فلاسک جیبی چه کاربردی دارد

لحظاتی در مسافرت، کوهنوردی، گردش، محل کار و غیره وجود دارد که افراد تمایل به صرف یک نوشیدنی آماده و بدون معطلی دارند تا از تازگی و گوارا بودن آن لذت ببرند. وسیله ای که شما را به این هدف نزدیک می کند و نوشیدنی های گرم و سرد را در مدت زمانی طولانی با حداقل تبادل دمایی نگهداری می نماید، فلاسک نام دارد. فلاسک‌ها بهترین انتخاب برای گرم نگه داشتن مایعات گرم و سرد نگه داشتن مایعات سرد هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند. شما عزیزان می توانید تنوعی بالا از فلاسک نیم لیتری ارزان را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر ملاحظه نماید و فلاسک مورد پسند خود را به آسانی تهیه کنید.
فلاسک چای خانواده، فلاسک چای مسافرتی، فلاسک جیبی، فلاسک نوزاد، فلاسک کوهنوردی از انواع مختلف فلاسک ها هستند که کاربرد، ظرفیت و ظاهر متفاوتی با یکدیگر دارند. یکی از پرکاربردترین انواع مدل های ذکر شده، فلاسک جیبی است و همانطور که از نامش پیداست، به راحتی در جیب جا می شود و ابعاد کوچکی دارد. اگر تمایل به آشنایی بیشتر با کاربرد فلاسک جیبی و ویژگی های آن را دارید، مطالعه این مطلب کاربردی از چشمگیر را از دست ندهید. کیفیت فلاسک یونیک از مواردی است که استقبال بالای مشتریان در بازار موید آن است. شما عزیزان می توانید برای خرید فلاسک یونیک در طرح ها، ظرفیت ها و رنگ های متنوع با چشمگیر همراه شوید.

فلاسک جیبی چه کاربردی دارد؟

فلاسک جیبی کم جا

برخی افراد عادت به نوشیدن آب، چای و هرگونه نوشیدنی دیگر داشته و به همین علت تمایل دارند این نوشیدنی را در هر لحظه و ساعتی، به همراه داشته باشند و از آن استفاده نمایند. در همین راستا، استفاده از یک ظرف یا بطری دارای درب که از مقاومت، استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد و در عین حال حداقل میزان تبادل دمایی را داشته باشد، پیشنهاد بسیار مناسبی است. برای رفع این نیاز، در سال های اخیر، ظروفی از خانواده فلاسک ابداع گردیده است که علاوه بر داشتن تمام ویژگی های مثبت یک فلاسک مسافرتی و بزرگ، از حجم کمی برخوردار است تا به راحتی در جیب جا شود؛ این وسیله، فلاسک جیبی نام دارد که با نام فلاسک کتابی یا فلاسک هیپ نیز شناخته می شود. فلاسک های جیبی بسیار کم جا بوده و از وزن سبکی برخوردار هستند؛ به همین علت به راحتی قابل حمل می باشند و هیچگونه فضایی را اشغال نمی کنند. خرید فلاسک جیبی، شما را از پرداخت هزینه چندباره جهت تهیه انواع نوشیدنی های گرم از مغازه ها و تهیه انواع نوشیدنی های خنک همچون آب معدنی، بی نیاز می کند؛ حتی در مواقعی که در مسافرت و جاده هستید و هیچگونه دسترسی به مغازه ها نداشته باشید، حضور فلاسک جیبی در کنار شما، خیال شما را آسوده می کند.
طراحی فلاسک کتابی بسیار خاص است؛ این فلاسک ها به صورت تخت ساخته می‌ شوند تا به صورت کاملا راحت و بدون هیچگونه حس آزار دهنده ای در داخل جیب کت، لباس، پالتو و شلوار جای گیرند. بهترین فلاسک جیبی، باید از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده باشد و با درب پیچی متصل، مجهز شده باشد. هیپ فلاسک کم جا نیز، پیشنهاد بسیار لاکچری و مناسبی جهت هدیه دادن به عزیزانتان است؛ هیپ فلاسک ها با جنس رویه استیل یا چرم تزیین می شوند و در پک هایی زیبا قرار می گیرند تا خانم ها و آقایان، نوشیدنی مورد علاقه خود را همراه داشته باشند و از صرف آن لذت ببرند. فلاکس یونیک اصل یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است.  

فلاسک جیبی کم جا

فلاسک جیبی برای کوهنوردی خوبه؟

فلاسک جیبی کاربردهای بسیار متنوعی دارد و یک همراه کم جا، در هر لحظه و هر مکان است. یکی از کاربردهای فلاسک جیبی برای کوهنوردی است؛ افرادی که در حین کوه نوردی، علاقمند به نوشیدن هستند و از طرفی تمایل به حمل فلاسک های سنگین و بزرگ ندارند، می توانند به راحتی از این مدل استفاده نمایند. ساختار بدنه این فلاسک از استیل ضدخش تشکیل شده است که در صورت افتادن بر روی صخره ها و سنگ های کوه، هیچگونه آسیبی نمی بیند. داخل آن نیز از شیشه های مقاوم در برابر حرارت و دمای کوهستان ها تشکیل شده است و دمای نوشیدنی را در طول کوهنوردی حفظ می کند. همچنین فلاسک جیبی، دارای واشر در داخل و درب پیچی است که برای حرکت های سربالایی و سرپایینی کوهنوردی، از ریختن مایع، جلوگیری می نماید. برای خرید بهترین و باکیفیت ترین فلاسک جیبی، باید از گارانتی و اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید؛ در همین راستا می توانید به معتبرترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات معتبر همچون فلاسک یعنی چشمگیر مراجعه نمایید؛ کلیه محصولات این فروشگاه، با ضمانت اصالت ارائه می گردند و سعی بر این است که بتواند اعتماد مشتریان را جلب کند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و استعلام قیمت فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.  برای مشاهده مدل های متنوع و استعلام قیمت فلاسک کوهنوردی می توانید با ما در چشمگیر همراه باشید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن