طریقه استفاده از فلاسک دمنوش

فلاسک دمنوش از وسایل کاربردی مناسب برای دم کردن چای یا دمنوش در خانه است. آن ها برای مدت طولانی مایعات درون خود را گرم نگه می دارند و حرارت آن را از دست نمی دهند. جنس این فلاسک ها از پیرکس است. صافی آن استیل ضد زنگ است و درب آن هم پیچی و واشر دار است. فلاسک های دمنوش دو جداره هستند و در طراحی آن ها به ظرافت و زیبایی آن ها اهمیت داده شده است. برای استفاده از آن ها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید گیاه دمنوش یا چای را داخل فلاسک بریزید
  • سپس یک صافی استیل که قسمتی از خود فلاسک است روی آن قرار دهید تا از مخلوط شدن دمنوش و آب در حین ریختن آن در لیوان جلوگیری کنید
  • سپس بر روی آن آب جوش بریزید
  • درب فلاسک را ببندید
  • کمی صبر کنید تا دمنوش یا چای شما دم بکشد

شما عزیزان می توانید تنوعی بالا از فلاسک نیم لیتری ارزان را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر ملاحظه نماید و فلاسک مورد پسند خود را به آسانی تهیه کنید.

طریقه استفاده از فلاسک دمنوش

فلاسک دمنوش چیست و چگونه استفاده می شود؟

گاهی اوقات پیش می آید که دوست دارید چای یا دمنوش خود را در یک قوری یا ظرف جداگانه درست کنید. یا اینکه دوست دارید طعم های متفاوتی از دمنوش را برای مهمانان خود دم کنید یا خود را به یک چای یا دمنوش آرامش بخش دعوت کنید، اما با یک قوری نمی توان این کار را کرد. در این مواقع ایده آل این است که از فلاسک های دمنوش تک نفره یا دو نفره استفاده کنید و هنر خود را نشان دهید. ظاهر فلاسک های دمنوش هم به دلیل شیشه ای و نشکن بودن آن بسیار جذاب است، چون می توانید رنگ دمنوش یا چای خود را به راحتی در آن ببینید و از آن لذت ببرید. راه استفاده از آن هم ساده است. آب تازه را در یک کتری بریزید و تا دمای دقیق گرم کنید.
مراقب باشید که آب درون کتری را بیش از حد یا دوبار نجوشانید، زیرا باعث عدم تعادل عناصر موجود در آب می شود و باعث می شود چای کهنه شود. دمای آب نیز تأثیر زیادی بر مزه دمنوش دارد. به عنوان مثال، چای های سبز به راحتی توسط آب بسیار داغ که اسیدهای تانیک زیادی استخراج می کند، طعم تلخی می گیرند. گیاه دمنوش خود را به فلاسک دمنوش اضافه کنید و کم کم آب داغ را به آن اضافه کنید. صافی مخصوص جمع کردن تفاله را بر روی درب فلاسک بگذارید و سپس درب آن را ببندید. مدت کوتاهی صبر کنید تا دمنوش شما آماده شود. برای شیرین کردن دمنوش در حین اضافه کردن آب داغ می توانید از عسل، شکر یا نبات هم استفاده کنید. خوبی استفاده از فلاسک دمنوش این است که برای هم زدن مایعات درون آن کافی است به آرامی فلاسک را تکان دهید تا آن ها با هم مخلوط شوند و نیاز به قاشق یا وسیله اضافی برای هم زدن آن ندارید. فلاکس یونیک اصل یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

فلاسک دمنوش چیست و چگونه استفاده می شود؟

کاربرد فلاسک دمنوش چیست؟

فلاسک دمنوش برای زمان هایی که می خواهید خود را به یک دمنوش یا چای یک نفره یا دو نفره دعوت کنید عالی است. همچنین می توانید در آن چای غلیظ دم کنید و به عنوان قوری از آن استفاده کنید. استفاده از یک فلاسک دم نوش به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک فنجان چای یا یک قوری کامل چای را دم کنید. همچنین با استفاده از فلاسک دم نوش می توانید زمانی را که می خواهید صبر کنید تا دم نوش یا چای شما جا بیفتد را کنترل کنید تا از استخراج بیش از حد تانن‌ها که منجر تلخ شدن چای می شود، جلوگیری کنید. فلاسک دمنوش برای استفاده در ماشین، محیط کار، منزل یا مهمانی ها گزینه مناسبی است. همچنین آن ها گزینه های مناسبی برای هدیه دادن هستند. همچنین تمیز کردن و شستن فلاسک دمنوش هم کار راحتی است. آن ها به راحتی با آب شسته می شوند و حتی می توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی نیز بگذارید. صافی آن ها از جنس استیل یا همان فولاد ضد زنگ است و در اثر تماس با آب و رطوبت، زنگ زدگی برای آن اتفاق نمی افتد.
اگر نمی دانید برای دوست یا اعضای خانواده خود در روز تولد یا مناسبت ها چه هدیه ای بگیرید، این بار فلاسک دمنوش را امتحان کنید. فقط کافی است وارد سایت چشمگیر شوید و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن