از بین بردن بوی بد فلاسک چای

محل است که به فکر سفر یا گردش و تفریح شوید ولی به سراغ فلاسک که مهمترین وسیله برای گردش یا سفر است نروید. فلاسک ها اهمیت زیادی برای هر فرد در سفر یا گردش هایش دارد چرا که این ظرف نوشیدنی های سرد و گرم را تا مدت زیادی بدون اینکه تغییری در دمای آن ها به وجود آورد در خود نگه می دارد. از ورزشکارانی که دائما در باشگاه ها هستند، تا افراد شاغلی که در اداره و محل کار دوست دارند نوشیدنی های سرد و گرم بخورند، از فلاسک ها استفاده می کنند. این وسیله تنها برای سفر و گردش نیست و امروزه به یکی از ابزار و وسایل پر کاربرد در زندگی هر کسی تبدیل شده اند. اما این ظرف ها با وجود کاربرد بسیارشان، بعد از مدتی بوی مواد غذایی یا نوشیدنی ها را به خود گرفته و در نهایت بوی نامطبوعی را جذب خود خواهند کرد. این بود آزار دهنده است و حتی می تواند روی نوشیدنی ها و مواد غذایی که بعدا قرار است داخل فلاسک بگذارید هم تاثیر می گذارد. اگر شما به طور دائم از فلاسک ها استفاده کرده باشید، قطعا با این اتفاق ناخوشایند آشنایی دارید. اما چطور می توان بوی بد فلاسک را از بین برد؟ با چه اقداماتی می توانیم فلاسک را از شر بوی بد و نامطبوعی که به خود می گیرد خلاص کنیم؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ این سوالات را بدهیم. فلاکس یونیک یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

 

از بین بردن بوی بد فلاسک چای

چگونه بوی بد فلاسک چای را از بین ببریم؟

فلاکس ها به دلیل کاربرد خاص و منحصر به فردی که دارند پس از مدتی بوی نوشیدنی ها را به خود گرفته و بدنه فلزی یا پلاستیکی شان تغییر رنگ خواهد داد. برای این که بوی بد فلاکس ها را از بین ببرید، راه های بسیاری پیش رو دارید. از شستشوی درست و اصولی فلاسک گرفته تا استفاده از جوش شیرین همگی روش هایی هستند که به واسطه آن ها می توانید فلاسک ها را از شر بوی بد در امان نگه دارید. توجه کنید که اگر می خواهید همواره فلاسک ها بدون هیچ بوی بدی باشند پس باید همواره نسبت به نظافت و شستشوی آن ها اقدام کرده و روش هایی که قرار است برای از بین بردن بوی بد فلاسک چای را به شما ارائه کنیم را عملی کنید. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

چگونه بوی بد فلاسک چای را از بین ببریم؟

3 روش از بین بردن بوی بد فلاسک چای

در زیر سه روش عالی و کاربردی برای از بین برد بوی بد فلاسک چای را با شما در میان خواهیم گذاشت:

  • روش اول: شستشوی درست فلاسک با آب و مواد شوینده می تواند آن را از شر بوی بد راحت کند. بعد از شستشوی کامل، یک برس بلند و باریک تهیه کنید و سپس داخل فلاسک چند قطره مایع ظرفشویی بریزید. حالا فلاسک را با آب پرم پر کرده، درب آن را بسته و به خوبی تکان دهید. بعد از تکان دادن، با برس داخل فلاسک را به خوبی تمیز کنید. بدنه فلاسک را هم با یک اسفنج لطیف تمیز کنید. آبکشی ساده فایده ای ندارد پس حتما این مراحل را دنبال کنید تا فلاسک به خوبی شسته شود.
  • روش دوم: یک چهارم فلاسک را با یخ کوچک پر کنید. حالا برای اینکه بوی بد فلاسک را از بین ببرید، به یخ ها 3 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید. نمک های دانه درشت برای این کار بهترین گزینه هستند. در صورت استفاده از نمک های ریز، نصف قاشق چایخوری نمک به نمک های داخل فلاسک اضافه کنید. درب فلاسک را بسته و آن را به آرامی تکان دهید. بعد از اینکه مطمئن شدید فلاسک از لکه ها تمیز شده، محتویات یخ و نمک را از فلاسک خارج کنید. در انتها فلاسک را با آب گرم بشویید.
  • روش سوم: یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به همراه یک قاشق غذاخوری آب را به فلاسک اضافه کنید. با استفاده از برس خمیر را به لکه های داخل فلاسک بزنید. بعد از این کار فوری فلاسک را با آب داغ شستشو دهید. اگر هنوز هم لکه وجود داشت این کار را دوباره انجام دهید.

با انجام همین سه روش ساده می توانید فلاسک را از شر بوی بد راحت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه از بین بردن بوی بد فلاسک می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی چشمگیر در ارتباط باشید و مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان دریافت کنید. کیفیت فلاسک یونیک از مواردی است که استقبال بالای مشتریان در بازار موید آن است. شما عزیزان می توانید برای خرید فلاسک یونیک در طرح ها، ظرفیت ها و رنگ های متنوع با چشمگیر همراه شوید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن