سرویس قابلمه سرامیکی چه مارکی خوبه

سرویس قابلمه سرامیک یکی از بهترین سرویس های قابلمه ای است که در دنیا وجود دارد. با اینکه مدت زمان زیادی از تولید این نمونه از قابلمه ها نمی گذرد اما در میان مردم به شدت محبوب شده اند. این امر راجع به قابلمه های با کیفیت سرامیکی صدق می کند. با محبوب شدن این قابلمه ها شرکت های مختلف لوازم خانگی شروع به تولید این محصول کردند. بنابراین در مدت کمی بازار فروش پر از قابلمه های سرامیکی در طرح و مدل های مختلف شد. با انبوه شدن این محصولات مردم برای خرید قابلمه سرامیکی دچار دردسر شدند، به طوری که نمی دانستند کدام برند بهتر از دیگر برند ها محصولات مرغوب تری تولید کرده است. هنوز هم این مشکل وجود دارد و مردم سوالشان این است که سرویس قابلمه چی بخرم. ما در این مقاله سعی کرده ایم برند ها و مارک هایی را که در زمینه ی تولید قابلمه سرامیکی به صورت حرفه ای فعالیت دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم. علاوه بر این تا حد امکان به نکات مربوط به این برند ها می پردازیم و سعی می کنیم که به شما در شناخت این برند ها کمک کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

سرویس قابلمه سرامیکی چه مارکی خوبه 

انواع مارک قابلمه سرامیکی

با یک جستجوی ساده می توانید ببینید که بسیاری افراد قابلمه های سرامیکی را بهترین جنس قابلمه می دانند. مارک های بسیاری این ظروف نچسب فوق العاده را تولید می کنند، اما سوال این جا است که کدام از این محصولات کیفیت بهتری دارند. ما سعی کرده ایم چند مارک سرویس قابلمه سرامیکی خوب را به شما عزیزان معرفی کنیم:

یونیک Unique
یونیک یکی از مطرح ترین برند هایی است که در کشور ایران یافت می شود. محصولات این برند بسیار زیاد و شیک هستند؛ علاوه بر این از طراحی و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می باشند. برند یونیک ساخت کشور چین است. یونیک تحت لیسانس انگلستان تولید می شود و در کشور های آسیای غربی طرفداران بسیار زیادی دارد. سرویس های قابلمه سرامیکی که برند یونیک می سازد بسیار عالی هستند و افراد زیادی اقدام به خرید آن ها می کنند.

کرکماز Korkmaz
کرکماز یکی از مطرح ترین برندهای لوازم آشپزخانه در ترکیه است که توانسته جایگاه قابل توجهی را در بازار خاورمیانه به دست آورد. برای خرید سرویس قابلمه سرامیکی کرکماز می توانید با مشاوران ما در چشمگیر در ارتباط باشید.

انواع مارک قابلمه سرامیکی   

مزایای استفاده از سرویس قابلمه های سرامیکی

استفاده از سرویس قابلمه سرامیکی دارای مزایای بسیار زیادی است. در ادامه می توانید این مزایا را بخوانید:
قابلمه های سرامیکی به قابلمه های سبز معروف هستند. به این معنی که برای سلامت انسان ها ضرری ندارند. این قابلمه ها بر خلاف قابلمه های تفلون خطری برای سلامت انسان ها ندارند و مواد سمی را وارد غذای انسان ها نمی کنند.
این نمونه از قابلمه ها بهترین نوع ظروف نچسب هستند و نیازی به روغن زیاد ندارند. گاهی می توان با یک قاشق روغن در این نمونه از ظروف غذا پخت. این امر برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، بسیار مهم است.
قابلمه های سرامیکی دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند. رنگ این محصولات بسیار زیبا و شیک است. طیف رنگی این محصولات بسیار وسیع است. یکی از دلایل محبوبیت قابلمه های سرامیکی همین نکته است. قابلمه های سرامیکی در طبخ غذا بسیار عالی عمل می کنند و طعم غذا در آن ها فوق العاده است. این نوع از قابلمه ها در طعم اصلی غذا تغییری ایجاد نمی کنند و بر روی آن تاثیر منفی نمی گذراند. این ظروف نچسب هستند و می توان انواع غذا های ته دیگی را با کمک آن ها پخت. حتی بعضی از افراد در این قابلمه ها کیک می پزند و انواع مختلف دسر ها را درست می کنند.
یکی دیگر از مزایای مهم قابلمه ی سرامیکی مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه است. این قابلمه ها همچنین نسبت به خط و خش مقاومت زیادی دارند.

مزایای استفاده از سرویس قابلمه های سرامیکی   

فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر یکی از برترین واردکنندگان و عرضه کنندگان ظروف و لوازم آشپزخانه است که با هدف جلب رضایت شما مشتریان گرامی اقدام به فروش بهترین مارک های لوازم و تجهیزات آشپزخانه کرده است. شما می توانید بهترین سرویس های قابلمه سرامیکی را از طریق وبسایت فروشگاهی ما بخرید و آن را ظرف مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن