بهترین مارک فلاسک نوزاد

 فلاسک به گونه ای طراحی شده که می تواند تا چندین ساعت نوشیدنی را گرم یا سرد نگه دارد. فلاسک در دو نوع مخزن شیشه ای و استیل در بازار موجود می باشد که با توجه به برند و کمپانی سازنده دارای طرح، اندازه، رنگ و مدل های گوناگونی می باشد. مادران برای تهیه غذای نوزادان به خصوص آن دسته که از شیرخشک تغذیه می کنند، نیازمند فلاسک کوچک یک نفره هسنتد، نوزادان به وعده های غذایی بیشتری احتیاج دارند به همین دلیل هر دو ساعت یک بار باید به آن ها شیر داد، داشتن فلاسک می تواند کار را برای مادران راحت تر نماید.

ویژگی فلاسک نوزاد مناسب

از خصوصیات فلاسک مناسب می توان به این موترد اشاره کرد:

  • نوزادان و کودکان ممکن است عادت های بدی داشته باشند از جمله امتناع کردن از نوشیدن شیر و آب. به همین دلیل تولید کنندگان فلاسک های کودک باید از طرح هایی استفاده نمایند که رنگی بوده و مورد توجه نوزادان قرار بگیرد.
  • فلاسک نوزاد باید سبک بوده و به راحتی قابل حمل باشد، همچنین دارای درب محکمی باشد که در هنگام جابه جایی نشتی آب نداشته باشد.
  • بهتر است که فلاسک نوزاد از جنس نشکن باشد به همین دلیل فلاسک هایی با جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.
  • یکی از نکات مهم در خرید فلاسک چای نوزاد کیفیت آن می باشد، باید فلاسکی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد زیرا مدت زمان بیشتری می تواند دما را در مخزن ثابت نگه دارد، اینگونه هر گاه که آب جوش برای تهیه شیرخشک نیاز داشته باشید در دسترس می باشد. فلاسک های مخزن شیشه ای دمای آب را برای مدت بیشتری ثابت نگه می دارند در نتیجه انتخاب بهتری هستند.

ویژگی فلاسک نوزاد مناسب

مارک فلاسک نوزاد خوب

برخی از بهترین مارک های فلاسک برای نوزادان در این قسمت معرفی می شوند:

  • فلامینگو: این برند اقدام به تولید فلاسک های مخزن شیشه ای با بدنه روکش سیلیکونی با طرح های شاد کرده، به همین جهت مورد توجه مادران می باشد و دارای طراحی خاص و جذابی است.
  • جی: این مدل از جنس استیل است که طراحی منحصربه فردی دارد.
  • TAL: از جنس استیل ضد زنگ، قابلیت تمیز کردن آسان، طراحی خاص به گونه ای که دستگیره در قسمت درب آن قرار دارد، دارای لایه ی فولادی غیرقابل نفوذ که حرارت را به خوبی حفظ می کند، دارای واشر ضد نشت بوده و دارای درب عایق دما می باشند.
  • مدل یونیک: فلاسک های تک نفره یونیک که بیشترین کاریرد را برای نوزادان دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، مخزن داخلی فلاسک های یونیک استیل می باشند. توانایی ثابت نگهداشتن دمای آب در این فلاسک ها بالا می باشد به همین دلیل محبوبیت ویژه ای دارند و در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این فلاسک از جنس استیل ضد زنگ می باشند، این مدل دارای کاور با بست زیپی می باشد که از هدر رفتن دما جلوگیری می کند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت فلاسک یونیک اصل و سایر برندهای با کیفیت به فروشگاه اینترنتی چشمگیر بپیوندید.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلاسک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن