راهنمای خرید فلاسک مسافرتی

فلاسک یکی از آیتم هایی است که حضور آن در هر سفر یک ضرورت محسوب می شود. از این رو هر خانواده در زمان کسب آمادگی برای رفتن به مسافرت سعی در تهیه این کالا برای داشتن سفری راحت و آسوده می نماید. امروزه در بازار شاهد عرضه انواع گوناگون این محصول هستیم که این مسئله تصمیم گیری برای خرید را با چالش همراه می سازد. از این رو در این نوشتار ویژگی هایی را که باید یک فلاسک یا فلاکس سفری مطلوب داشته باشد را ارائه می کنیم تا متقاضیان با کسب آگاهی در این رابطه، قادر به انتخاب محصولی مناسب باشند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده فلاسک چای یونیک و سایر برندهای خوشنام با فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه شوید.

آشنایی با انواع فلاسک مسافرتی

آشنایی با انواع فلاسک مسافرتی

محصولاتی که تحت عنوان فلاسک های سفری در بازار وجود دارند را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود. دسته اول شامل محصولاتی می شوند که محفظه دورنی آنها از جنس شیشه است. این فلاسک ها در بازه زمانی نسبتاً طولانی دمای آب را حفظ می کنند اما در مواجهه با ضربه و یا نوسانات دمایی، فوراً آسیب می بینند. در نوع دوم فلاسک ها، به جای شیشه از محفظه استیل استفاده شده است. این فلاسک ها مقاومت خوبی برای استفاده در مکان هایی دارند که صعب العبور است و احتمال ورود ضربه به آن زیاد است اما بازه زمانی حفظ دما در آنها کوتاه تر است و خیلی زود بوی ماده داخلی را به خود می گیرند.  برای مشاهده مدل های متنوع و استعلام قیمت فلاسک کوهنوردی می توانید با ما در چشمگیر همراه باشید.
نکته ای که در زمان انتخاب بین این دو نوع فلاسک باید در نظر گرفته شود این است که فلاسک های به اصطلاح شیشه ای چنانچه دچار مشکل شوند و بشکنند، قابلیت تعمیر دارند و می توان به راحتی محفظه شیشه ای آن را تعویض نمود. اما در صورت بروز مشکل برای فلاسک های استیل، امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید جایگزین تازه ای برای آن در نظر گرفته شود. بخش خارجی تمام فلاسک های مسافرتی از جنس پلاستیک فشرده یا استیل بوده و می توان گفت که انتخاب متریال بخش درونی و خارجی فلاسک ها به یکدیگر وابسته نیست.
انتخاب از بین فلاسک های پلاستیکی و شیشه ای وابسته به تمایل شخص است اما به طور کلی فلاسک هایی که بدنه آنها استیل است، مقاومت بهتری دارند و راحت تر تمیز می شوند. همچنین فلاسک های سفری را می توان بر اساس ظرفیت آنان نیز دسته بندی نمود. فلاسک هایی که دارای ظرفیت کمتر از یک لیتر هستند به عنوان فلاسک های تک نفره معروف هستند و فلاسک هایی که گنجایش آنها بیشتر از یک لیتر باشد، فلاسک مسافرتی خانواده نامیده می شوند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

مواردی که هنگام خرید یک فلاسک مناسب باید در نظر بگیرید

مواردی که هنگام خرید یک فلاسک مناسب باید در نظر بگیرید

برای خرید یک فلاسک مسافرتی که پاسخگوی نیاز خانواده باشد باید شرایط اختصاصی آن خانواده در نظر گرفته شود. به عنوان مثال برخی از اقوام ایرانی علاقه بیشتری به مصرف چای دارند، واضح است که این گروه نیازمند فلاسک هایی با ظرفیت زیاد هستند تا بتوانند حجم آب جوش یا چای مورد نیاز خود را همراه خود داشته باشند. پس می توان گفت که گنجایش فلاسک به عنوان یکی از اصلی ترین آیتم هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. عامل دیگری که باید در زمان خرید فلاسک مسافرتی مورد بررسی قرار گیرد، کیفیت درب فلاسک است. چرا که بی توجهی به این مولفه و خرید محصولاتی که از کیفیت کافی برخوردار نیستند موجب نشت مایعات در طول سفر خواهد شد.
در نتیجه هم سایر لوازم خیس می شوند و هم مایع درون فلاسک به هدر رفته و دمای خود را از دست می دهد. مقاومت فلاسک در برابر ضربه و مدت زمان حفظ دما نیز از عواملی هستند که در انتخاب فلاسک مسافرتی باید به آنها توجه شود. قطعاً این دو آیتم هر چقدر برتر باشند بهتر است. در نهایت توصیه می شود که برای خرید فلاسک از محصولات برندهای نام آشنا و معتبر استفاده شود. چرا که این محصولات امتحان خود را در طول زمان پس داده اند و توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند. شما می تاونید فلاسک مسافرتی، ماگ، کتری قوری، قهوه جوش، شیر جوش و ... را از فروشگاه چشمگیر بخرید.

انتخاب از روی مدت زمان مصرف فلاسک در مسافرت

انتخاب از روی مدت زمان مصرف فلاسک در مسافرت

یکی از ملاک هایی که در انتخاب فلاسک ها دخیل است، مدت زمان مصرف آن است. گاهی برنامه ریزی سفر به گونه ای است که افراد می توانند در طول مسیر، فلاسک را با آب شرب سالم شارژ نمایند اما گاهی اوقات این امکان وجود ندارد. از این رو نیاز افراد در این دو حالت مختلف متفاوت خواهد بود. در مواقعی که امکان پر کردن فلاسک وجود داشته باشد، می توان از فلاسک های کوچک تر استفاده کرد تا با پر کردن مجدد آنها در میانه راه، دمای محتویات آن به شرایط مناسب نزدیک تر شود. اما چنانچه در مسیر دسترسی به آب سالم وجود ندارد باید حتماً از فلاسک های بزرگ بهره گیری شود. انتخاب فلاسک هایی که مدت زمان بیشتری دمای آب را حفظ می کنند همواره گزینه بهتری هستند.

انتخاب حجم فلاسک برای مسافرت

برای انتخاب درست حجم فلاسک باید به آیتم هایی نظیر تعداد همسفران، دور یا نزدیک بودن مقصد سفر، فصل منتخب برای مسافرت و عوامل دیگری از این دست توجه شود. به عنوان مثال اگر قصد ما از سفر، یک گردش تک نفره باشد، انتخاب فلاسک های با حجم کم و متوسط می تواند ایده آل و مطلوب باشد. اما اگر اعضای یک خانواده کوله بار سفر ببندند، نیازمند فلاسک های بزرگ خواهند بود. به علاوه فاصله مقصد تا مبدا عامل دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد. واضح است که هر چه مقصد دوتر باشد، فلاسک های بزرگتری نیز مورد نیاز خواهد بود. لذا در هر سفر باید با توجه به شرایط موجود نسبت به حجم فلاسک مناسب تصمیم گیری شود.

انتخاب فلاسک با کیفیت

انتخاب فلاسک با کیفیت

شاید برخی نسبت به اهمیت سطح کیفی فلاسک بی توجه باشند. توصیه ما به این گروه این است که با خرید فلاسک های باکیفیت، آسودگی خود را در طول سفر تضمین نمایند. چرا که استفاده از آب و غذای سالم در طول سفر عامل بسیار مهمی است که در صورتی که مورد غفلت واقع شود می تواند با بروز حوادث پیش بینی نشده، برنامه سفر را به طور کلی منحرف کنند. لذا بهتر است متقاضیان این امر را به عنوان یکی اصلی ترین آیتم های خرید خود مد نظر قرار دهند.
ما با فروش انواع فلاسک مسافرتی، سعی بر آن داریم که محصولاتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه کنیم. چنانچه قصد خرید فلاسک مسافرتی را دارید، می توانید با مراجعه صفحه مورد نظر خود در سایت چشمگیر و بررسی محصولات موجود، از طریق‌ سایت اقدام به خرید نمایید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن