستقیم از داخل فر داخل یخچال (و برعکس) قرار ندهید. تغییر سریع دما باعث ایجاد شوک حرارتی در ظرف می‌شود و همین امر باعث ایجاد ترک در سطح ظرف می‌شود.
  • از قرار دادن ظروف پیرکس داغ بر روی سطح مرطوب و سرد خودداری کنید.
  • داخل ظروف پیرکسی که هنوز داغ هستند به هیچ عنوان آب سرد نریزید.
  • از چاقو، وسایل آشپزخانه تیز و پاک کننده‌های ساینده استفاده نکنید زیرا علاوه بر اینکه باعث ایجاد خراش در سطح ظرف می‌شوند، باعث می‌شوند این ظروف خاصیت غیرچسبندگی خود را از دست بدهند.
  • مایعات داغ را در ظروف خالی سرد نریزید و همچنین مایعات سرد را به ظروف پیرکس داغ اضافه نکنید. ممکن است انقباض یا انبساط ناگهانی باعث خرد شدن ظرف شود.
  • پیش از استفاده از این ظروف حتما دستورالعمل‌هایی که بر روی برچسب‌های نگهداری ظروف پیرکس اصفهان ذکر شده است را با دقت مطالعه کنید.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن