علت ترکیدن فلاسک

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که فلاسک مورد استفاده ی شما بعد از ریختن آب سرد یا گرم در آن ترک بخورد در این مقاله قصد داریم علت این ترک خوردن را توضیح دهیم با ما همراه باشید.شما عزیزان می توانید برای مشاهده فلاسک چای یونیک و سایر برندهای خوشنام با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

علت شکستن شیشه فلاسک چای

فلاسک شیشه ای براثر ضربه و تغییر دما یا شوک دمایی باعث ترک و شکسته شدن فلاسک های با مخازن شیشه ای می شود. احتمال ترک خوردن یا شکسته شدن فلاسک های شیشه ای بالاست، زیرا زمانی که به شیشه شوک وارد شود بلافاصله باعث ترک خوردن آن می شود برای مثال اگر فلاسک در محیطی سرد بوده و شما بلافاصله به آن آب داغ بریزید احتمال ترک برداشتن شیشه آن بسیار زیاد است. در جنس مخازن فلاسک های استیل، از استیل ضد زنگ است که نسبت به فلاسک های شیشه ای در برابر تغییر ناگهانی دما مقاوم ترهستند و در برابر ضربه نیز استحکام بالایی دارند.این فلاسک ها اگر ضربه ی شدیدی را متحمل شوند خاصیت عایق بودنشان را از دست میدهند اما قابلیت تعمیر دارند اما فلاسک های شیشه ایی قابل تعمیر نیستند.

علت شکستن شیشه فلاسک چای 

فلاسک ها دارای دو جداره هستند که در داخل یک دیگر قرار دارند و یک فضا خلا بین این دو جداره که از هوا خالی است یا با گاز مخصوص پر شده است باعث داغ ماندن مواد داخل فلاسک می شود. جنس دیواره ی اولیه یا همان قسمت داخلی معمولا با آب نقره پوشانده شده است که از نفوذ و تابش گرما یا سرما جلوگیری می کند و اجازه می دهد که مواد بدون تاثیر پذیری از دمای محیط باقی بمانند و دیواره ی ثانویه معمولا از جنس شیشه است یا استیل و قسمت بیرونی هم با توجه به انتخاب شما می تواند پلاستیکی، فلزی باشد.

یکی از مهم ترین پارامتر هایی که باید در خرید فلاسک به آن توجه کنید نوع عایق آن است زیرا عایق بدنه ی فلاسک مهم ترین عامل حفظ دما مواد داخل فلاسک است که در نتیجه دمای نوشیدنی شما زمان طولانی تری گرم یا سرد باقی می ماند.

فلاسک ها معمولا حداقل چهار ساعت و حداکثر 24 ساعت دمای نوشیدنی شما را حفظ می کنند البته فلاسک های دیگری نیز در بازار موجود است که دارای عایق های بیشتری است و بیشتر کوهنوردان از این نوع استفاده می کنند و چون دارای عایق های بیشتری است طبعا قیمت بالاتری را هم دارد پس توجه داشته باشید قبل از خرید با توجه به نیاز خود خرید کنید تا متحمل هزینه ی بیشتری نشوید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و خرید فلاسک چای از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

فلاسک شیشه ای بسیار حساس هستند اما از لحاظ بهداشتی و ماندگاری بیشتر دما عملکرد بهتری دارد وعلاوه بر نوشیدنی شما می تواند مواد غذایی دیگری را نیز در این فلاسک ها گرم یا سرد نگهدارید و در مقابل فلاسک های استیل مقاوم تر و قابل تعمیرند و بسیار مناسب برای کوهنوردی و داخل ماشین هستند و فقط برای نوشیدنی مناسب است و برای تمیزکردن این فلاسک ها باید زمان بیشتری نیز صرف کنید توصیه شده برای پاکیزگی بهتر می توانید از سرکه استفاده کنید.

چشمگیر عرضه انواع فلاسک چای 

چشمگیر عرضه انواع فلاسک چای

بااستفاده از مطالب گفته شما می توانید با توجه به نیازتان در سایت چشمگیر فلاسک مناسب خود را پیدا کنید وبسایت چشمگیر یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان فلاسک های چایی از برند های به نام است. شما با سفارش اینترنتی از این وبسایت در هر ساعت از شبانه روز بدون صرف وقت زیادی برای خارج شدن از منزل می توانید خرید خود را تکمیل کنید و امکان مقایسه انواع فلاسک ها را دارید و محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت. سایت چشمگیر برای ارائه بهتر خدمات به شما مشاورۀ رایگان نیز می دهد که انتخاب بهتر و مطمئن تری را داشته باشید. 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن