نحوه ساخت شیشه فلاسک


فلاسک یکی از لوازم آشپزخانه است که برای نگهداری مایعات گرم یا سرد مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب از فلاسک برای نگهداری مایعات گرم استفاده می شود؛ چرا که طراحی آن به گونه ای است که دمای مایعات را به مدت طولانی حفظ می ‌کند. این محصول به خاطر داشتن پوشش مناسب و عایق‌ بندی اصولی معمولاً دمای مایعات گرم را به مدت ۲۴ ساعت ثابت نگه می دارد. ساختار فلاسک تشکیل شده از یک بطری شیشه ‌ای است که داخل یک محفظه فلزی یا پلاستیکی قرار گرفته و فضای بین شیشه و محفظه را خلأ فرا گرفته است.
این فضایی که بین دیواره بیرونی و شیشه فلاسک قرار دارد، هیچ گونه هوایی ندارد و تنها در قسمت انتها و سر فلاسک به هم بسته شده است. در واقع خلاء موجود در بین دیواره، مانع از هدر رفتن گرمای مایعات داخل فلاسک می‌ شود و این قانون که اشیای گرمای خود را از دست می ‌دهند و به دمای محیط اطرافشان می رسند، در ساخت فلاسک چای بی اثر است. به این صورت که مایعات داخل فلاسک به خاطر ساخت شیشه آن، از نظر گرمایی به تعادل می رسند و گرما به دیواره نیز منتقل نمی شود. شیشه فلاسک در واقع یک عایق است و به خاطر پوشش نقره ای که دارد، مانع انتقال گرما به محیط اطرافش می شود.

مراحل ساخت شیشه فلاسک

مراحل ساخت شیشه فلاسک

شیشه هایی که برای ساخت فلاسک مورد استفاده قرار می ‌گیرند، بیشتر از جنس سیلیکات یا بور هستند. این نوع شیشه شوک پذیری بالایی دارد. به همین جهت در صورت سرد و گرم شدن ناگهانی، دچار شکستگی نمی ‌شود. این شیشه ‌ها تولیدات داخل نیستند و اغلب وارداتی هستند. شیشه فلاسک اصلی ترین قسمت آن محسوب می شود و دارای انواع مختلفی است. معمولاً شیشه های وارداتی از کشور چین و ژاپن وارد می ‌شوند.
مراحل ساخت شیشه فلاسک از قالب گیری و ساخت آن تا نقره اندود کردن، برای جلوگیری از هدر رفت گرمای داخل آن ادامه دارد. بسیاری از مراکز فروش لوازم خانگی هستند که انواع فلاسک چای با کیفیت را برای فروش عرضه می‌ کنند. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر بهترین لوازم خانگی از جمله انواع باکیفیت فلاسک را به صورت اینترنتی به فروش می ‌رساند. قیمت فلاسک یونیک در سایت چشمگیر در برابر کیفیت بسیار بالای آن بسیار مناسب است.

 شیشه فلاسک با کیفیت

شیشه فلاسک با کیفیت

هم وطنان عزیز می توانند به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند و برای خرید انواع شیشه فلاسک اقدام کنند. این مرکز به عنوان عرضه ‌کننده شیشه های فلاسک با کیفیت بوده که دوام بالایی دارند و قابلیت خوبی برای حفظ گرمای آب یا سرمای یخ را دارند. به دلیل اینکه شیشه ها قابلیت تعویض دارند، دیگر نیازی به خرید مجدد فلاسک نخواهید داشت و می توانید با خرید یک شیشه جدید هزینه های خود را کاهش دهید. ویژگی های منحصر به فرد فلاسک ها باعث شده تا یکی از لوازم اصلی آشپزخانه به حساب بیایند. معمولاً برای مسافرت و بیرون رفتن نیز از فلاسک برای نگهداری مایعات گرم یا سرد استفاده می شود و این خود نشان دهنده اهمیت این وسیله در زندگی روزمره می باشد. برای اطلاع از قیمت شیشه فلاسک می توانید به وب سایت مرکز فروش اینترنتی چشمگیر فروشگاه کالای آشپزخانه مراجعه کنید و یا با شماره های بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن