بهترین مارک فلاسک کوهنوردی

یک چایی داغ بعد از یک کوهنوردی طولانی می تواند بسیار دلچسب باشد، البته در صورتی که فلاسک خوبی به همراه داشته باشید. زمانی که صحبت فلاسک کوهنوری به میان می آید همه به کیفت، بدنه مقاوم و ساختار محکم فکر می کنیم و دقیقا این خصوصیاتی است که باید در زمان خرید در نظر داشته باشیم. در این مطلب از چشمگیر قصد داریم بهترین مارک فلاسک کوهنوردی را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید تصمیم گیری بسیار راحتی داشته باشید. شما عزیزان می توانید مشخصات و قیمت فلاسک کوهنوردی را در سایت چشمگیر مشاهده کنید و به راحتی با کیفیت ترین فلاسک کوهنوردی بازار را تهیه کنید.

 

بهترین مارک فلاسک کوهنوری چیست؟

برند استنلی آمریکا چندین سال است که با اختلاف بالا به عنوان یکی از بهترین مارک های فلاسک، قمقمه، ماگ و یخدان در جهان است و دارای کارنامه بسیار درخشانی است که در ادامه با هم نگاهی به آن می اندازیم:
برند استنلی در سال 1942 به صورت گسترده توسط نیروی هوایی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت، بعد از آن در سال 1953 رنگ سبز به عنوان نماد محصولات استنلی انتخاب شد، در سال 1960 همه اعضای نیروی دریایی، بیمارستان ها، خطوط دریایی و شرکت هایی هواپیمایی مجهز به تجهیزات تولید شده توسط برند استنلی شدند و بعد از آن این برند نام خود را در بخشی از تاریخ معاصر آمریکا حک کرد! این برند با شعار احترام به ذائقه و سلامت نوشیدنی مشتریانش رشد کرده است و تا امروز توانسته است ثابت کند که واقعا به حرف خود پای بند است.
دوام، کیفیت و مقاومت بالای فلاسک های این برند باعث شده است که امروزه کوهنوردان حرفه ای از این برند استقبال کنند. در ادامه به بررسی خصوصیات و ویژگی های کلیدی فلاسک اهی کوهنوردی استنلی می پردازیم.

 فلاسک مخصوص کوهنوردی استنلی

برند فلاسک استنلی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از فلاسک ها که می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، فلاسک 1 لیتری است. وزن این فلاسک 661 گرم می باشد و ابعاد آن 30 در 9.3 در 7.3 سانتی متر است. این  فلاسک دارای گواهی بهداشتی BPA Free است و فاقد ماده خطرناک "بیسفنول ای" است که اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید باید بدانید که فلاسک هایی که دارای این استاندارد نیستند برای همه و به خصوص کوکان به شدت خطرناک می باشند. قابلیت نگهداری دما این فلاسک بسیار مناسب است و مایعات گرم را 24 ساعت، مایعات سرد را 24 ساعت و قطعات یخ  را تا 120 ساعت در خود نگه می دارد.
جنس بدنه این فلاسک از استیل 8.18 می باشد که ضد لکه و ضد خش است. درب های این فلاسک به صورت پیچی خارجی هستند و می توانید از آن ها به صورت ماگ استفاده کنید، همچنین درب داخلی آن پلاستیکی و پیچی است که در کنار شیار هایی برای خروج مایع در نظر گرفته شده است. دیواره این فلاسک ها مانند سایر فلاسک های استیل دوجداره است و در فاصله بین این جداره ها با گاز مخصوص پر شده است تا بتواند عملکرد بهتری در خصوص حفظ دما داشته باشد و در پایان شما می توانید برای شستشوی این فلاسک ها از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کنید.

 

یکی از مواردی که شاید در مورد برند استنلی برای شما زیاد خوشایند نباشد، قیمت بالای آن نسیت به سایر برند هاست. در صورتی که برای انتخاب فلاسک به  چنین مشکلی برخوردید می توانید از برند یونیک (Unique) استفاده کنید. این برند شناخته شده دارای فلاسک هایی با کیفیت خوب است و دارای قیمت مناسبی می باشد، از طرفی تنوع بالاتر حجم این برند به شما این امکان را می دهد که بتوانید فلاسک کوهنوردی کوچکتری انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال فلاسک بزرگتری میگردید می توانید فلاسک های دوقلو را انتخاب کنید که بهترین مارک فلاسک چایی دوقلو تولید شده برند یونیک می باشد و شما می توانید در فروشگاه اینترنتی چشمگیر از این محصولات دیدن کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت فلاسک یونیک اصل و سایر برندهای با کیفیت به فروشگاه اینترنتی چشمگیر بپیوندید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلاسک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن