طرز استفاده از فلاسک دوقلو

هنگام سفر، گردش یا حتی وقتی که در محل کار هستید، خوردن یک نوشیدنی گرم در دل زمستان و یک نوشیدنی سرد در دل تابستان از واجبات است. یعنی اگر در روزهای گرم تابستانی بودید دوست دارید که نوشیدنی خنکی بخورید که از حال و هوای گرم آن روزها کمی هم که شده فاصله بگیرید و اگر در روزهای سرد زمستانی هستید، یک نوشیدنی گرم خورده تا اندکی گرم شده و حس و حالی تازه به خود هدیه دهید. برای اینکه نوشیدنی سرد و گرم را بدون تغییر دما تا مدت طولانی نگهداری کنید نیاز به ظرفی به نام فلاسک دارید. فلاسک ها ظروفی هستید که دمای نوشیدنی ها یا غذاها را تا مدتی طولانی ثابت نگه داشته و تغییری در آن ها به وجود نمی آورند. کیفیت فلاسک یونیک از مواردی است که استقبال بالای مشتریان در بازار موید آن است. شما عزیزان می توانید برای خرید فلاسک یونیک در طرح ها، ظرفیت ها و رنگ های متنوع با چشمگیر همراه شوید.

 فلاکس های دوقلوی یکی از انواع فلاسک ها هستند که در آن ها همزمان می توانید از دو نوع نوشیدنی سرد و گرم استفاده کنید. این فلاسک ها با نام فلاسک خانواده هم شناخته می شوند چرا که با آنها این امکان را دارید تا برای افراد زیادی نوشیدنی سرود کنید. در نگهداری و استفاده از فلاسک های دو قلو باید به برخی نکات توجه داشته و آن ها را مد نظر قرار دهید تا هم بتوانید به بهترین شکل از فلاسک استفاده کنید و هم دمای نوشیدنی داخل آن را تا مدت طولانی تری ثابت نگه دارید. در ادامه این مطلب نکات مختلفی در مورد استفاده و مراقبت از فلاسک های دو قلو را به شما خواهیم گفت، پس اگر می خواهید این نکات را بدانید با ما همراه شوید. فلاکس یونیک یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است. 

طرز استفاده از فلاسک دوقلو

چطور از فلاسک دوقلو استفاده کنیم؟

اگر می خواهید فلاسک دوقلو شما تا مدت زمان بیشتری نوشیدنی گرم یا سرد را با دمای ثابت نگه دارد، پس قبل از اینکه نوشیدنی گرم را کامل داخل فلاسک بریزید، ابتدا مقداری آب جوش یا آب سرد داخل فلاسک بریزید. برای نوشیدنی های گرم از آب جوش و برای نوشیدنی های سرد از آب سرد استفاده کنید. بگذارید تا چند دقیقه ای آب داخل فلاسک باقی بماند و سپس آن را بیرون بریزید. این کار موجب می شود تا مخزن داخلی فلاسک سرد یا گرم شود و تا مدت زمان بیشتری نوشیدنی را سرد یا گرم نگه دارد. مراقب باشید تا زمانی که نوشیدنی خود را داخل فلاسک می ریزید، لب به لب آن را پر نکنید و کمی از بالای فلاسک را خالی نگه دارید. در این صورت هم درب فلاسک کامل و به خوبی بسته می شود و هم در هنگام بستن موارد به بیرون نمی ریزد. فلاسک هایس دو قلو از هر جنسی باشند، به هنگام سفر، گردش یا بردن شان به هر جا باید داخل محفظه ای سفت و محکم قرار بگیرند چرا که در اثر ضربه ممکن است آسیب دیده و خراب شوند. مثلا اگر فلاسک دارای مخزن شیشه ای باشد، این مخزن شکسته شده و کارایی اش را از دست می دهد و اگر مخزن استیل باشد، گاز مخصوص داخل جداره هایش خارج شده و دیگر قابلیت قبلی اش را نخواهد داشت. برای نگهداری فلاسک در منزل نیز حتما آن را در جایی مطمئن که خطر سقوط یا سیب دیدن در آنجا بسیار کم است قرار دهید. علاوه بر این هنگامی که می خواهید فلاسک را شستشو دهید، داخل و خارج آن را به خوبی شستشو داده و آن را وارونه بگذارید. با انجام این کار رطوبت و بوی نوشیدنی قبلی از بین می رود و روی نوشیدنی یا غذای دیگری که دفعه بعد قرار است داخل فلاسک بگذارید تاثیری نخواهد داشت. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

چطور از فلاسک دوقلو استفاده کنیم؟

نکات ایمنی در راهنمای استفاده فلاسک دوقلو

در هنگام استفاده از فلاسک دوقلو توجه کنید که مباد به درب فلاسک فشار وارد کنید چرا که این کار موجب هرز شدن در می شود. ماشین های ظرفشویی نیز گزینه خوبی برای شستشوی فلاسک نیستند پس از آن ها استفاده نکنید. توجه کنید که استفاده از مواد سفید کننده و مواد حاوی کلر گزینه خوبی برای شستشوی فلاسک ها نیستند پس به هیچ وجه از آنها برای شستشوی فلاسک دو قلو استفاده نشود. قرار دادن فلاسک در مکان های ناهموار و سراشیبی هم کار نادرستی است پس چنین کاری هم انجام ندهید. فلاسک های دو قلو یا هر نوع فلاسک دیگر باید در محیطی امن و ایمن قرار داده شوند تا امکان ضربه دیدن شان به حداقل برسد پس آن ها را در محیطی مناسب قرار دهید. با توجه به همین نکات ایمنی می توانید از فلاسک به خوبی نگهداری کنید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن