خرید قابلمه روحی اصل

اگر می خواهید اقدام به خرید قابلمه ی روحی کنید باید به این نکته توجه نمایید که این ظروف برای پخت غذاها استفاده می شوند و طرفداران زیادی در بین بانوان خانه دار دارد. قابلمه های روحی قیمت پایین تری نسبت به دیگر قابلمه ها دارند به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار اند و جزو ظروف پخت و پز پر طرفدار می باشند.

نکاتی در مورد قابلمه روحی

در هنگام خرید قابلمه روحی باید توجه کرد جنس آن مرغوب باشد و کیفیت بالایی داشته باشد. در مقاله راه تشخیص قابلمه رویی از قابلمه آلومینیوم که در بخش وبلاگ سایت چشمگیر ارائه شده، می توانید نحوه تشخیص روحی از آلومینیوم را مطالعه کنید.
قابلمه های روحی دارای مزایای بسیاری هستند که همین مزایا سبب محبوبیت آن ها می شود که فروش این ظروف را بیشتر می کند، قابلمه های روحی رسانندگی گرمایی فوق العاده بالایی دارد، جنس نسبتا سبکی دارد، قابل استفاده در فر می باشد و می توان از آن ها در یخچال استفاده کرد.

نکاتی در مورد قابلمه روحی

تشخیص قابلمه روحی اصل

برای خرید قابلمه روحی اصل باید بدانیم که قابلمه هایی که از جنس روی اصل هستند بسیار کم تولید می شوند و وقتی صحبت از روی اصل در میان است منظور قابلمه های قدیمی که در خانه مادربزرگ ها پیدا می شوند است که از روی اصل ساخته شده اند. اگر بخواهید قابلمه اصل روحی را شناسایی کنید باید به چند نکته توجه کنید:

  • ظروف روحی نسبت به حجمشان جرم سنگین تری دارند و چگالی بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد در نتیجه قابلمه روحی بسیار سنگین تر می باشد و یک قابلمه آلومینیومی در همان اندازه بسیار سبک تر می باشد.
  • یک روش برای تشخیص قابلمه روحی اصل این است که با یک خودکار به ظرف ضربه بزنید اگر هیچ انعکاس و ارتعاشی نداشته باشد یعنی قابلمه روحی می باشد و اگر صدای کش داری تولید کند قابلمه از جنس آلومینیوم می باشد.
  • یک روش دیگر برای تشخیص وجود دارد اما برای عموم عملی نیست، در این روش یک قطره سولفات را روی قابلمه می چکانیم اگر لکه سیاه ایجاد شد نشان از این می باشد که قابلمه از روی اصل می باشد، لکه ی سیاه ایجاد شده به راحتی پاک می شوند.
  • قابلمه ها و ظروف روحی اصل در بازارهای معمولی در دسترس نیستند و به راحتی نمی توان آن ها را پیدا کنید مگر در مغازه های وسایل قدیمی و آنتیک و یا فروشگاه های معتبر این ظروف را پیدا کنید.
  • فردی که قصد خرید قابلمه های روحی را دارد واقف است که استفاده از این ظروف بسیار مفید است و حتی اگر مقدار کمی از آن وارد غذا شود می تواند تا حدی کمبود روی بدن انسان را جبران کند. قابلمه های روحی اصل علاوه بر کارایی که در پخت و پز غذا دارد نقش تزیینی نیز دارد که می توان از آن برای دکور در خانه استفاده کنید.

امروزه با توجه به تقاضای خریداران قابلمه های روحی بیشتر روی کار آمده اند زیرا تمایل به سبک های قدیمی و کلاسیک بیشتر شده است، اگر بتوان قابلمه های روحی اصل تهیه نمایید، بهترین انتخاب است که می تواند بسیار مفید باشد و کارایی زیادی دارد که هم برای پخت و پز و هم برای دکوری و تزیین نیز از آن استفاده می شود. روش سفيد كردن داخل قابلمه روحی نیز از مقالات ارائه شده در وبلاگ سایت چشمگیر است که در صورت استفاده از این ظروف حتما برای شما مفید خواهد بود.

شما عزیزان می توانید بصورت حضوری و یا اینترنتی در فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر، اقدام به خرید انواع قابلمه روحی با کیفیت، نمایید.  

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه روحی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن