شیشه فلاسک از کجا بخرم؟


فلاسک یا دمابان وسیله ‌ای است برای نگهداری مایعات گرم یا سرد. فلاسک ها انواع مختلفی دارند و در شکل ها و رنگ های متنوعی تولید شده و به فروش می رسند. برای خرید انواع مرغوب فلاسک که هم جنس بدنه خوبی داشته باشند و هم شیشه داخلی آن‌ها کیفیت بالایی داشته باشد، باید به مراکز معتبری که فلاسک باکیفیت را به فروش می‌رسانند مراجعه کنید. از ویژگی‌های یک فلاسک چای باکیفیت این است که به مدت طولانی دمای مایعات داخل آن را ثابت نگه دارد.
البته جنس فلاسک ها نیز در دوام و کیفیت آن‌ها تأثیر دارد. به‌طور مثال برخی از فلاسک ها از جنس استیل ساخته می‌شوند و بدنه بیرونی آن‌ها ضدزنگ است. این نوع از فلاسک ها بسیار باکیفیت و با دوام هستند. برخی دیگر از فلاسک ها نیز از جنس آهن ساخته می شوند که دارای رنگ های مختلفی هستند، اما کیفیت چندانی ندارند. فلاسک هایی که بدنه پلاستیکی دارند طول عمر بسیار بالایی دارند و در انواع مختلف ساخته می شوند.

 

محل فروش شیشه فلاسک

انواع شیشه فلاسک

در گذشته تنها فلاسک های شیشه ای موجود بودند، اما امروز برخی از فلاسک ها تولید شده اند که بدنه داخلی آن‌ها نیز که به عنوان عایق حرارتی یا سرمایشی عمل می ‌کند، فلزی هستند. فلاسک های شیشه ای کیفیت بسیار بهتری دارند و بهداشتی نیز هستند. شیشه های فلاسک نیز خود انواع مختلفی دارند. با توجه به اینکه این شیشه ها در داخل کشور ساخته نمی‌ شوند و عموماً وارداتی هستند، به دو دسته شیشه ‌های ژاپنی و چینی تقسیم می‌شوند.
شیشه های ژاپنی نسبت به شیشه های چینی کیفیت بسیار بالاتری دارند، اما معمولاً بیشتر وسایل وارداتی موجود در کشور ما از چین وارد می‌شوند. این نمونه‌ها نیز دارای کیفیت و دوام بالایی هستند. قیمت فلاسک یونیک در سایت چشمگیر در برابر کیفیت بسیار بالای آن بسیار مناسب است.

محل فروش شیشه فلاسک

شاید این سؤال برای شما هم مطرح شده باشد که بهترین نوع شیشه فلاسک از کجا بخرم و یا محل فروش شیشه فلاسک باکیفیت کجا است؟ برخی از فروشگاه ها هستند که محصولات باکیفیتی را به هموطنان عزیز ارائه می کنند. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از این فروشگاه ها بوده که انواع لوازم آشپزخانه با کیفیت را با قیمت های مناسب برای فروش عرضه می کند.
این مجموعه به عنوان عرضه کننده انواع فلاسک شیشه ای و فلزی، همچنین شیشه‌های فلاسک جداگانه برای تعویض را به فروش می رساند. برای خرید انواع شیشه های مرغوب و با کیفیت می توانید با شماره های بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت چشمگیر مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن