علت خرابی فلاسک چای


فلاسک جزو یکی از بهترین ظروف برای نگهداری انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد است. اما در برخی از مواقع این ظرف به دلایلی دیگر قادر به گرم نگه داشتن نوشیدنی های داغ به خصوص چای نبوده و در کوتاه مدت نوشیدنی گرم شما اعم از قهوه و چای یا انواع مختلف دمنوش های دیگر را در داخل خود سرد می کند. در این مواقع قبل از اینکه به فکر تعویض فلاسک بیفتید حتما به فکر تعمیر آن باشید و علت خرابی فلاسک‌ چای خود را کشف کنید. ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت فروشگاهی چشمگیر تصمیم گرفته ایم در مورد علل خرابی فلاسک توضیحات بیشتری را برای شما ارائه دهیم تا هنگام سرد شدن نوشیدنی های گرم خود در داخل فلاسک بتوانید علت آن را پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

 

آسیب دیدن بدنه فلاسک

آسیب دیدن بدنه فلاسک

اگر نوشیدنی شما در فلاسک سریع سرد می شود، در درجه اول به بدنه فلاسک دست بزنید. اگر که بدنه فلاسک شما گرم بود نشان دهنده خراب بودن بدنه و آسیب دیدن بدنه فلاسک است. این مشکل بیشتر شامل فلاسک های استیل می شود. انواع مختلف فلاسک استیل از دو لایه بیرونی و داخلی تشکیل می شوند. در بین این دو لایه یک گاز مخصوص قرار گرفته است و جلوی خروج گرما از فلاسک و ورود سرما به آن را می گیرد. وقتی که یک فشار یا یک ضربه خارجی به بدنه فلاسک استیل وارد شود، گاز موجود در بین این دو لایه تخلیه شده و در نهایت منجر به عدم کارکرد مناسب فلاسک شما می شود.
در مورد فلاسک های شیشه ای نیز اگر پایه محفظه شیشه ای داخل فلاسک دچار آسیب و شکستگی شود، فلاسک در واقع کارکرد مفید خود را از دست داده و دیگر کیفیت اولیه را نخواهد داشت. بنابراین اگر فلاسک شما از نوع شیشه ای است به راحتی می توانید شیشه آن را تعویض نموده و یک شیشه دیگر متناسب با سایز بدنه، در داخل آن جایگذاری کنید؛ اما اگر فلاسک از نوع استیل باشد تعمیر آن کمی سخت تر است و در برخی مواقع نیز دیگر فلاسک تعمیر پذیر نخواهد بود و شما مجبور به خرید یک فلاسک جدید خواهید بود. فلاکس یونیک اصل یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است.

خراب شدن واشر فلاسک

خراب شدن واشر فلاسک

یکی دیگر از دلایلی که باعث سرد شدن چای در داخل فلاسک می شود خراب شدن واشر آن است. در تمامی فلاسک ها اعم از فلاسک های شیشه ای، فلزی و استیل واشرعایق کننده روی درب فلاسک تعبیه شده است. اگر فلاسک شما از نوع شیشه ای باشد و سطح خارجی آن دچار ترک خوردگی شود، احتمال فرسودگی و پارگی واشر آن نیز بسیار زیاد خواهد بود.
در این صورت قطعا واشر آسیب خواهد دید و همین مسئله منجر به سرد شدن چای می شود. همچنین در صورتی که مدت زمان زیادی از عمر فلاسک گذشته باشد طبیعتا این واشر دچار فرسودگی می شود. اگر که شما نیز با چای سرد در داخل فلاسک مواجه شدید قبل از اینکه نسبت به تعویض آن اقدام کنید، آن را تست نمایید.
یکی دیگر از مشکلات مربوط به واشر نیز عدم تطابق و جفت شدن صحیح آن است. در بسیاری از مواقع به خصوص در فلاسک های شیشه ای اگر واشر به درستی جا نیفتد چای داخل فلاسک سرد می شود. اگر نحوه صحیح جایگذاری واشر را چک کردید و مجدد با سرد شدن نوشیدنی داخل آن مواجه شدید، باید به خراب بودن واشر شک کنید.
امکان خرابی واشر پس از مدت زمان عمر مفید آن وجود دارد. در هنگام خرابی واشر شما می توانید به راحتی یک واشر دیگر تهیه کرده و جایگزین واشر خراب نمایید. البته اگر شما فلاسک خود را از برندهای معتبر خریداری کنید واشر آن نیز دوام و عمر بسیار طولانی خواهد داشت. با خرید از سایت اینترنتی چشمگیر خیالتان از دوام و کیفیت محصولات راحت باشد. چشمگیر به شما کمک می کند تا یک خرید راحت و آسوده داشته باشید. فقط کافی است خرید از ما را یک بار امتحان کنید و پس از آن تبدیل به مشتری دائم ما می شوید. شما عزیزان می توانید تنوعی بالا از فلاسک نیم لیتری ارزان را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر ملاحظه نماید و فلاسک مورد پسند خود را به آسانی تهیه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن