بهترین فلاسک گرم نگهدارنده غذا

فلاسک گرم نگهدارنده غذا می تواند جز موارد ضروری برای هر فرد و یا هر خانه ای باشد چون که بسیاری از افراد برای محل کار، دانشگاه و یا مدرسه نهار شان را از خانه می برند و همیشه به سمت غذاهای سرد مانند کالباس و الویه روی می آروند که در طولانی مدت ممکن است به سلامت معده تان آسیب جدی وارد کند و یا حتی ممکن است که باقی مانده ی غذای شب قبل را به محل کارتان ببرید اما امکان گرم کردن آن وجود ندارد و مجبور هستید که روغن ماسیده غذای تان را تحمل کنید که این موضوع به یک دغدغه برای خیلی از افراد تبدیل شده است در این شرایط فلاکس غذا بهترین گزینه برای حل این مشکل می باشد که می تواند برای مدت زمان زیادی غذای شما را گرم نگه دارد، در این مقاله از فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه ما باشید تا شما را با بهترین فلاسک گرم نگهدارنده غذا آشنا کنیم. هنگام انتخاب و یا خرید فلاسک غذا باید به نکاتی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی داشته باشید که در ادامه به آنها میپردازیم.

فلاسک گرم نگهدارنده غذا

  • مدت زمان گرم نگه داشتن غذا: یکی از موارد اصلی و مهم در انتخاب فلاسک غذا می باشد که باید به آن دقت کرد، زمان گرم نگه داشتن غذا توسط فلاسک به عوامل زیادی بستگی دارد مانند ابعاد فلاسک، تعداد و لایه های فلاسک و هم چنین جنس دیواره که بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
    نحوه ی قرار دادن غذا در فلاسک: نکته ی مهمی که در نحوه ی قرار دادن غذا در فلاسک وجود دارد این است که غذای گرم باید حالت کاملا داغ و گرم داشته باشد طوری که بخار از روی غذا بلند شود تا غذای شما گرم بماند و نتیجه ی مطلوبی داشته باشید.
    بستن درب ظروف داخلی: جهت گرم ماندن غذا در فلاسک باید به این موضوع توجه داشته باشید که درب ظروف داخلی باید کاملا بسته و محکم شود و بعد در داخل فلاسک گذاشته شود.
    گرم کردن و سرد کردن فلاسک غذا: برای اینکه غذا در مدت زمان بیشتری گرم بماند توصیه می شود که قبل از قرار دادن غذا در داخل فلاسک آبجوش را به مدت چند دقیقه در داخل ظرف ها بریزید و آن را درون فلاسک قرار دهید تا با این کار محیط فلاسک کاملا داغ شود و آماده ی نگهداری از غذا شود البته لازم به ذکر است که برای نگهداری از غذای سرد هم میتوانید این روش را انجام دهید به این صورت که مقداری یخ و آب خنک را درون ظرف ریخته و اجازه دهید که محیط ظرف کاملا سرد و خنک شود.

باید هنگام باز کردن درب ظروف به این موضوع توجه داشته باشید که بخار خارج شده از داخل ظرف آسیبی به شما نرساند و احتیاط کنید، هم چنین برای شست و شو اغلب فلاسک های غذا ظروف داخلی شان قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را دارند ولی توصیه می شود که برای افزایش دوام فلاسک این کار را انجام ندهید و سعی کنید که آن را با دست بشوئید.

فلاسک گرم نگهدارنده غذا

ظرف غذای گرم نگهدارنده استیل

بهترین فلاسک گرم نگهدارنده غذا، فلاسک غذا سیلور می باشد که یک برند معروف در زمینه ی گرم نگه داشتن چای و غذا می باشد و از بهترین تولید کنندگان در این عرصه محسوب می شود و دلیل آن هم بخاطر ویژگی هایی است که باعث شده است این محصول را از دیگر محصولات متمایز کند و موجب شده تا به بهترین گزینه برای خرید تبدیل شود از ویژگی هایی که این محصول دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
نگهداری همزمان از غذای گرم و غذای سرد: هنگامی که می خواهید در مواقعی هم از غذای سرد و هم از غذای گرم استفاده کنید فلاسک غذای سیلور می تواند این کار را انجام دهد، فلاسک غذا سیلور با داشتن یک حفاظ عایق داخلی این امکان را به شما می دهد که بتوانید به صورت همزمان از غذای سرد و غذای گرم نگهداری کنید.
محل نگهداری قاشق و چنگال: یکی از دغدغه هایی که برای اغلب مردم وجود دارد این است مایل نیستند که قاشق و چنگال را به صورت مجزا حمل کنند، این مشکل در این مدل فلاسک غذا با طراحی خاص و ویژه ای که دارد حل شده است.
قابلیت به همراه داشتن انواع مخلفات: از دیگر ویژگی های فلاسک غذا سیلور داشتن سه محفظه ی مجزا برای نگهداری انواع مخلفات مانند سبزی و ماست و سالاد می باشد که می توانید در کنار غذا همراه خود داشته باشید.

برای سفارش و ثبت خرید انواع فلاسک و ظرف گرم نگهدارنده غذا به سایت چشمگیر مراجعه نمایید. ما در اینجا بهترین فلاسک غذا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای نمایش و فروش قرار داده ایم.

دیدگاه‌ها  
به نقل از جعفر بردبار:
با سلام....ممکنه لطفا قیمت این نوع فلاسکی رو که در بالا توضیح داده اید را بفرمایید؟

با عرض سلام و احترام، دوست عزیز این مطلب جهت انتشار اطلاعات است، برای اطلاع از قیمت ها لطفا به صفحه محصول مورد نظر خود بروید.
با سلام....ممکنه لطفا قیمت این نوع فلاسکی رو که در بالا توضیح داده اید را بفرمایید؟
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلاسک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن