سرویس قابلمه چی بخرم

یکی از سوال هایی که اغلب خانم های خانه دار از ما می پرسند این است: «سرویس قابلمه چه مارکی خوبه؟» اما لازم است بدانید که فارغ از مارک قابلمه، ویژگی های دیگری هم هستند که در هنگام خرید سرویس قابلمه باید به آن ها توجه کنید. تنوع زیاد قابلمه های موجود در بازار باعث سخت شدن انتخاب شده است. به طور کلی برای خرید قابلمه با کیفیت نیاز به اندکی بررسی و تحقیق است.
یک سرویس قابلمه مناسب باید دارای حداقل ویژگی هایی باشد که آن را به بهترین قابلمه برای پخت غذا تبدیل کند. با ما همراه باشید تا شما را برای خرید سرویس قابلمه راهنمایی کنیم.

ویژگی های یک سرویس قابلمه مناسب

  • دوام و کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • جنس مرغوب
  • درب محکم و بادوام
  • دسته های محکم و ایمن
  • مقاوم در برابر حرارت
  • قابلیت استفاده در فر
  • و ...

ویژگی های یک سرویس قابلمه مناسب

سرویس قابلمه چی خوبه

سرویس های قابلمه باید علاوه بر راحتی دارای بهداشت قابل قبولی نیز باشند. انواعی از قابلمه ها با متریال های مختلف و در برند های خارجی و ایرانی در رقابند تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. در این مقاله به بررسی چند نمونه پرکاربرد از سرویس قابلمه های مرغوب و پرطرفدار می پردازیم.

سرویس قابلمه گرانیتی
قابلمه های گرانیتی با خاصیت نچسب بودن از بهترین سرویس قابلمه های موجود در بازار هستند. مصرف روغن در این ظروف بسیار کم است و شست و شوی راحتی دارند. نکته قابل توجه در رابطه با این قابلمه ها این است که قابلمه های گرانیتی از جمله سالم ترین سرویس های قابلمه هستند.

سرویس قابلمه چدن
از بادوام ترین سرویس هاس قابلمه می توان به سرویس قابلمه چدن اشاره کرد. قابلمه های چدنی اصل دارای وزن بالایی هستند. متاسفانه نمونه های تقلبی و سبک تری از این قابلمه ها وارد بازار شده اند که در خرید آن ها باید بسیار دقت کرد. قابلمه های چدن با محیط زیست سازگارند و دوام بالایی دارند اما قیمت آن ها بالاست و قابلیت نگهداری از مواد غذایی را نیز ندارند.

سرویس قابلمه استیل
سرویس قابلمه استیل از محبوب ترین قابلمه های موجود در بازار هستند و به دلیل قیمت مناسب و بهداشتی بودن طرفداران زیادی دارند. نوع مرغوب این قابلمه ها استیل ضد زنگ است و برای طبخ غذاهای آبدار و خورشتی مناسب هستند. استیل قابلیت پخش یکنواخت گرما را دارد. بهتر است از نوع جدید استیل با روکش درونی چدنی یا گرانیت استفاده شود.
در حین استفاده از قابلمه های استیل باید حرارت کم باشد تا غذا نسوزد.

سرویس قابلمه سرامیکی
پوشش سرامیکی برای قابلمه باعث تنوع در طرح و رنگ آن ها شده است. افرادی که طرفدار قابلمه های رنگی و طرح دار هستند می توانند از سرویس قابلمه سرامیکی استفاده کنند. قابلمه سرامیکی سازگار با محیط زیست است و پخش حرارت یکنواختی دارد هم چنین در ساخت آن از مواد مضر استفاده نشده است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن