فلاسک درجه دار چیست

آیا تا به حال راجع به فلاسک درجه دار چیزی شنیده اید؟ به این نوع فلاسک، فلاسک هوشمند نیز می گویند. البته نباید ویژگی هایی که آن ها ارائه می کنند را با گوشی هوشمند اشتباه گرفت. هوشمندی این فلاسک توانایی آن در نشان دادن درجه حرارت مایعات درون آن است. در فلاسک های قدیمی برای اینکه بدانید درجه حرارت محتویات فلاسک چقدر است یا اینکه چای درون آن گرم مانده است یا خیر، باید درب فلاسک را باز می کردید و بعد از امتحان دوباره آن را می بستید. همچنین بعد از پر کردن فلاسک هم راه حلی برای حدس زدن درجه حرارت مایع درون آن به جز باز کردن درب آن نداشتید. فلاسک درجه دار هوشمند به شما کمک می کند بدون باز کردن درب فلاسک درجه حرارت آن را متوجه شوید. شما عزیزان می توانید تنوعی بالا از فلاسک نیم لیتری ارزان را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر ملاحظه نماید و فلاسک مورد پسند خود را به آسانی تهیه کنید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.
در ساخت فلاسک هوشمند درجه دار از استیل استفاده شده است و در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاوم است. این محصول یک فلاسک با دوام است که سال های طولانی می توانید از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. همچنین طراح این فلاسک برای راحتی مصرف کننده، در داخل آن یک صافی از جنس استیل قرار داده که تفاله های چای یا دمنوش را جمع می کند و برای افرادی که به ریختن این تفاله ها در لیوان حساس هستند کمک می کند و دیگر لازم نیست یک چای صاف کن به همراه داشته باشید. از دیگر ویژگی های آن می توان به شستن سریع و ساده آن اشاره کرد که به سادگی قابل شستشو است. ویژگی های فلاسک درجه دار را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • دارای نمایشگر ال ای دی درجه حرارت مایعات درون فلاسک
  • نمایش حرارت مایع درون فلاسک با یک ضربه
  • خاموش شدن ال ای دی بصورت خودکار
  • حجم نیم لیتری
  • باتری خور
  • قابل شستشو
  • دارای صافی برای نگهداری تفاله مایعات

فلاسک درجه دار چیست

دماسنج فلاسک درجه دار چه کاربردی دارد؟

گفته شد که یکی از مشکلات اساسی با فلاسک های قدیمی ندانستن درجه حرارت مایعات درون آن بعد از بستن درب فلاسک بود. اما با پیشرفت تکنولوژی این مشکل حل شده و دیگر لازم نیست درب فلاسک را برای آگاهی از داغ بودن یا سرد شدن مایع درون آن باز کنید، تنها کاری که باید انجام دهید خرید فلاسک درجه دار هوشمند است. این فلاسک درجه حرارت چای درون خود را با استفاده از یک دماسنج اندازه می گیرد. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد ضربه زدن روی درب فلاسک برای روشن شدن ال ای دی نمایش درجه حرارت است. با روشن شدن ال ای دی دمای محتویات داخل فلاسک نمایش داده می شود. مهم ترین کاربرد این فلاسک استفاده در سفر یا استفاده در مسافرت های کوتاهی است که دوست دارید چای یا دم نوش داغ به همراه داشته باشید و می خواهید بدانید تا چه زمانی می توانید آن را حفظ کنید. افرادی که فلاسک های سنتی دارند، برای اینکه نمی دانند دمنوش یا چای آن ها سرد شده یا خیر، خیلی زود همه محتویات فلاسک را مصرف می کنند یا اینکه فراموش می کنند و نوشیدنی آن ها در فلاسک سرد می شود؛ اما فلاسک های درجه دار هوشمند این مشکل را حل کرده اند و لذت سفر را برای همراه خود چند برابر می کنند.
سایز و اندازه فلاسک های درجه دار طوری است که برای دانش آموزان و دانشجویان نیز قابل استفاده است. در اردوهای تفریحی، در کوله پشتی یا کیف های کوچک می توانید این فلاسک را به همراه داشته باشید. ورزشکاران از جمله افرادی هستند که به این فلاسک نیاز دارند چون بعد از تمرینات ورزشی یک دمنوش آرامش بخش یا چای داغ خستگی آن ها را در می کند. کارمندان و کوهنوردان هم از جمله افرادی هستند که می توانند از این محصول استفاده کنند.
همچنین آن ها وسایل خوبی برای هدیه دادن هستند. در جشن تولدهای آقایان یا روز مرد می توانید یکی از آن ها را به پدر، برادر یا همسر خود هدیه دهید. همچنین آن ها هدایای خوبی برای سیسمونی یا نوزاد تازه متولد شده هستند که می توانند آب را داغ نگه دارند و مادر کودک هر زمان به آب جوش نیاز داشت از آن ها استفاده کند. فلاکس یونیک اصل یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

دماسنج فلاسک درجه دار چه کاربردی دارد؟

انواع فلاسک درجه دار در بازار چیست؟

فلاسک های درجه دار هوشمند در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار به فروش می رسند. در نتیجه هر فردی با هر سلیقه ای می تواند یک فلاسک هوشمند مطابق با سلیقه خود تهیه کند. همه فلاسک های درجه دار با استفاده از یک نمایشگر دیجیتالی درجه حرارت دمای محتویات خود را به کاربر نشان می دهند. فقط کافی است یک اشاره روی صفحه آن ها داشته باشید. نمایشگر دیجیتالی فلاسک های درجه دار بر روی درب آن ها تعبیه شده است. این فلاسک ها شارژی نیستند و از یک باتری با عمر طولانی برای نمایش درجه حرارت محتویات خود استفاده می کنند. همچنین درصورت تمام شدن باتری، به راحتی می توانید آن را عوض کنید.
فلاسک های درجه دار نیم لیتری هستند. مواد مورد استفاده در ساخت آن اغلب از استیل ضد زنگ است. حجم نیم لیتر برای مصرف یک نفر یا یک کودک بسیار مناسب است. فلاسک های هوشمند معمولا تا 8 ساعت می توانند مایعات را با دمای ثابت نگه دارند. مدت زمان 8 ساعت زمان خوبی برای ثابت نگه داشتن دمای محتویات داخل فلاسک برای سفرهای حتی نیم روزی است. فقط دقت داشته باشید که اگر برای نگه داری چای از این فلاسک ها استفاده می کنید، چای بعد از گذشت 7 ساعت تبدیل به ترکیبات مضری می شود که برای سلامت قلب و کبد ضرر آور است.
اگر کوهنورد یا ورزشکار هستید یا اینکه اهل طبیعت هستید و از خوردن یک چای داغ در سفر کوتاه خود لذت می برید، بدون نگرانی از سرد شدن چای و دمنوش می توانید یک فلاسک درجه دار هوشمند تهیه کنید و لذت کار یا تفریح خود را چند برابر کنید. برای خرید فلاسک درجه دار اورجینال لازم نیست وقت خود را در فروشگاه ها و مغازه ها هدر دهید، فقط کافی است وارد سایت چشمگیر شوید تا کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر شما را هرچه سریع تر به دست شما برسانند.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن