تميز كردن قابلمه سوخته استيل

استفاده از قابلمه هایی از جنس استیل به دلیل دارا بودن مزایای زیادی که برای مصرف کننده دارد، دارای موارد استفاده بالایی است. اما این قابلمه ها دارای معایبی نیز می باشند. یکی از مواردی را که می توان به عنوان یک عیب برای این قابلمه ها بیان نمود این است که این قابلمه ها دارای خاصیت نچسب بودن نیستند و به همین جهت از این نوع قابلمه ها بیشتر برای پخت غذاهایی آبدار مانند انواع خورشت استفاده می شود. در هر صورت ممکن است به دلیل پخت غذاهای مختلف در این نوع از قابلمه ها کف آن ها بسوزد و یا غذا ته بگیرد. در صورت به وجود آمدن این حالت برای اینکه بدانید چگونه قابلمه استیل را تمیز کنیم باید از روش هایی استفاده کرد که کمترین آسیب به قابلمه ها برسد.

روش های ساده تمیز کردن قابلمه سوخته استیل

  • روش اول: در این روش اگر قابلمه استیل شما دارای سیاهی شده و کف آن به دلیل سوختن غذا دارای غذای سوخته است سریعا با اسکاچ یا سیم ظرف شویی به سابیدن آن اقدام نکنید زیرا باعث خراش برداشتن کف ظروف می شود. در این روش داخل قابلمه ای که دچار سوختگی شده را آب بریزید. میزان آب باید یک بند انگشت بالاتر از میزان سوختگی باشد. سپس قابلمه را بر روی حرارت شعله قرار دهید تا آب شروع به جوشیدن کند. دقت کنید که حرارت شعله باید متوسط باشد. بعد از به جوش آمدن آب یک استکان سرکه را در قابلمه بریزید و تا پانزده دقیقه صبر کنید. بعد از این زمان با استفاده از یک اسکاچ و مایع ظرفشویی به راحتی می توان کف آن را تمیز کرد.
  • روش دوم: در این روش می توان قبل از شست و شوی قابلمه مقداری مایع ظرفشویی در آن ریخت و مقدار کمی آب به اندازه یک لیوان به آن اضافه کرد سپس یک ورق خشک کن را درون آن قرار می دهیم و بعد از گذشت یک ساعت می توان تمام سوختگی ها را از قابلمه به راحتی پاک کرد.

برای اطلاع از این که مارک و برند خوب قابلمه های استیل کدام است به صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات مراجعه نمایید.

روش های ساده تمیز کردن قابلمه سوخته استیل

سایرروش های تمیز کردن قابلمه سوخته استیل

  • روش اول: در این روش می توان از محلول های چند منظوره ای که برای پاک کردن سطوح مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده کرد. این محلول ها قدرت بالایی در پاک کردن لکه ها و آلودگی ها دارند. می توان مقداری از محلول چند منظوره را روی قسمت سوختگی اسپری کرد و چهل و پنج دقیقه بعد قابلمه را با اسکاچ و مایع ظرفشویی شست.
  • روش دوم: سدیم کربنات را می توان از فروشگاه هایی که محصولات شوینده را به فروش می رسانند تهیه نمود. از این محلول می توان برای تمیز نمودن قابلمه استفاده کرد. محلول یا پودر را بر روی ظرف ریخته و بعد از چند دقیقه نسبت به شستن اقدام کنید.

سایرروش های تمیز کردن قابلمه سوخته استیل

محصولات خانگی چشمگیر با ارائه محصولات استیل با کیفیت بالا از برندهای متفاوت به مشتریان کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. ظروف نگهداری غذا و یا سرویس قابلمه استیل مخصوص پخت و پز  را می توان از کالای خانگی چشمگیر انتخاب و خریداری نمود. در استفاده از ظروف استیل کیفیت کالای خریداری شده را با خرید از یک فروشگاه معتبر تضمین کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه استیل اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن