جرم گیری فلاسک استیل

فلاسک چای یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه است که ویژگی های ممتازی مانند قابلیت حمل آسان و نگهداری دمای مناسب مایعات برای مدت طولانی را دارد. اما این محصول به گونه ای ساخته شده است که در اثر گذشت زمان و تحت تاثیر نوشیدنی های مختلفی مانند قهوه و چای دچار تغییر رنگ می شود. در این مقاله با چشمگیر همراه باشید که 3 روش جرم گیری فلاسک استیل را به شما آموزش دهیم.

3 روش جرم گیری فلاسک استیل

پس از مدتی که از فلاسک چای استفاده می کنید، استیل آن تغییر رنگ می دهند. همچنین درون محفظه فلاسک نیز ترکیبی از بوی چای و قهوه به مشام می رسد که خوشایند نیست. احتمالا از خود می پرسید که چگونه بوی فلاسک را از بین ببرم؟ در ادامه چند راهکار برای شستن فلاسک استیل ذکر شده است.

جرم گیری فلاسک استیل

 

استفاده از جوش شیرین و سرکه برای جرم گیری فلاسک استیل

برای شستشوی فلاسک چای نیم فنجان سرکه سفید را درون محفظه آن بریزید. سپس حدود یک قاشق جوش شیرین داخل فلاسک بریزید و در فلاسک استیل را ببندید و آن را خوب تکان دهید. این امر باعث می شود که این دو ماده با یکدیگر به خوبی ترکیب گردند. لازم به ذکر است که باید حتما از نوع تقطیر شده سرکه استفاده کنید، زیرا میزان اسیدی بودن سرکه تقطیر شده بیشتر است. همچنین این نوع سرکه به احتمال زیاد در از بین بردن بوی نامطبوع و رنگ چای تاثیر بیشتری دارد.
بعد از خارج شدن بخار جوش شیرین از فلاسک آن را با آب جوش پر کنید. آب جوش به خیس شدن بیشتر لکه ها و از بین بردن آن ها کمک می کند. همچنین آب جوش باعث می شود که مخلوط سرکه و جوش شیرین به همه قسمت های فلاسک برسد و لکه ها را پوشش دهد. در این هنگام نیازی نیست که درپوش فلاسک را بگذارید.
اجازه دهید که 8 تا 10 دقیقه آب جوش درون ظرف باقی بماند. این زمان سخت ترین لکه ها را نیز محو می کند. البته در صورتی که جرم تشکیل شده در کف فلاسک زیاد است، مواد مذکور را برای مدت زمان بیشتری درون محفظه نگه دارید. سپس لکه های کف فلاسک را با استفاده از یک برس شیشه شور کاملا بشویید.
فلاسک را پس از خالی کردن مخلوط سرکه و جوش شیرین چند بار با آب گرم شستشو دهید. در این حین تمیز کردن قسمت باز و بسته شدن درب فلاسک را نیز فراموش نکنید. در نهایت پس از خشک کردن این وسیله با حوله تمیز آن را در معرض هوای آزاد قرار دهید. قیمت فلاسک یونیک در سایت چشمگیر در برابر کیفیت بسیار بالای آن بسیار مناسب است.

 

 

جرم گیری فلاسک با یخ و نمک

برای جرم گیری فلاسک استیل حدود 4/1 آن را با یخ پر کنید. لازم به ذکر است که برای اینکار باید از قطعات کوچک یخ استفاده کنید. سپس برای از بین بردن بوی بد فلاسک 2 الی 3 قاشق چای خوری نمک را روی یخ ها بریزید. بهتر است که نمک های درشت تر مانند نمک دریا برای این منظور به کار برید. در صورتی که نمک مورد استفاده شما نمک آشپزخانه است، نصف قاشق چای خوری کافی است.
سپس با بستن درپوش فلاسک را به آرامی تکان دهید. این مرحله را به حدی انجام دهید که از پاک شدن لکه ها به خوبی مطمئن شده باشید. البته به یاد داشته باشید که برخورد یخ به دیواره های فلاسک به آن آسیبی نمی زند، زیرا این وسیله در برابر حرارت، ضربه و افتادن مقاوم است. محتویات درون محفظه را خالی کنید و سپس چند بار فلاسک را با آب گرم بشویید.

جرم گیری فلاسک استیل

شستشوی فلاسک با قرص های تمیزکننده دندان

اکثر قرص های تمیزکننده دندان موجود در بازار حاوی ترکیبات جوش شیرین هستند. از این رو این قرص ها برای از بین بردن لکه های روی دندان مصنوعی و وسایلی مانند فلاسک گزینه مناسبی به شمار می روند. این فرآورده ها با توجه به خاصیت ضد باکتریایی خود موجب درخشندگی بیشتر فلاسک نیز می شوند.

جرم گیری فلاسک استیل


برای جرم گیری فلاسک استیل نصف آن را از آب نیمه گرم یا آب جوش پر کنید. این آب را درون محفظه بگردانید که کل بدنه آن خیس شود. سپس یک یا دو عدد از این قرص ها را درون فلاسک بیندازید. با اینکار کف زیادی ایجاد خواهد شد که حتی احتمال سرریز آن وجود دارد. در این شرایط درپوش فلاسک را نبندید. پس از 30 دقیقه الی یک ساعت با استفاده از یک برس محفظه فلاسک را بشویید. برای اثربخشی بیشتر این کار را چند بار تکرار کنید.
چشمگیر عرضه کننده انواع اقسام لوازم خانگی با بهترین کیفیت در سطح کشور است. برای مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید محصول مورد نظرتان با فروشگاه چشگیر همراه باشید.

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن