مارک و برند خوب قابلمه های استیل

یکی از بهترین سرویس های ظروف آشپزی، سرویس های قابلمه استیل هستند که طرفداران زیادی هم دارند. این روز ها مارک ها و برندهای متنوع و مختلفی آمده اند و همیشه این  سوال را بوجود آورده اند که چه مارکی از قابلمه استیل خوب و قابل اطمینان است؟
ولی ما قبل از این که به این موضوع بپردازیم که کدام مارک های قابلمه های استیل بهتر هستند، قصد داریم در خصوص خصوصیات قابلمه استیل با هم صحبت کنیم تا با شناخت بهتری به  سراغ برند های مختلف برویم.

 

خصوصیات یک قابلمه استیل خوب

قابلمه های استیل مانند قابلمه ها و سرویس های آشپزخانه سرامیکی یا گرانیتی، نسل جدید قابلمه به حساب نمی آید و به همین دلیل است که تقریبا همه با ظرف های استیل آشنایی دارند. قابلمه های استیل به  دو دسته "سری 300 و سری 400" تقسیم می شوند که بهترین گزینه برای شما سری 300 می باشد، چون در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. ولی قابلمه های استیل سری 400 در برابر شعله و حرارت مقاوم نیست، تغییر رنگ می دهد و حتی در مواردی از آن گاز های سمی خارج می شود. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چطور استیل سری 300 را از سری 400 تشخیص دهید. برای پاسخ به این سوال که قابلمه کارال بهتره یا استیل؟ به بخش مقالات سایت چشمگیر مراجعه نمایید.

 قابلمه استیل اصل

تشخیص قابلمه استیل اصل

برای تشخیص این که آیا این  قابلمه استیل سری 300 و اصل است، کافیست در زمان خرید یه آهنربا با خود به همراه داشته باشید. دلیل به همراه داشتن آهنربا این است که استیل های سری 300 که کیفیت و مقاومت بهتری دارند آهنربا را جذب نمی کنند، ولی قابلمه های استیل سری 400 که اصلا برای پخت و پز مناسب نیستند آهنربا را به خود جذب می کنند.

 

قابلمه های استیل سری 300 چه مزایایی دارند؟

شاید شنیده باشید که ظروف استیل برای پخت و پز مناسب نیستند و دیده باشید که مردم همان نگاه قدیمی را به  ظروف استیل دارند. دلیل این طرز فکر آگاهی نداشتن بیشتر مردم در خصوص ظروف استیل سری 300 است، در ادامه مزایای این ظروف را به  عنوان نسل جدید ظروف استیل با هم بررسی می کنیم.

  • قیمت مناسب نسبت به جنس های دیگر این محصول
  • استفاده از کف دو لایه و سه لایه برای انتقال حرارت یکسان
  • ظاهر زیبا، براق، آینه ای
  • عدم زنگ زدن و خوردگی
  • دوام بالا
  • شستشوی آسان
  • بهداشت و سلامت بسیار بالا
  • طعم طبیعی غذا
  • عدم ورود مواد شیمیایی و اسیدی به غذا
  • مقاومت بالا

 

نکات مهم در خصوص قابلمه های استیل

یکی از مواردی که در زمان پخت و پز با ظروف استیل باید به یاد داشته باشید این است که این ظروف حرارت را به  صورت مستقیم انتقال می دهند و در صورتی که از شعله  زیاد برای پخت و پز استفاده کنید ممکن است غذای خود را بسوزانید. به همین دلیل بیشترین استفاده از این  ظروف برای پختن خورشت و به  طور کلی غذا های آبدار است، اما شما می توانید بدون عجله کردن و تنظیم حرارت مناسب ماکارونی یا پلو را در این ظروف طبخ کنید و از زیبایی ته دیگ طلایی انگشت به دهان بمانید.
مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید قیمت قابلمه های استیل است، این  ظروف دارای قیمت های مناسب تری نسبت به  نمونه های مشابه سرامیکی و گرانیتی هستند و مهمتر از آن هیچ گونه پوششی ندارند که باعث شود شما به  مضر بودن آن فکر کنید.
ظروف استیل عمر طولانی و دوام بالایی هم دارند و بر خلاف چیزی که ممکن است فکر کنید دچار زنگ زدگی نمی شوند.
برای بررسی و اطلاع از مضرات قابلمه استیل به مقاله ای تحت عنوان مضرات ظروف استیل در وبلاگ چشمگیر سری بزنید.

 برند مناسب قابلمه استیل

مارک خوب قابلمه استیل کدام است؟

تا اینجای کار به  شما توضیح  دادیم که چطور قابلمه استیل اصل را تشخیص دهید و چه ویژگی هایی دارد. اما اصل بحث ما امروز در خصوص برند های خوب و قابل اطمینان قابلمه های استیل است.
اولین موضوعی که در خصوص مارک های خوب ظروف استیل مطرح می شود این  است که یک  برند، محصولات با کیفیتی به  بازار عرضه می کند، ولی بعد از مدتی افراد متقلب نمونه های تقلبی را با همان مارک به  بازار عرضه می کنند و هزینه های که انجام  داده اید را از بین می برند. پس برای همین موضوعی که باید بدانید این است که ظروف خود را حتما از فروشگاه معتبری بخرید که صادقانه همه مزایا و معایب ظروف را در اختیار شما قرار می دهد.
بهترین برند ها و مارک های قابلمه استیل همان هایی هستند که اسمشان به گوش شما آشناست، مارکهایی مانند "یونیک" با اعتبار بالایی که دارند، همیشه به عنوان یکی از بهترین ظرف ها در بین مشتریان شناخته می شود.
ولی برندی که امروزه بسیار سر زبان ها افتاده است قابلمه های استیل سوفرام می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات این مارک دیدن کنید. این محصولات هم اکنون برای خرید و تهیه در سایت چشمگیر موجود است. پس همین الان قابلمه های استیل را از چشمگیر تهیه نمایید.

بهترین مارک قابلمه استیل

از آن جایی که برندهای داخلی و خارجی متفاوتی به ارائه محصولات خود اقدام کرده اند، انتخاب بهترین مارک قابلمه استیل به چالشی اساسی برای خریداران تبدیل شده است. شرکت های داخلی تولید کننده قابلمه استیل در رقابت با نمونه های وارداتی هستند و کیفیت قابل قبولی دارند. این‌که چه برندی را برای خرید قابلمه استیل مورد نیازتان انتخاب کنید، تماماً بر عهده‌ی شما و وابسته به سلیقه‌ی شماست. اما اگر نگران بی‌کیفیت بودن کالاهای ایرانی هستید، باید به شما اطمینان بدهیم که برندهای ایرانی تولیدکننده ظروف آشپزخانه یکی از بهترین برندهای موجود در بازار و قابل رقابت با مارک های خارجی هستند.

اما بهترین مارک قابلمه استیل چه ویژگی هایی دارد؟ بیایید نگاهی به مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده بهترین مارک قابلمه استیل بیندازیم.

  • جنس قابلمه استیل
    قابلمه های استیل سری ۳۰۰ دارای کیفیت مطلوبی هستند و جنس قابل قبولی دارند. قابلمه سری ۳۰۰ آهنربا را به خود جذب نمی کند و بدین ترتیب اصل بودن آن مشخص می شود. این نوع قابله پخش یکنواخت گرما و دوام بالایی دارند.
  • ضد زنگ و خش بودن استیل
    قابلمه های استیل باید حتما ضد زنگ و ضد خراش باشند تا در پروسه پخت و پز دچار آسیب نشوند.
  • طراحی و ظاهر قابلمه استیل
    برند هایی که در طراحی قابلمه های استیل مهارت و خلاقیت بیشتری دارند، بیشتر دیده و انتخاب می شوند.
  • ضمانتنامه اصالت کالا
    برند های مطرح تولید کننده قابلمه استیل باید تا زمان مشخصی محصولات خود را ضمانت کنند.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه استیل اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن