فلاسک واتسون ساخت کجاست

اگر تا به حال به فکر خرید یک فلاسک افتاده اید احتمالا در میان پیشنهاد هایی که به شما می شود، فلاسک واتسون را شنیده اید. واتسون یک برند از وسایل خانگی است که نه تنها به تولید انواع فلاسک چای در طرح و اندازه های مختلف می پردازد بلکه به تولید انواع مختلفی از وسایل و محصولات خانگی نیز اقدام نموده است. ویژگی هایی که یک فلاسک واتسون دارد می تواند آن ها را از سایربرندهای دیگر متمایز کند و موجب انتخاب آن از سمت خریدار شود.

ویژگی های فلاسک واتسون

ویژگی های مختلف این برند از فلاسک به این شرح است:

این فلاسک ها به طور معمول دارای بدنه درونی از جنس شیشه می باشند. این مورد باعث می شود که سرد یا گرم نگه داشتن مایعات درون محفظه آن ها مدت زمان بیشتری طول بکشد.

جنس بدنه این فلاسک ها از استیل ضد زنگ تهیه می شود تا در صورت تماس مداوم با مایعات زنگ نزند.

در این فلاسک ها می توان هم از مایعات سرد و هم از مایعات گرم استفاده نمود.

فلاسک های واتسون دارای سایز بندی های متفاوتی می باشند و می توان تا 2 لیتر مایع را در آن ها گنجاند.

نحوه استفاده از فلاسک واتسون

استفاده از فلاسک های واتسون بسیار راحت می باشد و لزومی به انجام کار خاصی نیست. تنها باید انتخاب کنید که فلاسک را برای چه منظوری به کار می برید. آیا قصد ریختن آب گرم در آن را دارید یا آب سرد؟
در صورتی که فلاسک به منظور نگهداری آب سرد مورد استفاده قرار می گیرد قبل از استفاده فلاسک را با آب سرد شست و شو دهید. اگر برای نگهداری آب گرم استفاده می کنید، قبل از استفاده آن را با آب گرم شست و شو دهید در غیر این صورت ممکن است فلاسک ترک بردارد.

نحوه استفاده از فلاسک واتسون

برند واتسون ساخت کجاست

فلاسک ها وسایلی هستند که در مهمانی ها، دورهمی ها و برای بیرون رفتن به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. برای همین افراد در انتخاب آن ها سعی دارند از برندهای مطرح استفاده کنند. واتسون نام یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیای آمریکا می باشد. اولین لوازم خانگی با نام این برند در آمریکا تولید شده و هنوز هم برند واتسون به عنوان یک برند معتبر آمریکایی یاد می شود. با گذشت زمان شرکت واتسون اقدام به گسترده کردن شرکت های خود به صورت زنجیره ای در نقاط مختلف جهان نمود. در این شرکت ها ابتدا فقط از قطعات آمریکایی استفاده می شد اما پس از مدتی قطعات ساخت هر کشور تحت لیسانس شرکت اصلی واتسون مونتاژ و کنترل کیفی می شدند. در حال حاضر شرکت های زنجیره ای واتسون در نقاط مختلف جهان اقدام به تولید انواع لوازم خانگی از جمله فلاسک می کنند. در ایران نیز می توان نمایندگی های مجاز و معتبر از شرکت واتسون را یافت که به ارائه محصولات اصل از این برند اقدام می نمایند.
در خرید محصولات واتسون حتما دقت کنید که این محصولات دارای گارانتی باشند و حتما از نمایندگی های معتبر نسبت به خرید اقدام نمایید در غیر این صورت ممکن است محصولات تقلبی که با این نام وارد شده اند را به جای محصول اصل خریداری نمایید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن