مشخصات شیشه فلاسک ژاپنی

اگر قصد دارید برای روز‌های سرد پیش‌رو و پیکنیک‌های زمستانی خود یک فلاسک باکیفیت و درجه یک تهیه کنید، به شما فلاسک ژاپنی را پیشنهاد می‌کنیم. فلاسک ژاپنی یکی از پرفروش‌ترین فلاسک‌های موجود در بازار است که به دلیل کیفیت بسیار بالا و تنوع طرح و رنگ، در میان مصرف کنندگان از محبوبیت ويژه‌ای برخوردار است. فلاسک ژاپنی علاوه بر بدنه مستحکم، به دلیل برخورداری از ساختار استاندارد به ‌راحتی شسته می‌شود و در نتیجه بو نمی‌گیرد. یکی از ویژگی‌های فلاسک ژاپنی شیشه بکار رفته در داخل این محصول است. از مشخصات شیشه فلاسک ژاپنی می‌توان به رنگ طلایی و وجود خال در کف فلاسک اشاره کرد. شیشه فلاسک ژاپنی به راحتی می‌تواند گرمای مایعات را تا چهل و هشت ساعت حفظ کند. برای خرید و آگاهی از قیمت فلاسک یونیک می توانید با همکاران ما در چشمگیر در ارتباط باشید.

مشخصات شیشه فلاسک ژاپنی

شیشه ژاپنی فلاسک

به طور کلی هر فلاسک دارای دو قسمت بدنه و شیشه داخلی است. هر چه بدنه از استحکام بیشتری برخوردار باشد، فلاسک در برابر ضربه و افتادن مقاوم‌تر خواهد بود و شیشه داخلی به هیچ عنوان نخواهد شکست. بهترین جنس شیشه نیز شیشه ژاپنی فلاسک است که بر خلاف شیشه‌های معمولی، مایعات را به مدت طولانی‌تری گرم نگه می‌دارد و این دقیقاً همان ویژگی‌ است که به هنگام خرید فلاسک باید مورد توجه قرار گیرد. شیشه ژاپنی فلاسک از وزن پایینی برخوردار است و باعث می‌شود وزن کلی فلاسک کاهش پیدا کند. هر چه وزن فلاسک کمتر باشد از حمل و نقل راحت‌تری نیز برخوردار خواهد شد. برای اطمینان از فلاسک ژاپنی اصلا می‌توانید از روش‌های زیر پیروی کنید:
1. نوع بسته بندی فلاسک
2. شیشه داخل فلاسک
3. تهیه فلاسک از فروشگاه معتبر

مشخصات شیشه فلاسک ژاپنی

مزایای تهیه شیشه ژاپنی فلاسک

با توجه به اینکه شیشه‌ ژاپنی فلاسک در سایزهای استاندارد تولید می‌شود، شما می‌توانید از این محصولات بی‌نظیر برای فلاسک‌های پلاستیکی خود استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه فلاسک جدید نخواهید داشت. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر با گردآوری برترین شیشه های ژاپنی فلاسک در سایزهای متنوع، برای شما این امکان را فراهم می‌سازد که بدون نیاز به صرف هزینه و تهیه فلاسک جدید بتوانید فلاسک‌های قدیمی خود را قابل استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع شیشه ژاپنی فلاسک و قیمت این محصولات کاربردی با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر با شناسایی باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار توانسته است نیازهای مصرف کننده‌ها را در خصوص برترین لوازم آشپزخانه به ویژه انواع فلاسک‌های خانواده و تک نفره ژاپنی اصل بر طرف کند. شیشه ژاپنی فلاسک یکی از صدها محصول کاربردی و پرطرفدار این فروشگاه اینترنتی است که با بهترین قیمت به مصرف کننده عرضه می‌گردد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شیشه ژاپنی فلاسک دارای مشخصه‌های ظاهری خاصی است که با کمی دقت از جنس غیر اصل شناسایی می‌شود. شیشه‌های ژاپنی فلاسک براساس سایزهای استاندارد فلاسک و به وسیله فناوری‌های مخصوص تولید می‌شوند. شیشه ژاپنی فلاسک موجود در فروشگاه اینترنتی چشمگیر، به راحتی‌ می‌تواند دمای مایعات را تا ۴۸ ساعت حفظ کند و طعم و بوی نوشیدنی‌های مختلف را به خود نگیرد. یکی از مشکلات رایج در فلاسک‌ها بو گرفتن آنها است که در نهایت مصرف کننده مجبور می‌شود برای تهیه فلاسک جدید اقدام کند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن