طرز استفاده از فلاسک یونیک

برای اطلاع از طرز استفاده از فلاسک یونیک، ابتدا بایستی تعریف صحیحی از فلاسک داشته باشیم. فلاسک نوعی بطری است که مایعات گرم نظیر چای را گرم و مایعات سرد مانند آب خنک را سرد نگه می دارد. فلاسک در تمام ماه های سال مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در هوای گرم نیاز به آب خنک و در هوای سرد نیاز به چای داغ احساس می شود. حتی در باشگاه و در حین ورزش نیز فلاسک هایی با سایز کوچک و انواع مختلف برای خنک نگه داشتن آب بسیار کاربرد دارند.
برخی معتقدند که فلاسک یونیک بهترین مارک فلاسک چای است. نکته مهمی که در طرز استفاده از فلاسک یونیک بایستی مد نظر قرار دهیم، جلوگیری از جریان یافتن گرما از خارج به درون ظرف و یا از درون ظرف به خارج می باشد. همچنین برای دانستن طرز صحیح استفاده از فلاسک یونیک بایستی بداینم که گرما به سه روش از مکانی به مکانی دیگر جریان می یابد. این سه روش شامل هدایت، همرفت و تابش می باشند. گرما از طریق هدایت، جریان نمی یابد زیرا فلاسک دیواره ای از جنس شیشه دارد و شیشه ماده ای عایق است. قابلیت فلاسک در انتقال گرما بسیار حائز اهمیت است.

ما در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که باید هنگام استفاده از فلاسک برای اولین بار رعایت کنید تا کیفیت فلاسک یونیک شما مثل روز اول خوب و قابل قبول باشد.

روش صحیح شستشوی فلاسک یونیک

بعد از استفاده طولانی مدت از فلاسک یونیک، بایستی آن را به طریقه ای صحیح شستشو دهیم. روش صحیح شستشوی فلاسک یونیک به این صورت است که، از برس یا فرچه با موی نرم، برای تمیز کردن داخل فلاسک استفاده کنیم. به هیچ وجه نبایستی با سیم ظرفشویی، داخل فلاسک را تمیز کنیم. زیرا این کار  باعث ایجاد خراش در بدنه داخلی فلاسک شده و ممکن است خاصیت گرمایشی و سرمایشی محفظه داخلی فلاسک به مرور زمان دچار مشکل شود. البته این نکته لازم به ذکر است که از تمیز کردن در فاصله زمانی خیلی کوتاه و خیلی بلند نیز پرهیز شود. از آب ولرم برای شستشوی درون فلاسک استفاده کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت فلاسک یونیک در طرح ها و مدل های متنوع و به روز با ما در چشمگیر همراه شوید و پس از مشاهده طرح های متنوع فلاسک یونیک در این صفحه، مدل مورد نظر خود را با توجه به نیازتان خریداری کنید.

 روش صحیح شستشوی فلاسک یونیک

نکات بهداشتی استفاده از فلاسک یونیک

بعد از استفاده طولانی مدت از فلاسک یونیک، بدنه درونی آن به مرور زمان دچار بوی بدی می شود. این موضوع باعث می شود که محتویات درون فلاسک نیز طعم نامناسبی بگیرد. یکی از راه های کاهش بوی بد فلاسک این است که بعد از زمان مشخص استفاده از فلاسک، با فرچه مخصوص، جرم درون آن را از بین ببریم. زیرا در طولانی مدت بر اثر ریختن نوشیدنی های مختلف با طعم متفاوت، دیواره درونی فلاسک دچار جرم می شود. بهتر است برای شستشو، از مواد شوینده مخصوص این کار استفاده نماییم. همچنین بعد از شستشو درب فلاسک را تا زمان مصرف بعدی نبندیم.

با رعایت این نکات می توانیم اطمینان داشته باشیم که فلاسک یونیک ما تا مدت ها مانند روز اول برای مان کار می کند. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

 

 

دیدگاه‌ها  
به نقل از فاطمه قاسمی نسب:
سلام
من یه فلاسک مسافرتی دارم اما چای رو سرد می‌کنه .بنظرتون درست میشه


با عرض سلام، دوست عزیز برای گرم نگه داشتن مایعات در زمان طولانی، باید فلاسک مناسبی تهیه کرد.
سلام
من یه فلاسک مسافرتی دارم اما چای رو سرد می‌کنه .بنظرتون درست میشه
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن