فلاسک هنری ساخت کجاست

به طور کلی فلاسک یک نوع بطری از جنس شیشه یا فلز می باشد که برای ثابت نگه داشتن دما از آن استفاده می شود، فلاسک ها در دو طرح تکی و دوقلو در بازار موجود می باشند. در واقع فلاسک خاصیت گرم و سرد نگه داشتن نوشیدنی یا مایعات را دارد.
برای خرید یک فلاسک بهتر است به دنبال برندی خوش نام و معروف باشید تا وسیله ای با کیفیت تهیه کنید.
کمپانی هنری اقدام به ساخت بهترین فلاسک های دوقلو کرده و در این زمینه نیز بسیار پیشرو بوده است، این نوع فلاسک دارای دو مخزن جداگانه می باشد که کاملا مجزا بوده و هیچگونه تبادل دمایی بین دو مخزن آن صورت نمی گیرد، همچنین دارای خروجی های مجزای فشاری می باشد. فلاسک هنری یکی از بهترین فلاسک های موجود در بازار می باشد که دارای ویزگی های منحصر به فردی است از این جهت بسیار مورد استقبال قرار گرفته و محبوبیت زیادی دارد .

ویژگی های فلاسک هنری

این برند دارای زیبایی خاصی است که از جنس شیشه ساخته شده، شیشه ی استفاده شده در فلاسک هنری از کیفیت ویژه ای برخوردار می باشد، این فلاسک توانایی ثابت نگه داشتن دما در چندین ساعت را دارد به گونه ای که آب سرد را تا 30 ساعت خنک و آب جوش را تا 18 ساعت ثابت نگه می دارد، بدنه آن از استیل ضد زنگ و مقاوم می باشد که می توان تا سال ها از آن استفاده نمایید. تولید کننده این فلاسک طراحی و رنگ های زیبایی را برای آن انتخاب نموده که جلب مشتری می کند، از دیگر ویژگی های آن که می توان به آن اشاره کرد کیفیت عالی و شیک بودن می باشد.
فلاسک های هنری به دلیل حجم بالایی که دارند بسیار مناسب مسافرت و پیک نیک می باشند که تعداد بیشتری را می توانند پوشش دهند و به دلیل مدت زمان بالای نگهداری بسیار مورد توجه خریداران هستند. کمپانی فلاسک هنری در چین می باشد، این کمپانی متخصص تولید انواع فلاسک می باشد که قدمت بالایی دارد و هر روزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی تلاش کرده محصولی با کیفیت بیشتر ارائه کند که در این امر موفق بوده و توانسته جایگاه ویژه ای در بازار برای خود کسب کند.
اگر به دنبال فلاسکی هستید که بتواند چندین ساعت دمای آب را ثابت نگه دارد و کیفیت بالایی داشته باشد، فلاسک هنری گزینه ایده آلی می باشد زیرا تمام نکات مثبت و ویژگی های لازم یک فلاسک خوب را دارد.

ویژگی های فلاسک هنری

کشور سازنده فلاسک هنری

این گونه فلاسک ها که قابلیت بالایی دارند برای افرادی که به کوهنوردی، پیک نیک و مسافرت علاقه دارند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. کمپانی هنری انواع فلاسک را در طرح، رنگ و سایز گوناگون تولید می کند و تنوع بسیاری در تولید دارند، علاوه بر تولید فلاسک در زمینه تولید ابزار آشپزخانه مانند آب چکان، کلمن، جا قاشقی و... برندی موفق می باشد. شما عزیزان می توانید قیمت و مشخصات فلاسک کوهنوردی را در سایت چشمگیر مشاهده کنید و به راحتی با کیفیت ترین فلاسک کوهنوردی بازار را تهیه کنید.
چین یکی از کشورهای موفق در تولید انواع محصولات می باشد که هر سال مقدار بسیار زیادی محصول به دیگر کشورها صادر می کند، برخی از برندهای چینی دارای کیفیت بالایی می باشند در نتیجه متقاضیان بسیاری دارند. یکی از برندهای معروف چینی در زمینه تولید فلاسک، کمپانی هنری می باشد که به دلیل کیفیت و زیبایی در ایران خواهان زیادی دارد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن