بهترین مارک قابلمه گرانیتی کره ای

از گذشته تا به امروز قابلمه ها و تابه ها از وسایل ضروری هر آشپزخانه ای بوده اند که انواع گوناگونی دارند و هر روزه با پیشرفت علم مدل های جدیدتری با جنس های مختلف روی، مس، تفلون، سرامیک و گرانیتی ساخته می شوند.
سال ها پیش با وارد شدن قابلمه های تفلون به آشپزخانه ها، آشپزی با این ظروف نچسب که برای پخت غذا به روغن کمی احتیاج دارند، دلچسب تر شد اما احتیاط برای استفاده نکردن از قاشق یا کفگیرهای فلزی و ایجاد خط و خش در آن همیشه برای آشپزی استرس به همراه داشت، پس از آن قابلمه های سرامیکی روی کار آمد که این استرس را از بین برد اما با وارد شدن روکش های تقلبی سرامیکی، این ظروف محبوبیت خود را از دست دادند زیرا روکش بدل سرامیکی مواد سمی دارد که می تواند به خوراک و مواد داخل قابلمه انتقال پیدا کند. مدت زمان کوتاهی است که قابلمه های گرانیتی به بازار آمده و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و دارای خصوصیاتی از جمله نچسب بودن، استفاده از روغن کمتر و مقاوم در برابر خط و خش با وسایل فلزی می باشد. می دانیم که گرانیت نام یک نوع سنگ در طبیعت می باشد، اما در واقع این ظروف از جنس سنگ گرانیت نیستند و فقط به دلیل شباهت ظاهری که با این سنگ دارند آن ها را گرانیتی می خوانیم. جنس قابلمه های گرانیتی ترکیبی از تفلون و سرامیک می باشد به گونه ای که در قابلمه ها لایه ی داخلی قابلمه از جنس تفلون می باشد و سرامیک به صورت دانه هایی در سرتاسر قابلمه پراکنده شده است که همین دانه ها باعث شده این قابلمه ها به گرانیت تشبیه شوند، مخلوط تفلون و سرامیک بر روی آلومینیوم خالص، آلیاژ آلومینیوم و استیل قرار می گیرند. قابلمه هایی که از جنس گرانیتی هستند دارای مزایای زیادی از جمله نچسب بودن، ماندگاری بالا، مقاوم در برابر سایش، کف سخت تر، نگهداری بهتر حرارت، تحمل تغییرات ناگهانی حرارت، تمیز کردن آسان، عوض نکردن طعم غذا، عمر و دوام بالا و دارای مشخصات بهداشتی بالا و... می باشند. برای اطلاع از قیمت سرویس قابلمه گرانیتی می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

قابلمه گرانیتی کره ای

مراقبت از قابلمه گرانیتی کره ای

استفاده از این ظروف همانند دیگر قابلمه ها به مراقب های خاصی احتیاج دارند که رعایت کردن این نکات عمر قابلمه ها را بیشتر می کند. از مراقبت های در حین آشپزی با این قابلمه هامی توان به این موارد اشاره کرد:

  • در حین آشپزی با این نوع ازقابلمه ها از قاشق چوبی استفاده کرد.
  • از داغ شدن بسیار زیاد ظروف بدون روغن و آب جلوگیری کرد.
  • جلوگیری از سرد و داغ شدن قابلمه ها را به طور ناگهانی
  • وارد نکردن ضربه به قسمت داخلی قابلمه
  • نگهداری نکردن آن ها در یخچال

سازندگان این قابلمه ها تمام تلاش خود را انجام داده اند که بیشترین مزایا را دارا باشند و هیچگونه عیبی در آن ها نباشد، اما اگر بخواهیم ریزبینانه این ظروف را نقد کنیم، معایب آن شامل، وزن سنگین و قیمت بالا می باشد. قابلمه های گرانیتی مانند دیگر ظروف در سرتاسر دنیا تولید می شوند و بیشترین تولید این قابلمه ها در چین، کره، ایتالیا و ایران می باشد.

ویژگی های قابلمه های گرانیتی کره ای

در این مقاله به بررسی ویژگی های برند های قابلمه های گرانیتی کره ای می پردازیم :

  • یکی از ویژگی های برند های کره ای که قابلمه های گرانیتی تولید می کنند تنوع بالا از نظر رنگ، طرح و تعداد پارچه می باشد.
  • ویژگی دیگری که در برندهایی کره ای می باشد که قابلمه و تابه های گرانیتی در سایز های گوناگون تولید می کند و فروش آنها به صورت تکی و سرویس می باشد.
  • تولیدات برندهای کره ای از نظر کیفیت و زیبایی در سطح بالایی هستند.
  • برخی از تولیدات قابلمه های گرانیتی کره ای محصولات 5 لایه با تنوع بالایی از نظر رنگ، طرح، سایز و... تولید می کنند و در تولید این قابلمه ها از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده در نتیجه به سلامتی آسیبی وارد نمی کند، از این جهت محبوبیت این برندها زیاد است.

برای انتخاب بهترین مارک قابلمه های گرانیتی کره ای دقت به ویژگی های فوق باعث انتخابی درست و با کیفیت خواهد بود. برای بررسی مضرات قابلمه گرانیتی به مقاله ای تحت همین نام در وبلاگ مراجعه کنید. گاهی قابلمه های گرانیتی توسط برندهای بسیاری که کار آن ها تولید ظروف دیگر می باشد نیز تولید می شوند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه گرانیتی اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن