فلاسک چای ایرانی

چای یکی از نوشیدنی های محبوب ایرانی است که در تمام اوقات روز از صبح گرفته تا هنگام خواب جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی در بین خانواده‌ های ایرانی دارد. به همین جهت نیز هنگامی که امکان دم کردن و نوشیدن چای تازه وجود ندارد بسیاری از اوقات افراد ترجیح می ‌دهند که چای را در داخل فلاسک نگهداری کرده و در زمان ها و مکان های مختلف نوش جان کنند.
فلاسک چای ایرانی نیز به همین منظور طراحی و تولید شده است. این فلاسک امکان گرم نگه داشتن چای را در مدت زمان مشخصی فراهم می کند و بسته به کیفیت فلاسک می توان چای را از ۱۰ الی ۲۴ ساعت گرم نگه داشت. البته نوع فلاسک و همچنین کیفیت آن در کیفیت چای دم شده نیز تاثیر کاملا مستقیم دارد. در ادامه در مورد قیمت فلاسک چای یونیک و دیگر فلاسک های ایرانی و نحوه خرید آن توضیحات بیشتری را برای شما ارائه کرده ایم.

قیمت فلاسک چای ایرانی

قیمت فلاسک چای ایرانی بسته به نوع لایه های آن متنوع می باشد. البته فاکتورهای دیگری نیز در قیمت آن تاثیرگذار خواهند بود. به عنوان مثال گنجایش فلاسک و مدت زمان گرم نگه داشتن چای دو فاکتور ارزشمند در قیمت گذاری محصول هستند. همچنین برند محصول نیز در تعیین قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.
اغلب فلاسک چای ایرانی بدین صورت طراحی می ‌شود که دو بطری در داخل یکدیگر جای داده می شوند. حال جنس این بطری ها می تواند متفاوت باشد. در برخی از اوقات بطری داخلی از جنس شیشه و بطری خارجی از جنس فلز و یا پلاستیک است. اما فلاسک های دیگر نیز که جزو نسل جدید هستند به بازار فروش راه پیدا کرد کرده اند که شامل دو بطری استیل می باشند.
البته هر کدام از این دو نوع فلاسک مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما قیمت های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال اگر فلاسک شما از نوع شیشه ای و از نوع خانوادگی بزرگ باشد قیمت آن نسبت به فلاسک های استوانه ای دو نفره و یا تک نفره بیشتر خواهد بود. در صورتی که قصد اطلاع از قیمت این محصول را داشتید میتوانید از طریق کاتالوگ محصولات فروشگاهی لوازم آشپزخانه چشمگیر اقدام نموده و مشخصات فنی و کیفی و همچنین قیمت آن را جویا شوید.

قیمت فلاسک چای ایرانی 

خرید اینترنتی فلاسک چای ایرانی

در صورت تمایل به خرید اینترنتی فلاسک چای ایرانی در حجم های بالا بهتر است که این محصول را در برندهای معتبر و کیفیت های عالی خریداری کنید. عمده فروش هایی که فلاسک را به صورت عمده خریداری می ‌کنند قطعا باید نوع عالی و کیفیت بالای آن را خریداری کرده تا بتوانند مشتری را راضی نگه دارند.
فلاسک تاثیر بسزایی در طعم چای دارد. به عنوان مثال اگر فلاسک شما کیفیت کافی را نداشته باشد می ‌تواند طعم چای را تحت تاثیر قرار داده و باعث سیاه شدن و یا کدر شدن رنگ چای شود. این در صورتی است که مشتری با یک بار استفاده از این فلاسک ترجیح می‌ دهد که به هیچ عنوان از برند قبلی خرید نکند.
البته نکات دیگری نیز در این مسئله و یا در رضایت مشتری تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال آسان بودن استفاده از فلاسک و یا مقاومت آن در برابر تغییرات حرارتی یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تعیین کیفیت آن و به دنبال آن رضایت مشتری خواهند بود.

برای خرید بهترین مارک فلاسک چای می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به وب سایت ما مراجعه فرمایید و بعد از مقایسه محصولات مورد نظر، بهترین گزینه انتخاب کنید و سفارش دهید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن