قابلمه استیل یونیک خوبه

در میان قابلمه هایی که امروزه در بازار وجود دارند و افراد زیادی به خرید آن ها اقدام می کنند برخی از برندهای معروف مطرح تر می باشند و محبوبیت بیشتری را نیز دارند. این نوع از برندها توانسته اند در بازار های جهانی و داخلی جایگاه خود را حفظ کنند و به انتظارات مشتری پاسخ دهند.
برندهای متفاوتی سعی بر این دارند تا به ساخت وسایل آشپزخانه بپردازند. برخی از این برندها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که باعث انتخاب و محبوبیت آن ها خواهد شد. در میان این برندها می توان به یونیک و محصولات آن اشاره کرد. برند یونیک سالهاست که با ارائه اغلب محصولات آشپزخانه توانسته سهم قابل توجهی از بازار محصولات خانگی را به خود اختصاص دهد. در این مقاله به ویژگی هایی از برند یونیک که توانسته است باعث این محبوبیت و بازار فروش بالا شود می پردازیم.

ویژگی های اصلی قابلمه استیل یونیک

  • استیل ضد زنگ: محصولاتی از یونیک که با برچسب استیل وارد بازار می شوند، خصوصا قابلمه های استیل این مارک، از استیل ضد زنگ تهیه می شوند. اگر استیل استفاده شده ضد زنگ نباشد پس از مدتی در ارتباط با رطوبت و نم دچار زنگ زدگی خواهد شد که در این صورت زنگ آن برای مواد غذایی درون آن و سلامت انسان مضر خواهد بود.
  • کف چند لایه: بسیاری از قابلمه های استیل یونیک دارای کفی دو یاچند لایه می باشند. این امر به این دلیل صورت می گیرد تا این قابلمه ها در مواجه با حرارت بتوانند مقاومت بیشتری را از خود نشان دهند. قابلمه های استیل با کف چند لایه داری طرفداران بیشتری خواهند بود زیرا مقاومت بیشتری نیز خواهد داشت. نسل جدید از قابلمه های استیل با تکنولوژی نچسب بودن و قابلیت های بالاتری به بازار عرضه می شود.
  • طرح و رنگ زیبا و متنوع: در میان قابلمه استیل یونیک می توان قابلمه هایی با انواعی از طرح و مدل خاص یافت که می توانند هر نوعی از سلیقه را راضی کنند. این طیف گسترده از انتخاب برای مشتری باعث خواهد شد که بتواند به یک انتخاب رضایت بخش درباره قابلمه مورد نظر خود برسد.

ویژگی های اصلی قابلمه استیل یونیک

ویژگی های کلی محصولات یونیک

  • قیمت مناسب: یکی از ویژگی هایی از برند یونیک قابلمه هایی با قیمت مناسب است. این نوع از قابلمه ها با اینکه از کیفیت بالا و استانداردی برخوردار هستند ولی به نسبت برخی از برندهای دیگر دارای قیمتی به صرفه تر و مناسب تر می باشند. قابلمه تک به نسب سرویس قابلمه از قیمت مناسب تری برخوردار است.
  • ضمانتنامه: برند یونیک برای محصولات خود دارای ضمانتنامه اصل کالاست و معمولا محصولات ارائه شده خود را تا مدتی بیمه خواهد کرد. همین موضوع سبب خواهد شد که اعتماد به سمت محصولات این برند بیشتر شود و خود شرکت سازنده نیز نهایت تلاش را برای تولید محصولات با دوام به کار گیرد.
  • کیفیت و مرغوبیت: طبق تجربه و نظرسنجی ها برندهایی مانند یونیک و وسایل تولید شده توسط آن مانند انواع قابلمه توانسته اند رضایت مشتریان خود را در طولانی مدت جلب کنند. این رضایت ناشی از دوام و مرغوبیت قابلمه ها در پروسه استفاده بوده است. محصولات یونیک با دارا بودن بالاترین تکنولوژی ساخت دارای سطح بالایی از کیفیت و مرغوبیت ی باشند. همچنین ارائه سالم ترین ظروف پخت و پز از دیگر ویژگی هایی است که این شرکت بدان توجه نمود است.

برای خرید انواع قابلمه استیل از برند یونیک می توانید از طریق همین صفحه از سایت لوازم آشپزخانه چشمگیر اقدام به بررسی و سپس خرید این محصول با کیفیت و مرغوب نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه استیل یونیک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن