راهنمای خرید فلاسک کوهنوردی

فلاسک کوهنوردی یکی از لوازمی است که دقت در انتخاب آن می تواند سبب ثبت خاطرات دل انگیز در دل کوه یا در هنگام طبیعت گردی شود. قطعاً نوشیدن یک چای گرم یا یک آب خنک در طبیعت و در اوج خستگی، بهترین چیزی است که انسان به آن احتیاج دارد. به همین دلیل برندهای مختلفی سعی در تولید و ارائه فلاسک هایی نموده اند که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد تا بتواند همراه خوبی برای کوهنواردان در طی کوهنوردی باشند. چرا که استفاده از فلاسک های معمولی برای رفتن به کوه نمی تواند مناسب باشد. برای مشاهده مدل های متنوع و استعلام قیمت فلاسک کوهنوردی می توانید با ما در چشمگیر همراه باشید.
امروزه فلاسک های کوهنوردی صرفا برای حمل و جابه جایی آب و دیگر مایعات بکار نمی رود. بلکه دوستداران طبیعت و ورزشکاران برای بردن سوپ های گرم نیز از آن استفاده می کنند. لذا این محصولات باید ویژگی های خاصی باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان باشند. اینکه فلاسک ایده آل برای کوهنوردی باید چه ویژگی هایی داشته باشد، در ادامه بررسی می شود. همچنین برندهای مطرح در این زمینه که توانسته اند موفق عمل کرده و محصولی در خور ارائه نمایند نیز معرفی خواهند شد. پس اگر شما نیز جزء افرادی هستید که تازه به کوهنوردی علاقه مند شده اید یا به هر دلیلی قصد خرید یک فلاسک کوهنوردی را دارید، با ما در ادامه همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده فلاسک چای یونیک و سایر برندهای خوشنام با فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه شوید.

 

 ویژگی هایی که باید برای یک فلاسک کوهنوردی در نظر گرفت

ویژگی هایی که باید برای یک فلاسک کوهنوردی در نظر گرفت

برای خرید یک فلاسک کوهنوردی باید آیتم های خاصی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال یک فلاسک ایده آل و مناسب برای کوهنوردی نمی تواند دارای وزن زیادی باشد. پس یکی از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه شود، وزن است. جنس فلاسک آیتم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای بررسی فلاسک ها از لحاظ جنس، باید فلاسک را به دو بخش درون و بیرون تقسیم کنیم. متریال مورد استفاده برای ساخت بخش بیرونی فلاسک ها یا پلاستیک هستند یا استیل. واضح است که انواع استیل کیفیت بسیار مطلوب تری دارند و برای استفاده در زمان کوهنوردی نیز ایده آل تر هستند. چرا که در صورت ضربه دیدن یا ایجاد فشار بر روی آنها، مقاومت قابل قبولی دارند.
همچنین بخش درونی فلاسک ها می تواند از شیشه یا استیل ساخته شده باشد. شیشه ها اگر چه قابلیت حفظ دمای بهتری دارند اما زود می شکنند، پس انواع استیل می توانند گزینه بهتری برای خرید باشند. گنجایش فلاسک ها نیز نقش تعیین کننده ای در انتخاب دارند. با توجه به اینکه در زمان کوهنوردی امکان پر کردن فلاسک به طور دائم میسر نیست، پس باید نمونه هایی برای خرید انتخاب شوند که پاسخ گوی نیاز فرد در حین کوهنوردی باشند. از طرفی خرید انواع بزرگ محصول نیز کار درستی نیست چرا که وزن زیاد کوله پشتی در هنگام کوهنوردی آزار دهنده خواهد بود.

 ویژگی های یک فلاسک کوهنوردی

ویژگی های یک فلاسک کوهنوردی

عامل دیگری که باید در زمان انتخاب به آن توجه ویژه ای شود، عایق بودن فلاسک است. اغلب محصولات موجود در بازار دارای راهنمایی هستند که نشان دهنده مدت زمان حفظ دما است. واضح است که فلاسک هایی که قابلیت حفظ دما در بازه زمانی طولانی تری را داشته باشند، مطلوب تر خواهند بود. درب فلاسک ها نیز آیتم دیگری است که اغلب کوهنورادان به آن دقت و توجه می کنند. همان طور که گفتیم استفاده از فلاسک ها منحصر به ریختن آب در آن نمی شود و می توان برای بردن سوپ نیز مورد استفاده قرار گیرند. لذا محصولاتی که دهانه بزرگتری دارند گزینه ایده آل تری خواهند بود.
همچنین باید دقت شود که درب فلاسک چفت خوب و قوی داشته باشد. چرا که در غیر این صورت با نشت مایعات درون آن مواجه خواهیم شد. در نتیجه هم محتویات درون فلاسک را از دست داده ایم و هم بقیه لوازم درون کوله ما خیس و کثیف شده اند. توصیه می شود از فلاسک های ضد ضربه در حین کوهنوردی استفاده شود، پس بهتر است این آیتم نیز در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به توضیحات ارائه شده در رابطه با ویژگی های یک فلاسک مناسب برای کوهنوردی، شاید کار انتخاب یک محصول مطلوب سخت به نظر برسد اما دقت در این موارد می تواند زمینه ساز سفری آسوده باشد.

برندهای پیشنهادی برای فلاسک کوهنوردی

برندهای پیشنهادی برای فلاسک کوهنوردی

با کمی گشت و جستجو در بازارهای عرضه لوازم کوهنوردی با دنیایی از محصولات متنوع رو به رو می شویم که ظاهری زیبا و شکیل دارند اما آیا تمام این محصولات از کیفیت لازم برخوردار هستند؟ با توجه به اینکه بشر همواره با محدودیت منابع مواجه است پس نمی توانیم با خرید هر محصول متفرقه و آزمودن آن در منزل، سطح کیفی آن را بررسی کنیم. پس بهتر است با خرید محصول مورد نظر از برندهای مطرح، ریسک خرید فلاسک بی کیفیت را به صفر برسانیم. بهترین فلاسک های کوهنوردی دنیا محصول برندهای ترموس (Thermos)، استنلی (Stanely)، یوزی (UZ)، پریموس (Primus) و کووا کره (Kovea) هستند.

سایز بندی فلاسک کوهنوردی و سایز مناسب

فلاسک های کوهنوردی در سایزهای مختلف از کوچک تا بزرگ در دسترس قرار دارد. انتخاب از بین محصولات متنوع موجود وابسته به نیاز فرد، توان جسمی وی برای حمل و جابه جایی فلاسک، مکان مورد نظر برای کوهنوردی و موارد دیگری از این دست است. به عنوان مثال اگر فردی عادت به مصرف زیاد مایعات در حین کوهنوردی دارد، نمی تواند از فلاسک های کوچک استفاده کند. همچنین اگر مکانی برای کوهنوردی انتخاب شده است که در مسیر، چشمه ساران و دیگر منابع قابل اعتماد برای تامین آب شرب به وفور در دسترس است، دیگر نیازی به حمل فلاسک های بزرگ وجود نخواهد داشت.

قیمت فلاسک کوهنوردی

قیمت فلاسک کوهنوردی

قیمت همواره در خرید هر محصولی عامل تعیین کننده ای محسوب می شود. اما در خرید فلاسک کوهنوردی بهتر است این مولفه زیاد مورد توجه قرار نگیرد؛ چرا که داشتن یک فلاسک خوب در حین کوهنوردی واقعاً ضروری است. به همین دلیل توصیه می شود در مورد هر محصول ابتدا سایر آیتم هایی که در بالا به آن اشاره شد بررسی گردد و در نهایت از میان محصولات همرده، فلاسکی که قیمت بهتری دارد خریداری گردد. واضح است که هیچ گرانی بی حکمت نیست پس فلاسک هایی که با قیمت بالاتر عرضه می شوند حتماً کیفیت بهتری نیز دارند. البته باید این مسئله به طور دقیق بررسی شود. چرا که نمی توان صرفاً به قیمت اعلامی فروشنده اکتفا کرد.
ما با فروش انواع فلاسک کوهنوردی، سعی بر آن داریم که محصولاتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه کنیم. چنانچه قصد خرید فلاسک کوهنوردی را دارید، می توانید با مراجعه صفحه مورد نظر خود در سایت چشمگیر و بررسی محصولات موجود، روی به خرید گزینه مورد نظر بیاورید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن